Tjena,
Har två barn på 4 och 7 år som är helt galna i SuperMario. Finns det fler liknande spel av kvalité till Nintendo Wii? Jag har ingen koll måste jag erkänna. Vill ha sköna tv-spelskvällar med mina pojkar. Tar tacksamt emot tips...
Tjena,
Har två barn på 4 och 7 år som är helt galna i SuperMario. Finns det fler liknande spel av kvalité till Nintendo Wii? Jag har ingen koll måste jag erkänna. Vill ha sköna tv-spelskvällar med mina pojkar. Tar tacksamt emot tips...
Jag listar några spel så kan du kolla in dem o se ifall något av dem skulle passa.
-Donkey Kong Country Returns (riktigt kul spel i 2D)
-Kirby's Epic Yarn
-Epic Mickey 1 eller 2
-Wario Land: The Shake Dimension
-Crash: Mind over Mutant eller Crash of the Titans
-Klonoa - Door to Phantomile
-Rayman Origins
-Rayman Raving Rabbids
Söker brett tips på något roligt spel till PS4. Det mesta utom sportspel är av intresse. För att ge en liten hint om vad jag gillar för spel, och för att ingen ska slösa tid på att tipsa mig om ett spel som jag redah har spelat, ska jag lista vilka spel jag har kört igenom/ tröttnat på (rör sig om ändå typ om bara 15-talet spel). De fetmarkerade spelen är spel som jag har gillat:
Bloodborne, The Last of Us Remastered, The Evil Within, Metro Redux, Wolfenstein: The New Order och The Old Blood, The Order 1886, Batman Arkham Knight, Need For Speed (minns inte vilket av dem det var, men inget mer Need for Speed på ett tag i alla fall), Resident Evil Revelations 2, Until Dawn och Assasins Creed: Black Flag, The Witcher 3 och Call of Duty Advanced Warfare
Man kan också sammanfatta det som att jag är lite extra intresserad av FPS-, action- och survival horro-rspel.
Dying Light har släppt en ny DLC nyligen. Bra spel man lätt lägger ner några tiotal timmar på. Just Cause 3 är kul att bara flyga omkring i och skapa kaos. Star Wars-spelet kanske? Until Dawn är ett mycket bra skräck/överlevnadsspel. Life is Strange stämmer kanske inte in jättebra på vad du vill ha, men värt att i alla fall kolla upp tycker jag. Ganska unikt spel. Består av ett antal mindre episoder - 5 st tror jag.
Fallout 4 säger du,,, HMMMMMM, v3erkar skit, vad som verkar nice vore xb3's arkad spel men jag har ingen television. .. säger jag som äger 500+ PC spel...... kom till baka NES snyft
true story
Senast redigerad av Knutgaard 2016-02-11 kl. 03:54.
Det är så att min mor bad mig kolla upp lite spel.
Det är så att jag har ett PS4 stående hemma och när mina föräldrar samt yngre syskon är över och hälsar på så brukar de fastna i ett spel som heter Dust: An Elysian Tail till PS4:an. https://www.youtube.com/watch?v=taRJkbnEgK4
Ett PS4:a eller dylikt skall nu införskaffas och jag behöver tips på spel liknande dessa, hittar ingen tråd för detta riktigt.
Så tips om bra spel mottages gärna.
Tänker tex Journey och Unravel.