2017-01-06, 15:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Antagligen eftersom det var en helt annan studio som gjorde det spelet. Det är den största studion, Rockstar North, som gör GTA-liren medan Rockstar San Diego gjorde Midnight Club. Denna studio hette tidigare Angel Studios och var således utvecklaren bakom Midtown Madness-spelen. Visserligen ska de ha hjälpt till med GTA V också, men det lär ju ha varit i form av portningar och dylikt tekniskt stöd.
Dom har haft all tid i världen på sig att implementera bilfysiken från MC. Det är trots allt San Diego-kontoret som jobbar med deras RAGE-motor.

Citat:
Hur som helst; som någon sa var bilkörningen i GTA IV härlig. Milsvida bättre än något annat GTA-spel.
Det håller jag med om men som sagt bara om man jämför med tidigare GTA-spel.
Citera
2017-01-08, 10:51
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Jag letar efter något shooter/krigs-spel på xbox-one som skall vara så realistiskt som möjligt där man ej kan se på radar var motståndare finns.
Spelar ingen roll om det är fps eller tredjepersonsperspektiv.
Förslag?
Citera
2017-01-08, 21:28
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Tips på strategispel som man kan sitta och ha vid sidan av, när man typ tittar på en film samtidigt.
Enkel inlärningskurva och inte så överdrivet mycket att tänka på. Och lagom långsam pasing.

På webben eller som eget spel/steam spelar ingen roll. Grafik spelar heller ingen roll.
Citera
2017-01-08, 22:41
Medlem
SnipeZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Tips på strategispel som man kan sitta och ha vid sidan av, när man typ tittar på en film samtidigt.
Enkel inlärningskurva och inte så överdrivet mycket att tänka på. Och lagom långsam pasing.

På webben eller som eget spel/steam spelar ingen roll. Grafik spelar heller ingen roll.

Company of Heroes?
Citera
2017-01-09, 13:01
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag letar efter något shooter/krigs-spel på xbox-one som skall vara så realistiskt som möjligt där man ej kan se på radar var motståndare finns.
Spelar ingen roll om det är fps eller tredjepersonsperspektiv.
Förslag?
Något Battlefield spel på hardcore-servrar eller kanske Rainbow Six: Siege.
Citera
2017-01-09, 14:58
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning

Något ur Total War-serien. Kör du auto resolve på striderna så kan du ta allting helt i din egen takt. Annars är ju Heroes of Might and Magic trevliga också

Vill du ha mer taktiska spel finns Xcom, Fallout Tactics och Jagged Alliance 2.
Senast redigerad av Forzo 2017-01-09 kl. 15:07.
Citera
2017-01-09, 16:55
Medlem
Closters avatar
Det känns som jag spelat vartenda spel som finns! Ge mig tips på gamla, ovanliga eller obskyra spel! Har tillgång till de flesta system.
Citera
2017-01-09, 19:14
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
Det känns som jag spelat vartenda spel som finns! Ge mig tips på gamla, ovanliga eller obskyra spel! Har tillgång till de flesta system.

Svårt när du inte skriver vilken typ av spel du är ute efter. Listar en del bra gamla och/eller relativt ovanliga PC-spel. Blev mestadels rollspel men några äventyrsspel slank med också.

Arcanum
Deus Ex (första)
Fallout 1& 2
I have no mouth and I must scream
Little big adventure 1 & 2
Nox
Planescape Torment
Primordia
Sanitarium
Septerra Core
Silver
Citera
2017-01-09, 19:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Sanitarium
Satan vilket bra spel det är.
Citera
2017-01-09, 20:13
Medlem
Closters avatar
Citat:
Svårt när du inte skriver vilken typ av spel du är ute efter. Listar en del bra gamla och/eller relativt ovanliga PC-spel. Blev mestadels rollspel men några äventyrsspel slank med också.

Arcanum
Deus Ex (första)
Fallout 1& 2
I have no mouth and I must scream
Little big adventure 1 & 2
Nox
Planescape Torment
Primordia
Sanitarium
Septerra Core
Silver

Jag är öppen för alla typer av spel! Tack för tipsen, har redan satt igång med Sanitarium
Citera
2017-01-15, 18:46
Medlem
pepsi haxs avatar
Söker chill multiplayer spel till ps4

Har cod, bf, ow, gta, ds 3, rainbow 6 siege.
Citera
2017-01-15, 19:22
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Sanitarium

Så jävla bra! Måste rota fram det igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto