2012-10-12, 02:37
Medlem
Kaffe blir jag seg och trött av.. Dricker sjuka mängder rivigt varje dag. Energidrycker känner jag knappt av om jag inte dricker väldigt stora mängder.. Svårt att sova om jag dricker det på kvällen. Men har svårt att sova ändå.
Citera
2013-05-22, 06:58
Medlem
Har ADHD och jag blir hispig, nervös,tafatt och allmänt förvirrad när jag dricker kaffe. Tog mig ett bra tag att komma underfund med förresten Jag dricker oftast kaffe med påtår, och det är då det blir kaos.

Jag försökte studera nu efter att jag druckit kaffe och det gick bara inte. Så jag gick och gjorde lite Grönt te för att lugna sig lite.

Grönt te gör mig förresten väldigt lugn och sansad. Så jag försöker övergå till det, men det är fan inte lätt alltså.
Citera
2014-04-26, 17:37
Medlem
PumpNs avatar
Jag blir pigg som fan ett tag, sen när jag blir trött efteråt går allt åt helvete. Nojig och stressad. Så känner jag just nu efter 3 celsius
Citera
2016-02-01, 19:06
Medlem
Hehe.. hee... Bara fyra år senare Hur som helst, blev diagnoserad adhd vid 3 års åldern. Min personliga reaktion av koffein (nu snackar vi redbull, powerking, etc) blir jag lugn och ibland lite mer fokuserad. Inte för att jag är speciellt hyperaktiv nu för tiden men det får en att samla tankarna liksom. Jag skippar lätt frukosten och dricker energidricka istället haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in