Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-25, 20:30
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag rekommenderar dig att vända dig till energetics för bra effedrin/stackers.

Vänligen.
Men de har bara stackers :/ Testat DK, DeffK...?
Citera
2016-01-26, 20:46
Medlem
itworkss avatar
Har någon shop Aromasin inne? Få som har det öht, slut där jag kollat
Citera
2016-01-26, 21:08
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Har någon shop Aromasin inne? Få som har det öht, slut där jag kollat

Swedstore har AP aromasin och den verkar funka ypperligt
Citera
2016-01-27, 09:42
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

Swestore är gröna och proffsigt snabba.
Citera
2016-01-27, 11:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Swestore är gröna och proffsigt snabba.

Vet ni om det är samma gubbar bakom SwedStore idag som SwedStore förut?

Mvh
Citera
2016-01-27, 12:31
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vet ni om det är samma gubbar bakom SwedStore idag som SwedStore förut?

Mvh

Dom skrev att det är samma gäng men ja det är lite underligt att det inte är särskilt många gröningar på deras AP. Deras aromasin verkar iaf fungera och dbol likaså(dock ej ap). Leverans gick förbaskat fort. Jag får svar på analys om några dagar så då får vi se.
Citera
2016-01-27, 15:20
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Dom skrev att det är samma gäng men ja det är lite underligt att det inte är särskilt många gröningar på deras AP. Deras aromasin verkar iaf fungera och dbol likaså(dock ej ap). Leverans gick förbaskat fort. Jag får svar på analys om några dagar så då får vi se.

Dom fick nyligen in AP, och jag hoppas verkligen det är därför de inte har många gröningar än. Allt "min kompis" har lagt vantarna på därifrån har koderna gått igenom på.
Citera
2016-01-28, 16:14
Medlem
A boden leverar mycket nöjd i flera år redan
Citera
2016-01-28, 16:33
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Dom fick nyligen in AP, och jag hoppas verkligen det är därför de inte har många gröningar än. Allt "min kompis" har lagt vantarna på därifrån har koderna gått igenom på.

Aromasin 12.5 eod och ett östradiol på 385 så det verkar som att aromasin är skräp.
Citera
2016-01-28, 20:59
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Synd att inte tvärgröna BB har röka och light-testo - beställde en femma röka samt anadrol från A-gossisten för veckan sedan - skulle enligt mail gått iväg i måndags.... inget razzel i brevlådan - rödare än Lenin i min bok...
Citera
2016-01-28, 21:04
Medlem
Citat:
Aromasin 12.5 eod och ett östradiol på 385 så det verkar som att aromasin är skräp.

Har du inte sett prislistan som cirkulerar bland säljarna för fejkade HG
produkter? Galenika, Karachi Sustanon, iranskt test, AP, och namn vi inte ens hört
talas om?

Är 2015/2016 åren då fakes regerade bland shopparna eller vafan är det frågan om?

Jag har vart med länge det vet alla, jag kan utan att överdriva säga att jag aldrig stött på fakes innan 2015, inte för att det inte existerade innan 2015 men absolut inte i dessa stora mängder som det gör nu och jag har väl haft turen att slippa dessa innan... Men vad är det som händer nu egentligen, 9/10 preparat som jag kört nyligen har ju vart fake!

Jag valde nyligen att återgå till Apoteksboden ---> apoteksboden.com

För att dom har jag haft med att göra med i många år och jag tror inte dom skulle blåsa någon, det är inte deras stil av det jag känner till av dom, min egen erfarenhet. Varför har jag då inte köpt av dom hela tiden för då?

För att jag ligger på så höga doser så jag föredrar högdoserat prep framför vanligt och Apoteksboden har inte haft dessa prep som jag kör högdoserade, därför har jag testat andra märken, men som jag har skrivit i min rapport tidigare, alla mina pers är satta av diamond pharma från just apoteksboden och det var inte högdoserade prep men jävlar vilket drag det var i dom!

Så nu återvänder jag till Apoteksboden för mindre högdoserat "fake" prep mot att jag får vanligt doserat äkta prep!!

Nuff said.

/ INS
Citera
2016-01-28, 22:32
Medlem
Shopparna har väl förmodligen ingen anning själv vad det är dom får, de tar in sina partier, skriver en rad 100 procent äkta och säljer hej vilt, det bästa vore att alla bojkottar dom som kränger skit på en gång men tyvärr funkar det inte så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in