Det är fortfarande
Playstation 3 som gäller hemma hos mig! Både "nya" och gamla spel rekommendationer är välkomna!
Jag är inte mycket för varken RPG eller spel där det bara action (dvs. svag eller ingen story och mer trycka snabbt än tänka eller klura ut).
Infamous 2 och Just Cause 2 har jag spelat. I sin egna rätt godkända spel, men inte riktigt vad jag är ute efter. För mycket action och för lite annat.
Assassins Creed: Black Flag och Rogue tyckte jag delvis var kul, men "den riktiga storyn" hade jag gärna skippat. Bra spel på flera sätt, men inte riktigt vad jag letar efter heller. Alldeles för mycket fokus på att "hitta grejer".
"Nya" Tomb Raider, Uncharted I, II och III, The Last of Us, Batman Arkham Asylum + Batman: Arkham City älskade jag.
Red Dead Redemption, Sleeping Dogs och GTA IV (+ The Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony) samt GTA V är även spel jag gillat mycket.
The Walking Dead, The Wolf Among Us och Heavy Rain har jag diggat hårt!
Far Cry 3 gillar jag inte. Urkass styrning och tycker allt FPS inte lämpar sig särskilt bra på playstation 3. Det tredje Batman spelet slog inte särskilt högt det heller.
Vad finns det kvar på maskinen som jag kan tänkas uppskatta tror du? Tar gärna tips på lite ovanligare spel