2016-02-06, 20:35
Medlem
Årets humblebrag att lägga ut det på facebook.
Citera
2016-02-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Våra skattepengar går till att ta bort era frågor från väggar och tåg, så visst drabbar det privatpersoner. Nu vet jag inte om CP-skadade betalar mindre i skatt så det kanske inte drabbar just dig lika hårt...

Ja och Minna skattepengar med din dumma fan!
Sen att hellre ser att dem går till sanering än mycket annat är ju en annan femma..
Fast det kanske du inte kan förstå på grund av din Cp-skada?

Men tillbaks till topic.

Som sagt är det ingen graffitimålare som gjort detta.
ingen cankontroll o dylikt
Citera
2016-02-06, 22:25
Medlem
Det stora mysteriet tycker jag är hur någon förväntar sig ett svar på frågan utan avsändare!
Citera
2016-02-06, 22:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Det stötande är väl just den sexuella innebörden, samt att det förmodligen var riktat till en annan person än fordonsägaren.

Själva skadegörelsen är relativt lindrig, inte så mycket värre än att skriva "clean me" med fingret.

Off Topic:
Såg en gång en riktigt skitig firmabil, där någon hade skrivit "I wish my wife was this dirty" med fingret.
Det var ju däremot lite roligt. Jag antar att nån hade skrivit i smutsen på bilen istf att klottra "på riktigt".
Citera
2016-02-06, 22:53
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Varför inte på bilar? Var det där cpskadan tog Slut eller?!

Du förstår alltså inte varför folk målar i t ex gångtunnlar istället för på folks bilar?
Citera
2016-02-06, 23:17
Medlem
Hassan13371s avatar
"En fråga"... Snarare Ett ord
Tycker ni ska spraya JA på bilen också så kanske ni kan dra ihop en liten mysig kvällsträff med grabben!
Citera
2016-02-07, 08:03
Bannlyst
frågan e väl var dottern sov över
Citera
2016-02-07, 11:30
Medlem
tchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är detta ett nytt sätt att ragga eller ska det ses som skadegörelse och sexuellt ofredande?

http://www.expressen.se/kvallsposten...ga-pa-min-bil/

Det skall ses som intressant tillvägagångssätt
Citera
2016-02-07, 11:53
Medlem
YoungTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzyk.divan
Ja och Minna skattepengar med din dumma fan!
Sen att hellre ser att dem går till sanering än mycket annat är ju en annan femma..
Fast det kanske du inte kan förstå på grund av din Cp-skada?

Men tillbaks till topic.

Som sagt är det ingen graffitimålare som gjort detta.
ingen cankontroll o dylikt
Hahaha, läs ditt inlägg igen, snälla.
Om ni inte hade kladdat på väggar som 5-åringar så hade inte pengarna behövt gå till sanering ditt jävla ljushuvud. Klart det drabbar dig med men det är ju förfan du som ser till att det behövs sanering. Sanslöst korkat inlägg...
Citera
2016-02-07, 12:39
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
jag håller inte med om detta. När jag var aktiv taggade vi bilar rätt friskt. Jag förstår att man inte gör det, för det blev en del liv, så vi slutade efter ett tag. Riktade dock in oss på dyrare Mercedes så att det inte skulle drabba nån fattig. Det var när silver var populärt, så vi brukade skriva "varför inte rött?" och så en provyta på ca 0,5 m2. Silverfärg föll ju ur modet sen, jag tror vi bidrog lite till det. Mercedes rostskydd i slutet av 90-talet var ju också bedrövligt så jag tänker att vi räddade några bilar trots allt.

Jag tycker det är ett jävla otyg att man håller på och målar på folks bilar. Det är ett helvete att reda ut allt med försäkringar osv sen.

Alltså wtf? Du har ju knappast tillhört graffitikulturen då. Ingen writer springer runt och skriver frågor, målar om folks bilar, eller något annat trams.
Citera
2016-02-07, 12:54
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Kan det vara så att dottern har en blyg beundrare?

Frågan är bara hur hon skall göra för att svara på frågan, jag kan inte tänka mig att försäkringsbolaget tillåter att hon skriver ut svaret på bilen.

I det här fallet är det nog frågan om fler än en som är intresserade.
Citera
2016-02-07, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Bättre nån sprayat ligga och inte pedofil på bilen , ny färg är dock enkelt att polera bort,,,,
Ja fy fan att ha pedofil på bilen. Och varför får dena löpsedel så stor uppmärksamhet det är något enormt fel på Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in