Jag har med träffat tjejer som verkligen älskar sperma, men även dom som ogillar det.
Ett av mina f.d. kk ville jag skulle hålla mig från att komma under 2 v bara för att hon ville bli totalt nersmetad med sperma i hela ansiktet och sedan mjölka ut de sista i munnen.
Detta var en tjej som verkligen gick igång på sperma, hon hade en dröm om att bli totalt dränkt i sperma via en s.k. bukkake. dvs flera killar som bara tömmer sperman över henne.
utseende och ålder spelade ingen roll så länge dom sprutade mycket.
Vi avslutade av andra anledningar men sist jag pratade med henne hade hon vart med 4 svarta killar som tömde över henne. Hon var en väldigt pryd och blyg tjej utåt men i sängen en riktig kåt sperma hink. är för övrigt jurist idag
Men annars har jag inte träffat någon som verkligen älskat sperma som en fetish, det viktigaste för de flesta tjejer är att du kan knulla bra och relativt länge och vet vart alla dela sitter.
Känns som du fokuserar mer på sperma sprutet än tjejerna gör, självklart finns det tjejer som gillar sperma, precis som killar som gillar fittsaft och fontänorgasmer