2016-01-29, 12:41
Bannlyst
framför allt särö, är ju galet jävla överklass, fy faan vad skoj att det kommer dit muslimaraber...
Citera
2016-01-29, 12:42
Medlem
Grävulens avatar
Tycker synd om alla som joggar, promenerar eller rastar hundar i området. Det kommer inte att gå att göra det längre. Även gymmen i närheten kommer att bli förstörda. Åka spårvagn ensam hem sent en kväll? Glöm det.
Citera
2016-01-29, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Jag bor själv i ett "finare" område. Även om den här utvecklingen också skulle drabba värdet på mitt hus tar jag det med god ro. Det är helt klart värt med lite collateral damage för att de som är mer privilegierade ska få sitt välbehövliga bryska uppvaknade.

Ingen som har röstat för mångkultur ska komma undan för konsekvenserna av sitt svek mot nationen.

Jag har precis samma attityd, bygg gärna där jag bor! Eller köp upp husen åtminstone . Placera gärna en massa "barn" vägg i vägg med riktiga barn. Jag vill nämligen hemskt gärna ta del av reaktionerna. Hittills när jag har sett protester i lokaltidningen så har skälen till protest som framförts varit av typen "det finns bättre lägen för dem" och "det finns ju mordbrännare". Patetiskt, den verkliga anledningen är ju att människorna inte vill veta av invasionen eller mångkulturen i stort.
Citera
2016-01-29, 12:52
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Tror inte att huspriserna kommer att påverkas något nämnvärt därför att dessa boende troligtvis enbart är tillfälliga och kommer att försvinna så småningom.

"Byggnaderna ska stå som längst i 15 år. " står det i GP:s artikel. Sug på den. Mycket kan hända på 15 år. Bl.a. kommer Sverige att vara ett u-land 2030:

http://www.exponerat.net/fns-human-development-index-spar-sverige-som-u-land-ar-2030/

Och FN:s förutsägelse kan man lita på, för de ser själva till att den utförs:

(FB) FN:s Agenda 2030. Vad har nu regeringen (och förra) ingått i för avtal?
Senast redigerad av Suecote 2016-01-29 kl. 13:10.
Citera
2016-01-29, 13:07
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
"Byggnaderna ska stå som längst i 15 år. " står det i GP:s artikel. Sug på den. Mycket kan hända på 15 år.

Om 15 år är väl inte Sverige så grandiost längre, snarare ett förfallet I-land med allt vad det innebär. Då har förhoppningsvis "eliten" lämnat detta land för gott och kvar är pöbeln.
Citera
2016-01-29, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Så rätt! Överklassen eller hårt belånade alliansare och annan 7-klöverboskap ska ha all skit de bara kan få. Rättmätig hämnd för vad de oåterkallerligen har åsamkat Sverige och sina landsmän.
En sann enögd kommunist har talat! Dessa du hatar så har i många fall jobbat dag och natt för att dra igång företag som kunnat försörja många.

Såg förresten på kartan att det knappast var i det dyraste områdena som "punktern" var utsatta....
Citera
2016-01-29, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Det är inte mer än rätt i dagens Sverige. Varför ska någon kunna köpa sig fri? Enda sättet att få till en förändring är om alla drabbas. Medelklass som överklass. Kom ihåg att arbetarklassen har upplevt nya Sverige sen 80-talet. Eftersom det inte drabbade oss i medelkassen eller människor i överklassen ignorerade media och politiker utvecklingen.

Håller med av rättviseskäl. Dessutom har vi varken riktig fastighetsskatt eller arvskatt som andra länder.
Citera
2016-01-29, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grabb1948
Håller med av rättviseskäl. Dessutom har vi varken riktig fastighetsskatt eller arvskatt som andra länder.
Du tycker inte det räcker med att vi har världens högsta skatter?

För övrigt har vi skatt på fastigheter så fort du köpt upp dej. Denna skatten är många tusen pär år, den ersatte fastighetsskatten 2007.
Citera
2016-01-29, 13:42
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
"Byggnaderna ska stå som längst i 15 år. " står det i GP:s artikel. Sug på den. Mycket kan hända på 15 år. Bl.a. kommer Sverige att vara ett u-land 2030:

http://www.exponerat.net/fns-human-development-index-spar-sverige-som-u-land-ar-2030/

Och FN:s förutsägelse kan man lita på, för de ser själva till att den utförs:

(FB) FN:s Agenda 2030. Vad har nu regeringen (och förra) ingått i för avtal?
Ojoj vilket trams. Om 14 år alltså. Det som skrämmer mig mest är att folk tror på sånt här. Källkritik skiter man totalt i. Hittar man EN källa som säger nåt man gillar så skiter man i femtio andra källor.

Men det jag undrar mest. Vill folk verkligen att Sverige ska bli ett U-land? Det vore ju helt sjukt.
Citera
2016-01-29, 13:55
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook

Men det jag undrar mest. Vill folk verkligen att Sverige ska bli ett U-land? Det vore ju helt sjukt.

Vill eller vill inte skitsamma, så länge idioterna i Sverige har fullt förtroende för myndigheterna i detta dårhus, som gett svenne di sedan de var små! De har ännu inte fattat att nu är det helt andra spelregler som gäller!
Citera
2016-01-29, 14:01
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Ojoj vilket trams. Om 14 år alltså. Det som skrämmer mig mest är att folk tror på sånt här. Källkritik skiter man totalt i. Hittar man EN källa som säger nåt man gillar så skiter man i femtio andra källor.

Duger inte förenta nationerna som källa?
Citera
2016-01-29, 14:10
Medlem
HailAndKills avatar
Boendena kommer vara 2-3 våningar höga och ägas av stadens bostadskoncern AB Framtiden.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in