Citat:
Ursprungligen postat av
GSE_
Villaområdet i Tuve kan vara ett av dom dyrare på Hisingen, det är väldigt idylliskt just där ute vid gamla kyrkan och så.
Hisingen kommer aldrig att räknas till de bättre områdena i Göteborg. Antingen bor du inte här eller också har du inte fattat ett smack. Ditt fel stavas: Älvsförbindelse!!! Hisingen är en otillgänglig Ö!!
Citat:
Ursprungligen postat av
GIILAB
Ja har suttit i SDN, arbetar nu regionalt har drivit både detta projekt och bussningen till skolorna i väst. Detta har ett stort stod bland föräldrar i området.
You wish, du är dummare än vanligt om du tror att folk där ute vill ha flyktingläger. "Frågat runt på brasseriet... jisses, kanadagäss är inga renliga djur...
Citat:
Ursprungligen postat av
En.Sann.Neger
Hoppas du tvingar på dina väljare det och att väljarflykten blir total. Sen kan ni förbli ett 12% parti, precis som ni borde vara.
Älskar dina inlägg!!!

Så jävla rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GIILAB
Jag har suttit med föräldragrupper, stort stöd. Jag har suttit med egnahemsföreningen stort stöd, vi har gjort avstämningar bland kunder på Brasserie Långedrag stort stöd. Vi har suttit med pedagoger och skolledare i Älvsborg, stort stöd.
Vi agerar på uppdrag av dessa för boenden i Hinsholmen och Fiskebäck.
M Älvsborg/skärgården välkomnar detta.
Föräldragruppper stort stöd?? För en gångs skull vill jag se en källa dessa lögner!!! Idiot, mytoman.
Du är ett väldigt bra exempel på den urspårade psykvården. "Avstämningar på brasseriet"... Jag förstår dock att du suttit med pedagoger, vilka senare antagligen skrivit in sig själva efter att ha dissekerat din hjärna.