Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Aromasin 12.5 eod och ett östradiol på 385 så det verkar som att aromasin är skräp.
Har du inte sett prislistan som cirkulerar bland säljarna för fejkade HG
produkter? Galenika, Karachi Sustanon, iranskt test, AP, och namn vi inte ens hört
talas om?
Är 2015/2016 åren då fakes regerade bland shopparna eller vafan är det frågan om?
Jag har vart med länge det vet alla, jag kan utan att överdriva säga att jag aldrig stött på fakes innan 2015, inte för att det inte existerade innan 2015 men absolut inte i dessa stora mängder som det gör nu och jag har väl haft turen att slippa dessa innan... Men vad är det som händer nu egentligen, 9/10 preparat som jag kört nyligen har ju vart fake!
Jag valde nyligen att återgå till
Apoteksboden ---> apoteksboden.com
För att dom har jag haft med att göra med i många år och jag tror inte dom skulle blåsa någon, det är inte deras stil av det jag känner till av dom, min egen erfarenhet. Varför har jag då inte köpt av dom hela tiden för då?
För att jag ligger på så höga doser så jag föredrar högdoserat prep framför vanligt och Apoteksboden har inte haft dessa prep som jag kör högdoserade, därför har jag testat andra märken, men som jag har skrivit i min rapport tidigare, alla mina pers är satta av diamond pharma från just apoteksboden och det var inte högdoserade prep men jävlar vilket drag det var i dom!
Så nu återvänder jag till Apoteksboden för mindre högdoserat "fake" prep mot att jag får vanligt doserat äkta prep!!
Nuff said.
/ INS