Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Att det inte tycks röra sig om en enskild händelse gör att jag ändrar min teori om att kanske inte alla kommer att anses skyldiga. Hade det varit en enskild händelse tänkte jag mig att den allmänna röran förmodligen skulle kunna gallra bort några stycken. Jag menar alltså att det inte kan ha varit så lätt för henne att ha koll på exakt hur många och vilka som var inblandade.
Men om det har pågått i över en månad kan man ju tänka sig att de har varit med henne en i taget, inte ens på samma dag. Då blir det lättare för henne att i efterhand veta exakt vilka som varit inblandade.
Men att leda det i bevis kan förstås bli knepigt.
Om dom varit en i taget och ev inte ens samma dag så är det ju inte gruppvåldtäkt.
Lite samma som att en person som skjuter 1 människa om dagen i en månad är en seriemördare INTE massmördare,då en massmördare slaktar en massa människor(minst 4 antar jag annars är det mord,dubbelmord och trippelmord) vid ett och samma tillfälle.
Om jag inte minns fel så har några frågat efter den eventuellt existerande filmen.
Antar att den inte finns särskilt lättillgänglig.
Om den nu finns bör det väl vara olagligt att titta på den då den bör räknas som barnporr då åtminstone gärningsmannen är under 18 eller missuppfattar jag någonting då?