2016-01-31, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
BS BS BS Och helt plötsligt skriver du nu på helt felfri svenska i detta inlägg och i ett annat nytt inlägg- vilket också är ett mönster som jag känner igen sedan tidigare som alltid används i dessa sammanhang; att ni stavar löjligt fel på ett medvetet utstuderat sätt och sedan helt plötsligt inte alls. Hela tiden förut har du skrivit med grova stavfel och uttryckt dig annorlunda. Jag kan se vad ni håller på med och struntar i om folk anser att jag är galen som påpekar det.

Okej det är så man gör man ser hur folk stavar och så finns det inbyggda ord som är signaler, vips har du dessa två klart för dig så kan du lätt avgöra vilka som är GS.

Då ska jag avslöja att RosaLotus är ingen TI, det vet vi till 100%. Det finns några enkla metoder och det enklaste är att jag vet inte ett dugg om henne mer än vad hon skriver här och de slutsatser jag drar av hennes alster.

Då jag enl RosaLotus är till 100% GS (vilket inte jag visste) och då jag inte kan ett skit om TI RosaLotus så kan hon omöjligt vara TI.

Så RosaLotus nu får du välja.

1. Fortsatt hävda att jag är GS och då är du inte TI
2. Erkänna att jag inte är GS så du får kalla dig TI.

Man måste välja, vad väljer du.
Citera
2016-01-31, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vi är inte överens om att det är verkliga upplevelser. I avsaknad av bevis för GS så handlar det om att du tror det förekommer medan jag tror att du inbillar dig.

För övrigt har du missuppfattat trådens ämne. Vi diskuterar om GS förekommer eller inte. Tråden är inte avsedd för att troende ska dunka varandras ryggar och förstärka eran villfarelse.

Vill du inte delta i debatten om GS förekommer ska du inte skriva eller läsa den här tråden. Du bör i stället skapa en egen tråd där ni troende i lugn och ro kan utbyta "erfarenheter".

"Du bör i stället skapa en egen tråd där ni troende i lugn och ro kan utbyta "erfarenheter"."

Du måste skämta? Hycklare! Det fanns ju en sådan tråd tidigare som hette just "Mina erfarenheter av GS i Sverige" och som kastades i papperskorgen och där du deltog ivrigt och vid upprepade tillfällen klagade på att vi som berättade om våra erfarenheter där var alltför egoistiska, psykiskt sjuka och borde låsas in.

"i lugn och ro utbyta erfarenheter" skriver du ... jag anser att det är du som tillhör de med flest vanföreställningar, och att du är medveten i din verbala misshandel är tydligt ... så ta ditt eget råd som du har upprepat om och om igen tidigare: SÖK HJÄLP!

Det går nog inte att bevisa att GS förekommer i en diskussionstråd på FB. Och hade vi några konkreta bevis så skulle ni avfärda dem ändå, för det är ju eran uppgift, eller hur, madtop?
Citera
2016-01-31, 11:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Snakeplisssken är definitivt till hundra procent en gangstalker och han har bakat in ett antal signaler och hintar till mig och personliga saker som har att göra med mitt liv och som bara jag skulle kunna förstå.
Ja det är nog bara du som kan förstå för jag har inte en aning om vad du babblar om. Vad är det för signaler, hintar och personliga saker jag bakat in menar du?
Citera
2016-01-31, 11:54
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag ljuger inte, utan talar sanning om den GS som jag är utsatt för och har varit utsatt för under många, många år. Vad jag vill minnas så satt du ju själv och lade upp en mängd olika påhittade berättelser om att du skulle vara utsatt för GS i den här tråden för en tid sedan, så om det är någon som hittar på och manipulerar så är det väl du själv? Detta är också ett återkommande inslag i GS: vi som är utsatta blir anklagade för sådant som den som anklagar själva ägnar sig åt.

Tror mig veta med säkerhet att GS är ett slags tortyrprogram som man kanske kan kalla för en konspiration mot individer som inte har gjort någonting för att bli behandlade på det sättet och att det sträcker sig över hela världen, ja. Och denna åsikt står jag fast vid. Vi är förföljda och blir trakasserade i princip överallt, vilket är ett grovt brott mot de mänskliga rättigheterna, och att det faktum att detta existerar behöver komma upp till ytan. Alla detaljer om hur och varför har jag inte. Men har varit "vaken" sedan 2007 när det gäller hur det finns en kraft i samhället som gör allt för att på ett konspiratoriskt sätt motarbeta människor som står för högre ideal och som har en önskan om att de korrupta systemen ska upphöra till förmån för något mer mänskligt och värdigt. Under dessa "uppvaknande" år har jag haft god tid på mig att få inblick i alla de metoder som används i denna konspiration, och jag har studerat detta ingående. Dessa mönster är övergripande och kan också kännas igen i själva gangstalkingen. Slutsatsen blir alltså att det finns en större konspiration och att samma sorts personer som är delaktiga i den också är delaktiga i GS.

Jag tror inte på precis ALLA andra vittnesmål om GS, då det är allmänt känt att det finns mängder med stalkers som låtsas vara TI's och som bara hittar på sina vittnesmål. Detta är också en metod som ingår i GS just för att det ska uppstå förvirring kring vad det är som pågår och även för att de ska kunna ta kontakt med verkliga TI's och försöka få till ett förtroende som ganska snart bara leder till ytterligare trakasserier.
Jo, du ljuger när du påstår att du vet saker som du omöjligen kan veta.

Har du belägg för att det inte är enbart svenska gang stalkers som trakasserar dig?

Du påstår att det är en global konspiration trots att du inte vet vilka det är som utför den. Det senaste är att du anklagar en massa svensktalande forumdeltagare för att vara gang stalkers.

Dessa forumdeltagare har du dessutom själv sökt kontakt med för inte fan skapades flashback i syfte att locka dig i en fälla.

På sin höjd kan du kanske anses mobbad av personer du söker kontakt med. Det stämmer bra ihop med min teori att gang stalking bara drabbar masochister.

Så nej, om man skall tro på det du säger, vilket man uppenbarligen inte skall, så har du med all tydlighet visat att gang stalking inte existerar och att "offren" inte är något märkvärdigare än mobboffer med självskadebeteende.

Möjligtvis kan man även lägga till att det förekommer en helt ofattbart stor dos napolionkomplex också men eftersom ni har så svårt att tala sanning så verkar det mer troligt att ni bara ljuger om eran egen betydelse och inte alls tror att ni är så speciella som ni vill ge sken av.
Citera
2016-01-31, 11:59
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
hade vi några konkreta bevis så skulle ni avfärda dem ändå, för det är ju eran uppgift, eller hur, madtop?
Hade DU konkreta bevis så skulle DU visa dom. Alltså har DU inga konkreta bevis. Alltså snackar DU bara skit.
Citera
2016-01-31, 12:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det går nog inte att bevisa att GS förekommer i en diskussionstråd på FB. Och hade vi några konkreta bevis så skulle ni avfärda dem ändå, för det är ju eran uppgift, eller hur, madtop?

Nej jag skulle absolut inte avfärda dem. Och varför skulle det inte gå att bevisa? Jag gav dig tidigare tips om att montera upp en kamera så du kunde fixa foton på dina påstådda inbrottstjuvar. Hur har det gått? Något säger mig att du inte fixat några bilder av den enkla anledningen att det inte förekommer några inbrott.

Och nej, jag har ingen "uppgift". Det är bara något du inbillar dig. Och det faktum att du inbillar dig att jag är en stalkare får en att fundera på hur många av dina övriga utsagor som baseras på samma verklighetsgrund.
Senast redigerad av madtop 2016-01-31 kl. 12:06.
Citera
2016-01-31, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Hade DU konkreta bevis så skulle DU visa dom. Alltså har DU inga konkreta bevis. Alltså snackar DU bara skit.

Ok, uttryckte mig klumpigt. Vad jag menar är att det spelar ingen roll vilka bevis som läggs upp här för precis ALLTING avfärdas ju eller så raderas det. Bevisen för GS är inte heller alltid så konkreta då det i många fall handlar om psykisk terror som är personligt anpassad efter den utsatte - och detta blir ju lite mera abstrakt och svårt att bevisa.

Men ett konkret bevis som hände här i tråden för inte så länge sedan, och som visar att jag är en TI, var ju att någon mixtrade med min avatarbild så att den hoppade fram och tillbaka mellan två olika bilder under ett antal dagar. Detta kallas för gaslighting och ingår i GS. Mina inlägg där jag påpekade detta raderades självklart och innan det så var man snabb med att påpeka att det kunde vara "något tekniskt fel". Har varit med om detta alltför länge nu för att tro på en sådan förklaring i detta fallet.
Citera
2016-01-31, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej jag skulle absolut inte avfärda dem. Och varför skulle det inte gå att bevisa? Jag gav dig tidigare tips om att montera upp en kamera så du kunde fixa foton på dina påstådda inbrottstjuvar. Hur har det gått? Något säger mig att du inte fixat några bilder av den enkla anledningen att det inte förekommer några inbrott.

Och nej, jag har ingen "uppgift". Det är bara något du inbillar dig. Och det faktum att du inbillar dig att jag är en stalkare får en att fundera på hur många av dina övriga utsagor som baseras på samma verklighetsgrund.

Lägg ner dina lögner! Om jag lade upp en film här på stalkers som gick in i mitt hem så är det ju inget konkret bevis för gangstalking. Det kan ju vara jag själv som har bett någon som jag känner att medverka i filmen. Liknande saker kommer ju att hävdas och ni kommer bara att fortsätta att förneka GS in absurdum, och det är du ju själv fullt medveten om men ändå så skriver du inlägg som detta ovan??
Citera
2016-01-31, 12:49
Medlem
Citat:
Lägg ner dina lögner! Om jag lade upp en film här på stalkers som gick in i mitt hem så är det ju inget konkret bevis för gangstalking. Det kan ju vara jag själv som har bett någon som jag känner att medverka i filmen. Liknande saker kommer ju att hävdas och ni kommer bara att fortsätta att förneka GS in absurdum, och det är du ju själv fullt medveten om men ändå så skriver du inlägg som detta ovan??

Men var är di självbevarelsedrift. Om du har inbrott titt som tätt och de sprutar kemikalier, då sätter man väl upp en kamera. Jag känner inte Madtop låt oss leka med tanken att han är fullständigt galen eller geni. Det spelar ingen roll det är inte Madtop som du ska göra detta för utan för att veta vad som sker samt som underlag för Polisanmälan.

Om du som extra bonus får tvåla till galningen/geniet Madtop det är väl sekundärt.

Det är omöjligt att förstå hur du (inte) tänker, tror du på fullt allvar att alla dina inbrott ska du filma för Madtops skull.

Nu har du ju testat Harfagersråd att låta en bandspelare stå på när du är ute, hur bra har det gått. Du har nämnt lite grand men sen upphörde det.

Kan det vara så att Madtops filmkamera är absolut, antingen filmar den inbrott eller så finns de inte. Medans Harfagers briljanta ide att låta bandspelaren gå i timmar som du sen sitter lika många timmar och försöker tyda och leta efter ljud.

Det är så dumt att klockorna stannar.
Citera
2016-01-31, 12:49
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ok, uttryckte mig klumpigt. Vad jag menar är att det spelar ingen roll vilka bevis som läggs upp här för precis ALLTING avfärdas ju eller så raderas det. Bevisen för GS är inte heller alltid så konkreta då det i många fall handlar om psykisk terror som är personligt anpassad efter den utsatte - och detta blir ju lite mera abstrakt och svårt att bevisa.
Att bevisen inte är så konkreta kanske beror på att dom inte bevisar något alls?

Att du inte bara lägger upp bevisen igen om dom nu raderas? Att du inte gör det är ganska talande.

Jag har en film som visar att jag är snabbast i världen på att springa men när jag skulle visa upp den så blev jag hindrad så numera berättar jag bara om filmen istället för att visa upp den igen. Ingen skulle ändå bry sig om jag visade den.

Citat:
Men ett konkret bevis som hände här i tråden för inte så länge sedan, och som visar att jag är en TI, var ju att någon mixtrade med min avatarbild så att den hoppade fram och tillbaka mellan två olika bilder under ett antal dagar. Detta kallas för gaslighting och ingår i GS. Mina inlägg där jag påpekade detta raderades självklart och innan det så var man snabb med att påpeka att det kunde vara "något tekniskt fel". Har varit med om detta alltför länge nu för att tro på en sådan förklaring i detta fallet.
Det där är inget konkret bevis alls. Ditt inlägg som jag citerar nu är ju inte raderat.
Citera
2016-01-31, 12:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om det är en riktig film så kan du lätt öka trovärdigheten genom att bifoga polisanmälan som 99,9% av jordens befolkning skulle göra om de får inbrott. Om det dessutom är fråga om stalking så bör det väl vara ett upprepat beteende, dvs gärna flera inbrott..
Citera
2016-01-31, 12:52
Medlem
madtops avatar
Citat:

Att du inte ens försöker sätta dit de som du påstår kontinuerligt går in i din lägenhet och att du inte ens försöker bevisa att du är utsatt för GS tolkar jag som att du är rädd för sanningen. Du vet att det finns en risk att kameran inte kommer visa några "stalkare" - så du låter bli att ens försöka för du vill inte ställas inför det jobbiga faktum att du bara inbillat dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in