Citat:
Du har verkligen ett högt självhävdelsebehov och låg inlevelseförmåga.Du svamlar. Det finns inga sådana konkreta bevis som du hävdar. Lisa ströps till döds, det är det som är mest troligt. Hängning är långt ifrån bevisat. Det är en hypotes. Vad tejpen har för syfte är heller inte otvetydigt. Fråga en mokis så säger han att silvertejp används för att täppa till läckage av flytande vätskor.
Jag säger inte att det inte är ett sexualsadistiskt mord. Det jag säger är att det inte passar in på NB. Plocka fram mer i hans bakgrund som tyder på att han är intresserad av hängninga i sexuellt syfte och att han tidigare försökt locka kvinnor för att hänga dem så kommer det att stämma mycket bättre. Som det är nu så stämmer det bättre att motivet inte är sexuellt om det är NB som är GM, vilket DNA tyder på. Hela scenariot är dessutom helt fel med en sån tidspress att det varken kan vara planerat eller ens speciellt genomtänkt.
I dina drömmar kanske. Förfrågan är från 2015-09-22. SEOKnäppgök började plantera sexualsadistmotivet ett par månader innan det.
Larv. Detta tyder inte på en sexualsadistisk läggning. Att ens påstå det ligger på samma skandalöst låga nivå som TQ fallet.
Så var och varannan tonåring har en sexualsadistisk läggning för man måste säga till dem att ta en dusch? Detta är ju värre än Margit Norells nonsens om bortträngda minnen.
Rena konspirationslogiken. Beviset för att någon är sexualsadist är att denne uppträder helt normalt.
Min verklighet är helt klart inte din verklighet tack och lov.
Jag säger inte att det inte är ett sexualsadistiskt mord. Det jag säger är att det inte passar in på NB. Plocka fram mer i hans bakgrund som tyder på att han är intresserad av hängninga i sexuellt syfte och att han tidigare försökt locka kvinnor för att hänga dem så kommer det att stämma mycket bättre. Som det är nu så stämmer det bättre att motivet inte är sexuellt om det är NB som är GM, vilket DNA tyder på. Hela scenariot är dessutom helt fel med en sån tidspress att det varken kan vara planerat eller ens speciellt genomtänkt.
I dina drömmar kanske. Förfrågan är från 2015-09-22. SEOKnäppgök började plantera sexualsadistmotivet ett par månader innan det.
Larv. Detta tyder inte på en sexualsadistisk läggning. Att ens påstå det ligger på samma skandalöst låga nivå som TQ fallet.
Så var och varannan tonåring har en sexualsadistisk läggning för man måste säga till dem att ta en dusch? Detta är ju värre än Margit Norells nonsens om bortträngda minnen.
Rena konspirationslogiken. Beviset för att någon är sexualsadist är att denne uppträder helt normalt.
Min verklighet är helt klart inte din verklighet tack och lov.
Jag saknar inte insikt i att det finns dåliga poliser. Det är inte det som är problemet. Problemet är att du tror att du kan sitta hemma framför datorn och fantisera ihop tvivel om utredningen. Med en sådan misstro mot allt och alla kan man finna tvivel om det mesta.
Du saknar det mesta som kännetecknar en människa med god människokännedom.
Psykologi, det är bara trams enligt dig. Misstänksamhet gentemot rättsväsendet och kanske omgivningen, att inte lita på någon annan än dig själv, det verkar vara din paroll. För Du vet allting bäst, alltid. Säkrast så.
I det här fallet finns bevismaterial i överflöd, teknisk bevisning och vittnesbevisning, före och efter brottet. Det finns ingenting som säger att Nerijus måste ha begått några sexualsadistiska handlingar innan mordet men när en sexuell sadist debuterat med ett första mord så talar det mesta för att det inte stannar där. Det går inte över, samhället måste skyddas mot en sådan förövare.
En mycket genomarbetad och gedigen förundersökning. Allt, precis allt pekar mot att Nerijus är skyldig och allt pekar också mot att mordet hade ett sexuellt motiv, nämligen sexuell sadism.
Att Nerijus inte stämmer in på den profilen för dig, det får du reda ut med dig själv. Sök lite kunskap i ämnet, ett gott råd!
Fortsätt du att söka dina tvivel i detta mordfall och i annat. Ledsen att säga men det mesta kommer att kvarstå som dina alldeles egna påhittade tvivel utan substans.