Citat:
Ursprungligen postat av
Problemtalla
Sluta tramsa runt och tro att det är juridiska skäl till detta.
Vem är det som tramsar egentligen? Det är belagt (genom källa på DailyMail) att det är pga juridiska skäl, sannolikt skyddar man de journalister som för tillfället är i landet för att utföra granskningen kring det bestialiska vansinnesdådet. Det är möjligt att man tydliggör i ärendet när granskningen är över.
Ge gärna belägg för att det är rent tekniska skäl eller vad du nu tror det är som ligger bakom. Nej, hoppsan det kan du inte för det finns inga andra artiklar som är blockade pga. juridiska skäl.
Jag lät min dator igår gå igenom samtliga publiceringar av DailyMail.co.uk den 28 och 29 Januari. De som blockerades var följande:
(FB) Dailymail artikel om den mördade 22 åringen i Mölndal blockeras i Sverige.
De är för övrigt fortfarande blockerade när jag försöker läsa från min proxy i Stockholm.
GM är verkligen inte 15 år. Sverige är en cirkus och styrs av ett naivt gäng clowner som förr eller senare kommer få betala riktigt jävla dyrt för sin besserwisser-typiska och genomfalska godhet. Listan på döda som offras för denna sjukliga ideologi/religion får inte bli längre.