Om man ska sammanfatta lite hur dessa GS jobbar så är det mycket likt gamla stasi metoderna i Zersetzung med hot , och i grupp svartmålning, lögn och förtal utöver rena inbrott med synliga spår, väckningar, antydningar så att folk kanske tror att de opererat in både det ena och det andra ( inte hos mig ännu ) sabotagen, prata med dig då du sover och du får förnimmelser som du känner igen sedan då du är vaken, som vissa kanske tror är att de kan läsa deras tankar, förfölja dig först som spanare och sedan som moppe gäng osv
Man kan ju fråga sig varför och vem skulle göra en sådan sak?
Jag har funderat lite på nu om det inte är i grund och botten den psykreform som öppnade sjukhusen och släppte ut patienter , att det är en slags bevakning av dem då det uppenbarligen är viktigt , det ser man inte minst här, att slänga diagnoser på folk. Och att obekväma människor, för några, lätt tas med under denna bevakning då folk blir sysselsatta och dessutom alla säger sig vara friska.
En massa vårdare skulle bara säga jaja , "du är frisk" men lita på den överläkare som skrivit en diagnos .
Jag fick höra utav en ny granne som jag inte haft mycket att göra med trotts deras ihärdiga inviter ,efter grupp 2 att, Ungefär " om du berättar så låser vi in dig och kastar bort nyckeln " (med en diagnos) så sanningen kan nog vara att de som vet något ofördelaktigt om vissa kan bli inlåsta neddrogade och hotade om de nu inte dör i någon olycka i fall dessa " vissa" blir det minsta bekymrade för att deras rykte och post är hotat.
Tänk om dessa skulle behöv ge sig ner på verkstads golvet under de villkor som i arbete och lön de vidmakthållit , det måste vara värre än döden för dem eller tvinga sina barn gå på vanliga skolor med brott droger och våld .....
Detta vet jag ej om det är så i stort men jag har funderat då vissa i tråden gapar för fullt om diagnoser och i månader, trotts att det inte är det tråden är skapad för och antalet jag haft runt mig sedan nästan 20 år. Och då man ser släktdragen hos flera så tänker man ju att det kanske är ett värv som de tänkt lämna över till sina barn ....och inte som jag först spånade om att de hjälper sina fäder då dessa snart sitter i skiten och får börja jobba för pengarna efter avtjänat straff . Tyvärr kan jag inte läsa tankar , hade varit bra nu