2016-02-07, 13:49
Medlem
Dag 7 106.5 så upp ett kilo sedan igår känns sådär men säkert bara tillfälligt får man hoppas.

Allt rullar på som vanligt väljer att gå upp på nästa dos imorgon då jag inte känner av allt för mycket enbart enstaka tillfällen så detta ska bi kul.
Citera
2016-02-08, 20:25
Medlem
Dag 8

Vikt 106.4 zzz vikten står still men syns i spegeln, imorgon ska kosten skärpas till ytterligare och läggas på 1800 kcal per dag för att optimera resultat, satt i ett varmt rum idag hela jävla dagen vilket har resulterat i att jag svettats floder och fått dricka som en idiot säkert 4 liter vatten under de 5 timmarna jag satt där, börjar bli riktigt jäkla varmt när man ska sova får ha fläkt plus öppna balkongdörren inför natten, tröttheten är ett faktum men fick precis hem mina stackers så tror jag ska kunna hålla ut ett par dagar till om möjligt 2 veckor till men annars 1 vecka om det blir olidligt.

Kommer som jag sagt innan inte öka mer nu då jag ligger på 500 mg som jag anser vara maxgränsen oavsett vad då jag inte vill leka med dessa preparat.
Citera
2016-02-10, 10:41
Medlem
Dag 9

Igår var det dag 9 hade alldeles för lite energi för att orka uppdatera här men jag vägde in på 106.3 kg vilket fortfarande inte är jättekul men cirka 2 kg sedan start, klarar knappt av att vara bland folk under en längre period och när jag kör cardio droppar svetten överallt, det är nice fast också äckligt att alltid vara svettig i ansikte och hela kroppen. Kosten blev lite halvdan slutade på cirka 2400 kcal.

Idag dag 10

Vägde in mig precis och det hade droppat till 105.3 vilket jag känner är otroligt nice även om det är en tursam invägning så sitter väldigt mycket i psyket när man ligger på deff och speciellt när man har dnp i sig och är trött för jämnan, min teori till att folk inte avslutar sina rapporter och deffar är att man tappar motivation när ingenting händer på allt för lång tid, detta ska jag försöka strunta i och lägga i en högre växel!

Jag kommer absolut fortsätta köra till dag 14 sedan är allt beroende på hur mycket aktiviteter jag har då det knappt går att vara med annat folk då man svettas som en gris.
Kan bli så att jag slutar efter dag 14 men skulle inte förvåna mig om jag köra 18-20 dagar totalt om kroppen tillåter.

Kommer nog gå en vända till med dnp i frammtiden men den kuren får nog vänta till nästa vinter så efter dnp kuren blir det att köra deff utan och lägga in lite testo i slutskedet av deffen för att sedan ligga på balans till sommarn.
Citera
2016-02-10, 10:43
Medlem
Hoppas fan att man kan nå 100 kg denna vändan, skulle vara enormt stort och då är inte vägen lång till en väldigt grym kropp, tror jag kommer ha grymt bra form runt 85-90 kg.
Citera
2016-02-10, 13:48
Medlem
Säkert möjligt! Tänk på att du samlar på dig endel vätska. Så efter kuren kanske du tappar lite mer. Ska själv börja en dnp kur imorn tänkte jag
Citera
2016-02-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktorhp94
Dag 9

Igår var det dag 9 hade alldeles för lite energi för att orka uppdatera här men jag vägde in på 106.3 kg vilket fortfarande inte är jättekul men cirka 2 kg sedan start, klarar knappt av att vara bland folk under en längre period och när jag kör cardio droppar svetten överallt, det är nice fast också äckligt att alltid vara svettig i ansikte och hela kroppen. Kosten blev lite halvdan slutade på cirka 2400 kcal.

Idag dag 10

Vägde in mig precis och det hade droppat till 105.3 vilket jag känner är otroligt nice även om det är en tursam invägning så sitter väldigt mycket i psyket när man ligger på deff och speciellt när man har dnp i sig och är trött för jämnan, min teori till att folk inte avslutar sina rapporter och deffar är att man tappar motivation när ingenting händer på allt för lång tid, detta ska jag försöka strunta i och lägga i en högre växel!

Jag kommer absolut fortsätta köra till dag 14 sedan är allt beroende på hur mycket aktiviteter jag har då det knappt går att vara med annat folk då man svettas som en gris.
Kan bli så att jag slutar efter dag 14 men skulle inte förvåna mig om jag köra 18-20 dagar totalt om kroppen tillåter.

Kommer nog gå en vända till med dnp i frammtiden men den kuren får nog vänta till nästa vinter så efter dnp kuren blir det att köra deff utan och lägga in lite testo i slutskedet av deffen för att sedan ligga på balans till sommarn.

Du skriver dag 8 att du ska skärpa dig med kosten och ligga runt 1800kcal och dag 9 så skriver du att kosten blev sådär... 2400kcal. Hur är det med diceplinen? Att ta ett prepp som är så pass farligt som DNP och sen strunta i kosten känns bara som en onödig risk. Jag är inte ute efter att kritisera dig utan mer ge dig en tankeställare så du kan motivera dig själv bättre.
Citera
2016-02-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrra
Säkert möjligt! Tänk på att du samlar på dig endel vätska. Så efter kuren kanske du tappar lite mer. Ska själv börja en dnp kur imorn tänkte jag

Hoppas på det! Lycka till med den
Citera
2016-02-10, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Du skriver dag 8 att du ska skärpa dig med kosten och ligga runt 1800kcal och dag 9 så skriver du att kosten blev sådär... 2400kcal. Hur är det med diceplinen? Att ta ett prepp som är så pass farligt som DNP och sen strunta i kosten känns bara som en onödig risk. Jag är inte ute efter att kritisera dig utan mer ge dig en tankeställare så du kan motivera dig själv bättre.

Tack för input och ja det skrev jag men jag kompenserar dåliga dagar med att ligga lägre andra, det är sant det du säger men alla dagar funkar inte lika bra för mig men jag ser i det stora hela, körde tillexempel cardio den dagen och förlorade ca 300-400 extra kcal 1800 är tänkt när jag inte kör cardio annars blir det alldeles för lågt, men visst kan man vara mer optimal hade ju kunnat äta 200 kcal mindre den dagen, men gör det dagen efter istället det är inte så att allt startas om efter 1 dag utan jag slår ut dagarna i veckan så att snittet hamnar runt 1800 kcal
Citera
2016-02-10, 16:42
Medlem
Om jag får ge input så är 1800kcal på tok för lite för en man som dietar.

När ja kört dnp o haft en vikt på 100kg så har jag leggat på 3500 kcal o tappat i rekord takt.
Citera
2016-02-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpas

När ja kört dnp o haft en vikt på 100kg så har jag leggat på 3500 kcal o tappat i rekord takt.

Jasså tack för den inputen, kanske borde lägga mig högre, tränar ju varje dag och kör cardio ganska ofta, hur snabbt gick du ner och hur länge körde du? Kanske borde tänka om och köra 2500 kcal då.
Citera
2016-02-10, 17:03
Medlem
Minns inte exakt, men har aldrig orkat ligga på mer än runt 10 dagar då jag tycker de är för jobbig.

Doser har vart 500, 600, 750. Olika omgångare. Senaste 2 dnp kurerna frontade ja 1gram första 2 dagarna. Men de rekomenderar ja ej. Kommer aldrig röra dnp igen , då ja inte jagar snabba resultat. En stabil viknedgång i lagom takt är de som är bäst. Ändrat tänk mycke genom åren. Från naiv o dos tokig till mogen inställning.

Testa höj kcal.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av viktorhp94
Jasså tack för den inputen, kanske borde lägga mig högre, tränar ju varje dag och kör cardio ganska ofta, hur snabbt gick du ner och hur länge körde du? Kanske borde tänka om och köra 2500 kcal då.
Citera
2016-02-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpas

Det låter vettigt, äter du lite mer så kommer du ju också orka mer.
Hur många dagar har du kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in