2016-02-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-

I rest my case.

Här talar vi svenska. Kan du vara snäll och översätta?
Citera
2016-02-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Enligt utredare så är bältet sannolikt från en kvinna, han kan ha snott det eller lånat det samma dag.
Var inte bältet köpt i Turkiet på en semesterresa och sedan stulet vid ett inbrott?
Citera
2016-02-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Min källa är mig själv då jag är barndomsvän med kvinnan som ägde bältet och även med misstänkte GM.samt att jag känner en/flera poliser som har arbetat med fallet.

Du är inte barndomsvän med alla poliser som arbetat med fallet utan känner dem bara.

Jag tror att vi ska söka GM i den kvinnliga skelettmiljön som har seanser på kyrkogårdar nattetid.
Det bör väl alla veta att sådant förekommer och inte förlöjliga mina åsikter i fallet.
Senast redigerad av Reda 2016-02-13 kl. 00:26.
Citera
2016-02-13, 00:21
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Du är inte barndomsvän med alla poliser som arbetat med fallet utan känner dem bara.

Jag tror att vi ska söka GM i den kvinnliga skelettmiljön som har seanser på kyrkogårdar nattetid.
Jag är övertygad om att den bästa delen av dig rann längs din mammas lår.
Citera
2016-02-13, 00:22
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Min källa är mig själv då jag är barndomsvän med kvinnan som ägde bältet och även med misstänkte GM.samt att jag känner en/flera poliser som har arbetat med fallet.
Mycket intressant information i sådant fall. Men varför har kvinnan gett sitt bälte med omkretsen av 80 cm till en man som inte kan använda bältet kring sin midja, såvida han nu inte är liten och tunn?
Citera
2016-02-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VILD_PUNG
Ja alltså jag träffade flickan vid dagiset, danska vägens dagis. Mitt minne är dåligt från den dagen,, och dagarna efteråt. Hade olidlig ångest, blandat med förtjusning.. skräckblandad förtjusning.

Men jag dödade henne inte även fast mitt samvete ville få mig att erkänna, för att liksom bli av med det. Det var en tuff period..
Du har inget mer att berätta?
Citera
2016-02-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Mycket intressant information i sådant fall. Men varför har kvinnan gett sitt bälte med omkretsen av 80 cm till en man som inte kan använda bältet kring sin midja, såvida han nu inte är liten och tunn?
Han kanske skulle använda den som stas?
Citera
2016-02-13, 00:31
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densomvillvill
Vi pratar om mc-knuttar alltså!
Citera
2016-02-13, 00:41
Medlem
Citat:

Vad är stas?
Citera
2016-02-13, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Vi pratar om mc-knuttar alltså!
Jag menar en stas som sprutnarkomaner använder för att få fram ådrorna.

Har polisen sagt va det va för cykel som TS blev påkommen med?
Ett sånt cykelhandtag som GW visade upp va väl omodernt redan 1994 och det fanns väl bara på barncyklar, ett handtag va grönt och ett va rött för att hålla reda på vänster och höger.
Citera
2016-02-13, 00:45
Medlem
Citat:
Jag fortsätter här på min novell och påstår att JTS som någon skrev om inte är gärningsmannen. Detta jag skriver nu är bara mina egna spekulationer,men.....Jag tror att GW är något på spåren.
Den magra kvinna som ursprungligen ägde bältet har nämligen pratat med GW.När och var är inget jag vet.

Vill bara förtydliga att JTS står för J e f f T o m m y S a l e n k v i s t.
Nu skriver du att han inte är din tänkta gärningsman? Jag fattade det som att han var din huvudkandidat om man läser dina tidigare inlägg.
Senast redigerad av MysteryRunner 2016-02-13 kl. 01:03.
Citera
2016-02-13, 01:58
Medlem
Citat:
Jag menar en stas som sprutnarkomaner använder för att få fram ådrorna.

Har polisen sagt va det va för cykel som TS blev påkommen med?
Ett sånt cykelhandtag som GW visade upp va väl omodernt redan 1994 och det fanns väl bara på barncyklar, ett handtag va grönt och ett va rött för att hålla reda på vänster och höger.

Det fetade ovan är faktiskt ett jävligt bra uppslag.

Gärningsmannen kan redan ha befunnit sig på kyrkogården i syfte att han ville kunna knarka ostört. Malin går själv in på kyrkogården för att ta en genväg till spårvagnshållplatsen som ligger på andra sidan kyrkogården. Bråk uppstår vid mötet och gärningsmannen tappar besinningen och stryper Malin. Jag skulle till och med kunna tänka mig JTS som en tänkbar gärningsman i ett sådant scenario.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in