Citat:
Ursprungligen postat av
Marcop0lo
Är det bara jag som brukar drömma mer än en sak?
Inatt drömde jag om att jag och alla riksdag partiledarna, vi var ute och rodde på en större kajak.
Och såklart blev politisk debatt mellan Åkesson, och resten

Andra drömmen var att jag och min farsa drack öl i London på någon pub.
hehe, jo. Brukar vara så. Brukar även gå ihop på något sätt, om inte röd, så en blå.
växla själv inatt mellan att vara självaste darth vader, och migsjälv guidad av han inuti skeppet. Blev förbannad över att jag inte var skywalker, eftersom Luke inte var min far(eller nått)... så Började slå ut elektroniken i hangarkammaren. - men han sa att det viktigaste var inte att slå ut lagret med alla soldater egentligen., det viktigaste var att fienden trodde man hade slått ut allt. Så egentligen fanns hemliga dörrar i väggarna, så jag var tvungen att gå in där och slå ut allt med mitt laser svärd(som Vader). - Blev även förbannad för att roborna var felprogrammerade, så att när man hejade pådom så kände dom inte igen dark side, så dom börja skjuta på mig., tänkte också att det vore pinsamt om man skulle bli träffad av skotten, stod därför vid dörrkarmen och föste svärdet upp och ned så att skotten förhoppningsvis kunde träffa och studsa tillbaka. (gick förvånansvärt bra).
var även pilot, i en parallell originaldröm som gick ihop med denna. förmodligen samma karaktär som blev guidad.