2016-01-31, 12:18
Medlem
DrKovskis avatar
Hej,
undrar vilket lössnus som många anser håller bra kvalité. T.ex. andra tillverkares lössnus.
Exempelvis; Thunder (V2 tobacco), Oden (GN Tobacco), Offroad (V2 tobacco), LD (JTI Sweden), Knekt (Fiedler & Lundgren) och även intresserad av Skruf även om det är samma prisklass som swedish match. Finns säkert fler men jag hade uppskattat om ni berättade av era erfarenheter gällande bra lössnus som inte är från swedish match.
Peace!
Citera
2016-01-31, 13:29
Medlem
Tycker Skrufs produkter (inkl. Knox) håller varierande kvalité. Skruf Orginal Lös smakar skumt, men är skapligt lättbakad. Knox Lös smakade skumt och var svårbakad. Vill minnas Smålands Lös som ett helt godkänt snus till ett skapligt pris.

Vill du ett riktigt fint lössnus ska du köpa Granit Lös, inte så billig (46kr@snusbolaget) men absolut i klass med SMs produkter.
Citera
2016-02-03, 01:34
Medlem
tastass avatar
Jag gillar Skruf, men den finns sällan till försäljning i de butiker jag besöker till dagligdags.
Till vardags brukar jag Knox som jag också uppskattar. Den är lite kletigare i konsistensen än de typiska produkterna från Swedish Match, men sitter bra under läppen och lätt att snusa utan att behöva "baka".
Citera
2016-02-03, 13:47
Medlem
degtobbes avatar
Håller faktiskt med båda ovanstående oxo, Skruf ser väl inget speciellt ut men håller sig ändå mot bjässarna
Citera
2016-02-03, 14:43
Medlem
jugbandbluess avatar
knox är suveränt lössnus. 40 kr på lidl. knekt är vidrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in