Citat:
Ursprungligen postat av
Closter
Det känns som jag spelat vartenda spel som finns! Ge mig tips på gamla, ovanliga eller obskyra spel!

Har tillgång till de flesta system.
Svårt när du inte skriver vilken typ av spel du är ute efter. Listar en del bra gamla och/eller relativt ovanliga PC-spel. Blev mestadels rollspel men några äventyrsspel slank med också.
Arcanum
Deus Ex (första)
Fallout 1& 2
I have no mouth and I must scream
Little big adventure 1 & 2
Nox
Planescape Torment
Primordia
Sanitarium
Septerra Core
Silver