2016-02-09, 21:43
Medlem
Anuslovers avatar
Vissa tjejer gillar att bli riktigt nedsprutade i ansiktet med sperma, vissa gillar kladda med sperman, vissa gillar bli nedsprutade på bröst och vissa i fittan. Det de flesta tjejer verkar ha gemensamt är att dom verkar gilla när killen sprutar mycket eller hårt.

Jag är tyvärr den typen av kille som droppar mer när jag kommer, ibland nästan inget alls och ibland lite mer men aldrig sprutar eller mycket, inte ens medel.

Vad beror detta på att tjejer älskar mycket sperma, har talat med många tjejer både IRL och sexchattat på nätet och det har alltid varit så att de flesta tjejer gillar sperma, beror detta på tecken på manlighet med riktigt sprut eller är det i deras DNA att det är ett tecken på fertilitet?

Så oavsett om dom gillar bada i sperma som vissa gillar medans vissa som sagt bara vill känna sig fyllda med sperma, så verkar alla gilla att det sprutas mycket.

Killar sprutar ni ordentligt och hårt era satser?
Tjejer gillar ni mycket sperma och varför?

Har ni killar träffat tjejer med samma tankar, eller fd partners som vill i ska kladda ner dom med sperma o.s.v.?
Citera
2016-02-09, 21:47
Medlem
Tekniken är att pausa och avbryta ett par gånger, innan du slutför. Men orka ligga och tänka på hur mycket sperma som kommer när man håller på, då har man ju helt flyttat fokus från det viktiga.
Citera
2016-02-10, 00:16
Medlem
JustHates avatar
Jag har med träffat tjejer som verkligen älskar sperma, men även dom som ogillar det.
Ett av mina f.d. kk ville jag skulle hålla mig från att komma under 2 v bara för att hon ville bli totalt nersmetad med sperma i hela ansiktet och sedan mjölka ut de sista i munnen.
Detta var en tjej som verkligen gick igång på sperma, hon hade en dröm om att bli totalt dränkt i sperma via en s.k. bukkake. dvs flera killar som bara tömmer sperman över henne.
utseende och ålder spelade ingen roll så länge dom sprutade mycket.

Vi avslutade av andra anledningar men sist jag pratade med henne hade hon vart med 4 svarta killar som tömde över henne. Hon var en väldigt pryd och blyg tjej utåt men i sängen en riktig kåt sperma hink. är för övrigt jurist idag

Men annars har jag inte träffat någon som verkligen älskat sperma som en fetish, det viktigaste för de flesta tjejer är att du kan knulla bra och relativt länge och vet vart alla dela sitter.

Känns som du fokuserar mer på sperma sprutet än tjejerna gör, självklart finns det tjejer som gillar sperma, precis som killar som gillar fittsaft och fontänorgasmer
Citera
2016-02-10, 05:09
Medlem
RingInteSnutens avatar
Jag kommer mycket och hår när jag tömmer, händer även att jag träffar väggen bakom tjejen när jag kommer.

Har aldrig träffat en tjej som inte har gillat det, dock aldrig träffat någon som ovan talare nämnde.
Tjejen jag ligger med nu älskar iofs att jag kommer över ansiktet på henne.

Två veckar var lite att ta i för mig, men brukar kunna hålla mig en fem dagar ibland på begäran ifrån en tjej för att spruta ner henne ordentligt.
Citera
2016-02-10, 18:36
Medlem
Hassan13371s avatar
Tycker det är allmänt skönare att komma mycket och hårt!

Minns för inte så länge sen höll jag på att komma i en tjej i missionären, hade varit en lång och skön sexakt så jag visste det skulle bli PANG PANG. Drar ut penis precis innan utlösning och skjuter de första skotten rakt i ansiktet och träffar henne rakt i ögat. Jag tänder lampan så jag kan se ordentligt och börjar gapflabba åt den härliga situationen . Som tur är tyckte hon det var lika roligt!!

Jag tror porr kan ha en avgörande roll på upphetsningen då många porrstjärnor saggar ordentligt under akterna!
Citera
2016-02-10, 22:54
Medlem
Det är helt oväsentligt, egentligen, hur mycket en kille kommer eller hur hårt. Jag föredrar att killen kommer i mig, och vid oralsex är lite sperma att föredra till och med.

Men då har jag aldrig varit någon som gillar kladd (oavsett om det är sperma eller fingerfärg).
Citera
2016-02-10, 23:39
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jelliko
och vid oralsex är lite sperma att föredra till och med.

Varför då?
Citera
2016-02-11, 09:41
Bannlyst
Om man tror att tjejer tänder på det så är man förmodligen en tonårig oskuld....
Citera
2016-02-11, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Varför då?
Du kanske själv skulle prova att få denna illasmakande vätska i munnen. Det smakar knappast bättre av att det är mera.
Citera
2016-02-11, 11:37
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Du kanske själv skulle prova att få denna illasmakande vätska i munnen. Det smakar knappast bättre av att det är mera.

Tolkar det som att personen jag citerade föredrar sperma vid oralsex men inte i övrigt. Eftersom hon tillade "till och med". Må ha missförstått henne och hennes användande av ordet "lite".

Hoppar över ditt oerhört smakfulla erbjudande tillsvidare, gubben.

Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Om man tror att tjejer tänder på det så är man förmodligen en tonårig oskuld....

Om man tror att tjejer är en kollektiv massa som alla tänder på samma sak är man förmodligen oskuld samt idiot. Självklart finns det tjejer som tänder på mycket sperma.
Senast redigerad av Naravodomok 2016-02-11 kl. 11:43.
Citera
2016-02-11, 11:58
Medlem
bonobonos avatar
Tycker det här låter som nåt från porrfilmens värld.
I snitt är väl en normal utlösning ca 2 teskedar, och de är ju inte så mycket i mängd.
Att vissa gillar att kladda kan ju va en sak men att känna prestationsångest över att inte kunna få ut tillräckligt låter sorgligt.
Tror varje tjej hellre vill ha det så skönt som möjligt och inte enbart vänta på att bli översköljd av sperma... så långe det inte står en regissör bakom kameran.
Har läst om folk som inte ens kan få utlösning men som ändå är grymma i sängen.
Är tragiskt när porrfilmen blir ett ideal i hur man ska vara både bland tjejer och killar. Gör de som känns bra och sluta sätta press på prestation... men de har kanske med ålder att göra också.
Citera
2016-02-13, 10:24
Medlem
ekzvs avatar
Då är mitt svar gillar ni killar att vi tjejer sprutar på er?
Personligen tycker jag det är äckligt, man blir ju klistrig, vitstrimmig mm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in