2016-01-31, 00:34
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Dem sätter ditt det med lokal bedövning under natten när du fått en dos sömpiller.
Vet inte riktigt vad jag ska göra? Ta ut dem och riskera att bli dödad! Lämna dem kvar och lev så lyckligt som möjligt! Vi som är offer har levt länge med trakasserier det är inte så lätt att bara plocka ut dem. Vi har försökt med det mästa att gå till tidningen, advokat eller polis.
Dessa som trakasserar har bestämt sig för offret ska hållas koll på eller dö.

Vad har du för belägg för du har blivit drogad? Spårämnen i urin?
Du förstår väl att polis och media inte kan ta dig på allvar om du inte kan visa upp konkreta bevis som styrker dina påståenden.

Nu tror jag inte för ett ögonblick att du är utsatt för GS utan att du lider av förföljelsemani, hursomhelst så förstår jag att det måste vara skitjobbigt för dig och säger såhär:

Om någon hade varit villig att döda dig, för vilken nu anledningen skulle vara, så hade de gjort det från början istället för den extremt omständiga metoden som du beskriver. Att trakassera nogon för att hen inte ska avslöja trakasserierna... Ja, du fattar. Det är med andra ord ingen fara för ditt liv.

Om du söker vård kan det gå på två sätt: antingen hittar de dina chip och plockar ut dem (jo, det är jättelätt) alternativt hittar de inga chip och då har du ju oroat dig i onödan. Du har INGENTING att förlora på att ta emot hjälp!

Cykla iväg imorrn och ta tag i det här nu!
Senast redigerad av Smekfarfar 2016-01-31 kl. 00:42.
Citera
2016-01-31, 00:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Dem sätter ditt det med lokal bedövning under natten när du fått en dos sömpiller.

Pratar du om händelser som är bundna till den vistelse du hade på valfri psykakut nu, eller pratar du om vad som sker med dig i ditt hem idag?

Citat:
Vet inte riktigt vad jag ska göra?

Det berättade jag för dig för mindre än en timme sedan.
Gå till läkare, skyll på bombsplitterskador och få läkaren att ta ut dem.

Citat:
Ta ut dem och riskera att bli dödad!

Dödad för vad?
Du har redan snackat varpå du borde dosats med Polonium i din senaste Starbucks-kaffe för länge sedan.

Citat:
Lämna dem kvar och lev så lyckligt som möjligt!

2 late m8. Du har pratat om dem redan, vilket räcker gott och väl för att avliva dig här och nu. Du har 3 veckor på dig att bifoga dina fysiska bevis på detta. Därefter är det sannolikt att Alfa-strålning dödat dig ändå.
Det är nu du har din chans att snärja dina plågoandar. Om 3 veckor är du inte här längre (Polonium är ett relativt snabbverkande gift).
Du är redan död. Allt du har kvar är att avlöja identiteten på de som dödat dig.

Känner du dig psykiskt stabil nog för att avlägga en sk. "deathbed confession"?

Citat:
Vi som är offer har levt länge med trakasserier det är inte så lätt att bara plocka ut dem.

Jag har gett dig instruktioner för hur du kan bära dig åt för att plocka ut dem utan att väcka misstankar hos dina "hanterare".

Citat:
Dessa som trakasserar har bestämt sig för offret ska hållas koll på eller dö.

Du har MASSIV koll på dig just nu. Skulle du dö plötsligt innan jag fått de svar jag vill ha av dig, så kommer multipla myndigheter att få massiva problem härefter. Var så säker!

Senast redigerad av Trolltestet 2016-01-31 kl. 00:49.
Citera
2016-01-31, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nej jag tänker inte lägga av. Jag är rädd när personer tror på chip, GS, Panamorala, läsa tankar ocj V2K.

Vi kommer från en tid när folk trodde på detta, den enda i byn som kunde läsa var prästen som satt på alla sanningar. Sen kom tryckpressen och utbildning folk slutade tro på fantasifulla berättelser och bildade sig.

Jag är övertygad att hem PC är nästa stora språng i folks bildning, då blir jag beklämd då medeltidens fabler kommer tillbaks och fol på FB bla säger att de forskar, vilket innebär att de kollar Youtube och läser obskyra hemsidor.

Detta gör att jag skriver så att inte mörkrets makter med 1300-tals filosofi får slå rot igen utan att människor blir klokare inte rädda.

Tänker inte tveka inför att använda hårda ord mot dig nu, för ni gangstalkers ska outas. Du gav mig ju den obligatoriska signalen inbakad i ett av dina inlägg till mig igår; ett uttryck som du visste att jag skulle veta om att det visar vem du är och vilket vidrigt gäng du tillhör.

Du vet mycket väl att gangstalking existerar för du är själv en del av de som håller på med detta. Du sitter bakom din skärm och skriver inlägg och låtsas som om du inte tror på detta och spelar ett totalt genomskinligt spel här. Jag vill kalla dig både för hycklare och kriminell (och då är jag mild i mina ordalag) och jag kan upplysa dig om att det är du själv som tillhör "mörkrets makter" alternativt har sålt din själ till dessa makter.
Senast redigerad av rosalotus 2016-01-31 kl. 05:24.
Citera
2016-01-31, 05:25
Medlem
Harfagers avatar
Om man ska sammanfatta lite hur dessa GS jobbar så är det mycket likt gamla stasi metoderna i Zersetzung med hot , och i grupp svartmålning, lögn och förtal utöver rena inbrott med synliga spår, väckningar, antydningar så att folk kanske tror att de opererat in både det ena och det andra ( inte hos mig ännu ) sabotagen, prata med dig då du sover och du får förnimmelser som du känner igen sedan då du är vaken, som vissa kanske tror är att de kan läsa deras tankar, förfölja dig först som spanare och sedan som moppe gäng osv

Man kan ju fråga sig varför och vem skulle göra en sådan sak?
Jag har funderat lite på nu om det inte är i grund och botten den psykreform som öppnade sjukhusen och släppte ut patienter , att det är en slags bevakning av dem då det uppenbarligen är viktigt , det ser man inte minst här, att slänga diagnoser på folk. Och att obekväma människor, för några, lätt tas med under denna bevakning då folk blir sysselsatta och dessutom alla säger sig vara friska.

En massa vårdare skulle bara säga jaja , "du är frisk" men lita på den överläkare som skrivit en diagnos .

Jag fick höra utav en ny granne som jag inte haft mycket att göra med trotts deras ihärdiga inviter ,efter grupp 2 att, Ungefär " om du berättar så låser vi in dig och kastar bort nyckeln " (med en diagnos) så sanningen kan nog vara att de som vet något ofördelaktigt om vissa kan bli inlåsta neddrogade och hotade om de nu inte dör i någon olycka i fall dessa " vissa" blir det minsta bekymrade för att deras rykte och post är hotat.

Tänk om dessa skulle behöv ge sig ner på verkstads golvet under de villkor som i arbete och lön de vidmakthållit , det måste vara värre än döden för dem eller tvinga sina barn gå på vanliga skolor med brott droger och våld .....

Detta vet jag ej om det är så i stort men jag har funderat då vissa i tråden gapar för fullt om diagnoser och i månader, trotts att det inte är det tråden är skapad för och antalet jag haft runt mig sedan nästan 20 år. Och då man ser släktdragen hos flera så tänker man ju att det kanske är ett värv som de tänkt lämna över till sina barn ....och inte som jag först spånade om att de hjälper sina fäder då dessa snart sitter i skiten och får börja jobba för pengarna efter avtjänat straff . Tyvärr kan jag inte läsa tankar , hade varit bra nu
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 06:02.
Citera
2016-01-31, 06:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Den teknik som har visats ja men den som har inte visats vet vi ju inget om.

Jag vet inte om jag vill gå till läkaren och ta ut det eftersom dem måste röja undan mig.

Kolla så att det inte är cancer knölar du känner och ser, be en läkare titta och förhoppningsvis säger att det är något ofarligt . Finns fiberkamror /endoskop från 500-600 kr som du kan titta i örat själv med , se bara till att det är runt 5 mm kabel och kamera så att den når in och var försiktig med trumhinnan . Jag förstår att det är svårt med spegel att själv se in .

Ang chip och att läsa tankar kan jag inte säga vare sig bu eller bä . Vet bara att om det gick så användes dessa tekniker direkt. Jag skulle gjort det och påverka folk att terraforma denna planet direkt på ett milt sätt förhoppningsvis.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 06:17.
Citera
2016-01-31, 08:41
Medlem
Citat:
Dem dödar ju en eller sätter i ett nytt chip

Jaha du tänker så, då får du väl finna någon frid i att gå omkring med chip och batterier i kroppen och vara glad och nöjd.

För att känna dig riktigt trygg och säker så tycker jag du ska nobba hela sjukvården gå inte dit,,,, tandvärk, dra ut själv. Bryter benet,- det läker nog.

För att må riktigt bra sluta använda onödiga produkter som bara finns för att förgifta dig såsom, tvål,tandkräm,schampoo,deo osv. Allt det finns till bara för att döda dig.

Maten är ett jävla gissel bara gifter, odla själv eller leta i skogen, hittar du inte så är det bättre att vara hungrig än giftmaten i affären.

Det har funkat på medeltiden (man får ha en jävla rädsla för någon religion också) och då levde de lyckliga i en 30-40 år.

Men det första du ska göra redan idag för att komma undan all övervakning är att skrota all teknik, du måste bli av med dator, telefon,tv, läsplatta ja du förstår. Sluta läsa tidningar det enda du ska läsa är bibeln (om du väljer att vara rädd för Kristendomen).

När du gjort allt ovan så har du ditt drömliv, grattis du har kommit ut på andra sidan.
Citera
2016-01-31, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Tänker inte tveka inför att använda hårda ord mot dig nu, för ni gangstalkers ska outas. Du gav mig ju den obligatoriska signalen inbakad i ett av dina inlägg till mig igår; ett uttryck som du visste att jag skulle veta om att det visar vem du är och vilket vidrigt gäng du tillhör.

Du vet mycket väl att gangstalking existerar för du är själv en del av de som håller på med detta. Du sitter bakom din skärm och skriver inlägg och låtsas som om du inte tror på detta och spelar ett totalt genomskinligt spel här. Jag vill kalla dig både för hycklare och kriminell (och då är jag mild i mina ordalag) och jag kan upplysa dig om att det är du själv som tillhör "mörkrets makter" alternativt har sålt din själ till dessa makter.

Där satt den nu hade du flera konkreta bevis för att jag är GS, nu är du säker, ingen tvekan Hallowen är GS.

Samtidigt föll hela korthuset, för jag är självklart ingen GS och om du kan göra sådana grova fel så har du inte koll i övrigt du kan inte peka ut någon GS.

Tyvärr RosaLotus jag är mer vanlig och tråkig än du kan tänka dig och något så spännande som GS har jag aldrig varit i närheten av.

Detta betyder att alla som anser sig vara TI och vittnar om det kan jag alltså avfärda då jag har bevis på FB att jag felaktigt med 100% säkerhet blivit felaktigt utpekad som GS av den påhittade TI som påstår sig vara TI sedan födseln.
Citera
2016-01-31, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om man ska sammanfatta lite hur dessa GS jobbar så är det mycket likt gamla stasi metoderna i Zersetzung med hot , och i grupp svartmålning, lögn och förtal utöver rena inbrott med synliga spår, väckningar, antydningar så att folk kanske tror att de opererat in både det ena och det andra ( inte hos mig ännu ) sabotagen, prata med dig då du sover och du får förnimmelser som du känner igen sedan då du är vaken, som vissa kanske tror är att de kan läsa deras tankar, förfölja dig först som spanare och sedan som moppe gäng osv

Man kan ju fråga sig varför och vem skulle göra en sådan sak?
Jag har funderat lite på nu om det inte är i grund och botten den psykreform som öppnade sjukhusen och släppte ut patienter , att det är en slags bevakning av dem då det uppenbarligen är viktigt , det ser man inte minst här, att slänga diagnoser på folk. Och att obekväma människor, för några, lätt tas med under denna bevakning då folk blir sysselsatta och dessutom alla säger sig vara friska.

En massa vårdare skulle bara säga jaja , "du är frisk" men lita på den överläkare som skrivit en diagnos .

Jag fick höra utav en ny granne som jag inte haft mycket att göra med trotts deras ihärdiga inviter ,efter grupp 2 att, Ungefär " om du berättar så låser vi in dig och kastar bort nyckeln " (med en diagnos) så sanningen kan nog vara att de som vet något ofördelaktigt om vissa kan bli inlåsta neddrogade och hotade om de nu inte dör i någon olycka i fall dessa " vissa" blir det minsta bekymrade för att deras rykte och post är hotat.

Tänk om dessa skulle behöv ge sig ner på verkstads golvet under de villkor som i arbete och lön de vidmakthållit , det måste vara värre än döden för dem eller tvinga sina barn gå på vanliga skolor med brott droger och våld .....

Detta vet jag ej om det är så i stort men jag har funderat då vissa i tråden gapar för fullt om diagnoser och i månader, trotts att det inte är det tråden är skapad för och antalet jag haft runt mig sedan nästan 20 år. Och då man ser släktdragen hos flera så tänker man ju att det kanske är ett värv som de tänkt lämna över till sina barn ....och inte som jag först spånade om att de hjälper sina fäder då dessa snart sitter i skiten och får börja jobba för pengarna efter avtjänat straff . Tyvärr kan jag inte läsa tankar , hade varit bra nu

HARFAGER !

Det är ju fortfarande samma gamla trams som du inte kunnat bevisa och dessutom blivit sönderplockat ett antal ggr. - Hur tänker du när du kör samma misslyckande i repris.

Sen det som är fetat ovan, jag vet att det inte går att rösta på FB men kan alla TI som instämmer i Harfagers beskrivning av hur GS jobbar. Det vore intressant att få ett - ja så är det istället för - ja det kan ske på alla möjliga sätt.

TI HÅLLER NI MED HARFAGER AVSEENDE DEN FETADE TEXTEN
Citera
2016-01-31, 10:42
Medlem
madtops avatar
Citat:
Inte berättelser, utan snarare vittnesmål om verkliga upplevelser.

Du behöver inte tro på detta med GS. Det finns ingen som tvingar dig att tro på det. Men däremot kunde du väl bestämma dig för att visa respekt för de som vet mycket mer i ämnet än vad du själv gör och som väljer att berätta öppet om detta.

Om du nu har dragit slutsatsen att du personligen inte kan acceptera att GS existerar så kan du väl vara klok nog att lämna tråden till de som är mer insatta och gå vidare i din tillvaro för att fokusera på annat?

Vi är inte överens om att det är verkliga upplevelser. I avsaknad av bevis för GS så handlar det om att du tror det förekommer medan jag tror att du inbillar dig.

För övrigt har du missuppfattat trådens ämne. Vi diskuterar om GS förekommer eller inte. Tråden är inte avsedd för att troende ska dunka varandras ryggar och förstärka eran villfarelse.

Vill du inte delta i debatten om GS förekommer ska du inte skriva eller läsa den här tråden. Du bör i stället skapa en egen tråd där ni troende i lugn och ro kan utbyta "erfarenheter".
Citera
2016-01-31, 10:50
Medlem
madtops avatar
Citat:

Men snälla lilla du - vi som skriver här varken "gangstalkers" eller gör något kriminellt. Att du tror detta är ett tydligt bevis på din inbillningssjuka och din skenande fantasi.

Du har precis bevisat för mig och många andra att du inte är trovärdig.
Senast redigerad av madtop 2016-01-31 kl. 10:56.
Citera
2016-01-31, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Där satt den nu hade du flera konkreta bevis för att jag är GS, nu är du säker, ingen tvekan Hallowen är GS.

Samtidigt föll hela korthuset, för jag är självklart ingen GS och om du kan göra sådana grova fel så har du inte koll i övrigt du kan inte peka ut någon GS.

Tyvärr RosaLotus jag är mer vanlig och tråkig än du kan tänka dig och något så spännande som GS har jag aldrig varit i närheten av.

Detta betyder att alla som anser sig vara TI och vittnar om det kan jag alltså avfärda då jag har bevis på FB att jag felaktigt med 100% säkerhet blivit felaktigt utpekad som GS av den påhittade TI som påstår sig vara TI sedan födseln.

BS BS BS Och helt plötsligt skriver du nu på helt felfri svenska i detta inlägg och i ett annat nytt inlägg- vilket också är ett mönster som jag känner igen sedan tidigare som alltid används i dessa sammanhang; att ni stavar löjligt fel på ett medvetet utstuderat sätt och sedan helt plötsligt inte alls. Hela tiden förut har du skrivit med grova stavfel och uttryckt dig annorlunda. Jag kan se vad ni håller på med och struntar i om folk anser att jag är galen som påpekar det.
Citera
2016-01-31, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Men snälla lilla du - vi som skriver här varken "gangstalkers" eller gör något kriminellt. Att du tror detta är ett tydligt bevis på din inbillningssjuka och din skenande fantasi.

Du har precis bevisat för mig och många andra att du inte är trovärdig.

Snakeplisssken är definitivt till hundra procent en gangstalker och han har bakat in ett antal signaler och hintar till mig och personliga saker som har att göra med mitt liv och som bara jag skulle kunna förstå. Det är så GS fungerar. Det har inte du gjort, madtop, så jag kan inte peka ut dig som någon gangstalker. Så till vida du inte är Snakes alterego, då du vid upprepade tillfällen svarar på frågor som är riktade till honom och han svarar på frågor riktade till dig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in