2016-02-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Tänkte försöka mig på ett sidospår med förhoppningen att kanske kunna enas på en punkt med Er som hävdar att GS förekommer.

Det har givits exempel tidigare i tråden på att en psykisk ohälsa kan ge upplevelsen av att vara förföljd och bevakad. Jag har själv erfarenhet av mental ohälsa av det slaget i familjen och det lät ungefär likadant. Jag tror att också ni håller med om att det är möjligt att få för sig att man är förföljd/övervakad utan att faktiskt vara det. Eller hur?

Till er som då upplever att ni är utsatta för GS; hur gör vi för att skilja på de som bara upplever sig stalkade och faktiska fall av GS? Innan vi enas om det kommer vi nog ingen vart, vi som är skeptiska kommer peka på att det liknar vanföreställningar och ni kommer bli förbannade för att ni inte blir tagna på allvar.

Några förslag? Själv anser jag att ni, om ni vill att man ska ta er på allvar, måste börja dela obestridbara bevis som andra kan hålla med är tecken på strukturerade masstrakasserier. Det kommer aldrig att duga med vittnesmål, tyvärr. Förstå också att jag inte per definition motsätter mig att GS förekommer, jag tänker bara inte agera som att det gör det innan det finns belägg för det.

Sekunden någon av er lägger fram hårda bevis för er sak är jag med.

Problemet är att väldigt få verkar ha förmågan att kunna förstå vad GS grundar sig i, vilket är andlig krigsföring. Utifrån detta mycket mer expanderade perspektiv hittar man orsaken till varför vissa blir förföljda av vissa andra. Och förstår man detta så blir det heller inte så svårt att inse att det inte alls är konstigt att en viss sorts människor har varit bevakade och trakasserade så långt tillbaka som till barndomen. De som inte bär på kristusfröet inombords hatar de som gör det och är därför på ständig jakt för att försöka krossa dem. Att bara tänka med reptilhjärnan och haka upp sig på konkreta bevis för GS blir väldigt begränsat även om det är förståeligt att man på den nivån vill se bevis. Tänker man istället övervägande med den högre hjärnan, neo-kortex, så är man inte lika beroende av att behöva se konkreta bevis för att kunna acceptera ett fenomen som GS, man har lättare att se att det kan vara sant därför att man förstår orsaken, grunden till det hela och vilken sorts värld det är som vi lever i. Bevis blir då sekundärt.
Senast redigerad av rosalotus 2016-02-01 kl. 18:06.
Citera
2016-02-01, 18:13
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det där låter som FRA mannen http://www.expressen.se/kronikorer/liza-marklund/liza-marklund-bajsmannen-pa-fra-ser-dig/

Man får ju hoppas att det stannar där för är individen helt skruvad så skulle ju han kunnat tex plantera in mystisk data trafik från din bostad

Nu hittar du på igen din stolle.

Bajs-mannen kan inte plantera mystisk datatrafik. FRA kan lyssna på trafik om trafiken passerar landets gränser. FRA kan inte injicera trafik.

Att som du sitta och hitta på en massa saker är väldigt typiskt för en TI, det verkar faktiskt vara en favoritsysselsättning för er att hitta på en massa trams.
Citera
2016-02-01, 18:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Då jag tidigare hittat bla en kvinnlig bloggare som engagerat sig emot pedofiler mm och folk varit inne hos henne och riktat om de kameror hon satt upp etc och då flera som sagt sig blivit gangstalkade i USA hade fått maten i sin kyl preparerat med Rohypnol mm och hade haft känslan av att det blivit sexuellt utnyttjade då de somnat hemma så undrar jag då det tydligen är helt fritt att ställa frågorna här om dessa som månad in och ut vet vilka de tjänar ?

Jag menar polischefer, åklagare, läkare har på senare tid åkt fast för pedofili och då det är vanligt att folk slänger ur sig anklagelser mot dessa yrkesgrupper normalt då de är förbannade över något så är det ju svårt att få till utredningar mot dem i första hand , och detta måste ju vara ett guldläge för en pedofilring att utnyttja. De kan lätt få en löpare på stan att placera något olagligt ett par gånger i någons närhet och på så sätt få i gång och vidmakthålla utredningar om någon de känner är polis , åklagare etc .

Jag tänkte ibland att vissa av min bevakare kom i min närhet då de visste att jag inte ville skada någon och på så sätt var ett lugnt jobb , välbetalt och de får förmåner som komma på tv , nya bilar jobb etc och samtidigt kommer med subtila hot tills nu då jag gått ut med delar av min berättelse.

De hade det ju smidigt innan jag ordade , de kunde sätta vilken lallare som helst i min närhet och jag "ignorerade " ( men skrev i dagbok tid plats regnummer etc) dem.

De som mot skriver här, gör allt för att förstora saken som om man nämner ett par stycken på AF som invigda på detta mot mig så blir det hela AF etcetera , om det sedan är manipulerade data system på af , städaren på af, abab vakten på af vet jag ju inte innan utredningen sätts igång . Jag undrar med dessa polischefs skandaler och åklagar skandaler med pedofili, vad dessa tänker då de måste ringa polisen , tänker de då att "nej nu måste jag ringa pedofilerna" eller inser de att det är några i rättsväsendet som inte har en siffra rätt eller tror de att det är varje polisman ? För det är samma logik , min grupp har kallat sig sossar och är det svårt att tro att ett par av dem jobbar på af, på posten på polisen etc etc utan för den del vara inskrivet i hela myndighetens jobb beskrivning/ stadgar att "Harfager ska negativt särbehandlas" ?

Nivån blir barnslig och låg med dessa i tråden. Visst är bevis bra men jag har bevis som jag inte kan offentligt delge helt , men jag har sagt att mitt namn räcker för att bevisa tex PU och spåret mot mig har jag nu förstått ( igår såg jag nya uppgifter som förklarar hur någon kan vinklat detta till palmespanare ) att vissa uppgifter kan tyda på om inte jag hittat i arkivet det rätta svaret . Vilket var svårt och man kan ha gått till det först arkivet man tänker på .

Man måste varna för detta gangstalking och zersetzung metoder som används i det dolda , livet är för kort för att bli indragen i dessa sjuka människors lek under 20 år.

Men Harfager, du kunde strukturera dina texter för bara någon vecka sedan vad har hänt?

Har vinden i ventilationstrumman gett dig sömnlösa nätter så att du inte orkar skriva läsligt?
Citera
2016-02-01, 18:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Problemet är att väldigt få verkar ha förmågan att kunna förstå vad GS grundar sig i, vilket är andlig krigsföring.

Så du menar att det är ett krig mellan djävulen och gud?

Sök hjälp snarast då dina berättelser bara blir allt tydligare ett bevis för en sjukdomsbild!
Citera
2016-02-01, 18:25
Medlem
Citat:
Problemet är att väldigt få verkar ha förmågan att kunna förstå vad GS grundar sig i, vilket är andlig krigsföring. Utifrån detta mycket mer expanderade perspektiv hittar man orsaken till varför vissa blir förföljda av vissa andra. Och förstår man detta så blir det heller inte så svårt att inse att det inte alls är konstigt att en viss sorts människor har varit bevakade och trakasserade så långt tillbaka som till barndomen. De som inte bär på kristusfröet inombords hatar de som gör det och är därför på ständig jakt för att försöka krossa dem. Att bara tänka med reptilhjärnan och haka upp sig på konkreta bevis för GS blir väldigt begränsat även om det är förståeligt att man på den nivån vill se bevis. Tänker man istället övervägande med den högre hjärnan, neo-kortex, så är man inte lika beroende av att behöva se konkreta bevis för att kunna acceptera ett fenomen som GS, man har lättare att se att det kan vara sant därför att man förstår orsaken, grunden till det hela och vilken sorts värld det är som vi lever i. Bevis blir då sekundärt.

RosaLotus !

Möjligt att jag missat något av dina tidigare inlägg, men detta är helt nytt för mig. Som du ser så blev hela texten fetad, för detta ställer frågan i helt ny dager.

Om detta är GS måste jag ta tillbaks alla mina tidigare inlägg, det är en andlig fråga och de icke troendes jakt på de troende.

Är detta GS eller finns de olika GS, den flitigaste skribenten Harfager verkar stå för annat.
Citera
2016-02-01, 18:30
Medlem
madtops avatar
Citat:

Så du anser att GS är en religiös företeelse där satanister jagar och förföljer fromma människor med kristusfrön i kroppen?

Och att du inte har några bevis för att GS förekommer utan att du nöjer dig med "att det kan vara sant"?

Jag ska inte sticka under stol med att jag känner förakt för människor som sätter tro före kunskap (jorden är platt). Men det handlar inte om organiserad gang-stalking - det handlar bara om att man tycker vissa människor är idioter.
Citera
2016-02-01, 18:56
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nu hittar du på igen din stolle.

Bajs-mannen kan inte plantera mystisk datatrafik. FRA kan lyssna på trafik om trafiken passerar landets gränser. FRA kan inte injicera trafik.

Att som du sitta och hitta på en massa saker är väldigt typiskt för en TI, det verkar faktiskt vara en favoritsysselsättning för er att hitta på en massa trams.

Hitta på ? Detta var ett exempel, som att skicka knark till någon och tipsa tullen. Jag har aldrig hört någon göra det men för att sänka någons förtroende och tas för dels lögnare så skulle du även om det var du som gjorde det kunde använde det som en halv"sanning" med "ingen rök utan eld " . Måste jag ge dig barnmaten också eller kan du resonera dig fram i denna bana ?

Menar du att de anställda på fra bara har bildning till att sända rundradio och inte över landgränser ,om vi nu ska fördjupa oss i den detaljen . Slipper det helst, fördjupa mig mer i detta tramsande
Senast redigerad av Harfager 2016-02-01 kl. 19:23.
Citera
2016-02-01, 18:58
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men Harfager, du kunde strukturera dina texter för bara någon vecka sedan vad har hänt?

Har vinden i ventilationstrumman gett dig sömnlösa nätter så att du inte orkar skriva läsligt?

var det denna bit du inte fattade ? "Man måste varna för detta gangstalking och zersetzung metoder som används i det dolda , livet är för kort för att bli indragen i dessa sjuka människors lek under 20 år."

Kan inte skriva det enklare än så.
Citera
2016-02-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så du anser att GS är en religiös företeelse där satanister jagar och förföljer fromma människor med kristusfrön i kroppen?

Och att du inte har några bevis för att GS förekommer utan att du nöjer dig med "att det kan vara sant"?

Jag ska inte sticka under stol med att jag känner förakt för människor som sätter tro före kunskap (jorden är platt). Men det handlar inte om organiserad gang-stalking - det handlar bara om att man tycker vissa människor är idioter.

Religiös är inte det ordet jag skulle välja att använda, men det handlar i grund och botten om någonting mycket djupare, något mycket mer själsligt vilket kan benämnas som andlig krigsföring, även om man som vapen ofta använder sig av mer världsliga tekniker och metoder.

Jag ser det inte så mycket som "tro" då jag inte alls förespråkar religioner, utan ser det snarare som en slags inre vetskap, en inre kunskap. Och den är intuitiv och mycket mera förknippad med den sanna essensen av det som utgör en människa. Det är således främst det själsliga välmåendet som man vill attackera och försöka kontrollera med alla former av förföljelse, övervakning, mobbing och trakasserier.

Inser att detta förmodligen är fel slags forum för att diskutera GS på den nivån och att de flesta av er som skriver här tycker att min synvinkel på GS-fenomenet går att likställa med galenskap. Må så vara i så fall.
Senast redigerad av rosalotus 2016-02-01 kl. 19:29.
Citera
2016-02-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
RosaLotus !

Möjligt att jag missat något av dina tidigare inlägg, men detta är helt nytt för mig. Som du ser så blev hela texten fetad, för detta ställer frågan i helt ny dager.

Om detta är GS måste jag ta tillbaks alla mina tidigare inlägg, det är en andlig fråga och de icke troendes jakt på de troende.

Är detta GS eller finns de olika GS, den flitigaste skribenten Harfager verkar stå för annat.

Det är mycket möjligt att det finns GS på olika nivåer och att den är mer eller mindre omfattande för olika personer. Den typen som jag personligen har varit utsatt för grundar sig nog i något mera själsligt. Det går inte att förstå sådana här företeelser till fullo om man stirrar sig blind på bevisföring utan att gå tillbaka till orsakerna och försöker förstå dem.

Det finns nog en mängd olika sorters GS om man ska prata om detta utifrån det världsliga perspektivet, men det ska till en viss sorts personer som ens kan tänka tanken på att delta i ett gangstalkergäng, och jag vill påstå att det därför handlar om vart de befinner sig rent själsligt.
Citera
2016-02-01, 19:19
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Då jag tidigare hittat bla en kvinnlig bloggare som engagerat sig emot pedofiler mm och folk varit inne hos henne och riktat om de kameror hon satt upp etc och då flera som sagt sig blivit gangstalkade i USA hade fått maten i sin kyl preparerat med Rohypnol mm och hade haft känslan av att det blivit sexuellt utnyttjade då de somnat hemma så undrar jag då det tydligen är helt fritt att ställa frågorna här om dessa som månad in och ut vet vilka de tjänar ?

Jag menar polischefer, åklagare, läkare har på senare tid åkt fast för pedofili och då det är vanligt att folk slänger ur sig anklagelser mot dessa yrkesgrupper normalt då de är förbannade över något så är det ju svårt att få till utredningar mot dem i första hand , och detta måste ju vara ett guldläge för en pedofilring att utnyttja. De kan lätt få en löpare på stan att placera något olagligt ett par gånger i någons närhet och på så sätt få i gång och vidmakthålla utredningar om någon de känner är polis , åklagare etc .

Jag tänkte ibland att vissa av min bevakare kom i min närhet då de visste att jag inte ville skada någon och på så sätt var ett lugnt jobb , välbetalt och de får förmåner som komma på tv , nya bilar jobb etc och samtidigt kommer med subtila hot tills nu då jag gått ut med delar av min berättelse.

De hade det ju smidigt innan jag ordade , de kunde sätta vilken lallare som helst i min närhet och jag "ignorerade " ( men skrev i dagbok tid plats regnummer etc) dem.

De som mot skriver här, gör allt för att förstora saken som om man nämner ett par stycken på AF som invigda på detta mot mig så blir det hela AF etcetera , om det sedan är manipulerade data system på af , städaren på af, abab vakten på af vet jag ju inte innan utredningen sätts igång . Jag undrar med dessa polischefs skandaler och åklagar skandaler med pedofili, vad dessa tänker då de måste ringa polisen , tänker de då att "nej nu måste jag ringa pedofilerna" eller inser de att det är några i rättsväsendet som inte har en siffra rätt eller tror de att det är varje polisman ? För det är samma logik , min grupp har kallat sig sossar och är det svårt att tro att ett par av dem jobbar på af, på posten på polisen etc etc utan för den del vara inskrivet i hela myndighetens jobb beskrivning/ stadgar att "Harfager ska negativt särbehandlas" ?

Nivån blir barnslig och låg med dessa i tråden. Visst är bevis bra men jag har bevis som jag inte kan offentligt delge helt , men jag har sagt att mitt namn räcker för att bevisa tex PU och spåret mot mig har jag nu förstått ( igår såg jag nya uppgifter som förklarar hur någon kan vinklat detta till palmespanare ) att vissa uppgifter kan tyda på om inte jag hittat i arkivet det rätta svaret . Vilket var svårt och man kan ha gått till det först arkivet man tänker på .

Man måste varna för detta gangstalking och zersetzung metoder som används i det dolda , livet är för kort för att bli indragen i dessa sjuka människors lek under 20 år.

Ang att sätta diagnoser på folk och förstora med vantolkarens ögon för att väcka missaktning/tro hos andra så kan jag tillägga att tre dagar efter jag fick via avlyssningsbart kommunikationsmedel veta att jag skulle få informationer denna vecka och skulle iväg till jobbet så hade jag en punktering på bilen.

Och givetvis då det varit lugnt ett tag så funderar jag om det kan varit någon som saboterat bilen , i synnerhet då jag 5-6 gånger på ca 12 månader haft tomma däck, eller om det ligger något i grusvägen, som ofta skrapas , som punkterar mina däck då och då. En sådan tanke är högst normal speciellt då jag vet vilka mina antagonister är men skulle givetvis här tolkas som svår paranoia vilket är för en nyinkommen läsaren något att tänka på.

Jag skulle blivit forskare egentligen om inte infektionerna satt stopp för det, men jag har en tänkande och analyserande hjärna till men för de jag berättar om.
Citera
2016-02-01, 19:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hitta på ? Detta var ett exempel, som att skicka knark till någon och tipsa tullen.

Menar du att de anställda på fra bara har bildning till att sända rundradio och inte över landgränser ,om vi nu ska fördjupa oss i den detaljen . Slipper det helst, fördjupa mig mer i detta tramsande

Självklart sitter du och hittar på. Eller så ljuger du medvetet?

FRA kan inte manipulera datatrafik. Trots detta faktum sitter du och hävdar motsatsen. Du kommer med ett felaktigt påståenden utan grund och faktakunskap - och det kallas att hitta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in