Citat:
Ursprungligen postat av
pongus
1. Detta är upp till var och en att gå med som medlem som det heter.
2. Förklara istället hur jag lägger upp en skärmdump om du nu vet hur man gör det här istället för att gnälla.
3. Nu pratar du lite emot dig skälv när du säger att dremtrips köpt upp ett antal rum att det blir billigare det är ju det vi säger att vi kan köpa billigare hotell då. Ja våra dreamtrips är utvalda datum, samma gäller ju tex fritidsresor som också har sina paket på speciella datum.
4. På våra dreamtrips kan du även lägga till fler nätter för samma kostnad per dag som resan kostade189/3=63x antal dagar.
Vi kan även använda vår egen sökmotor och boka samma hotell precis vilka datum vi vill, skulle det mot all förmodan visa sig att vi skulle vara dyrare så tar vi bara en skärmdump på detta och skickar ett mail till supporten så får vi tillbaka 150% av mellanskillnaden så hur det än är blir det alltid billigast.
B. Nä jag förlorar inga pengar på detta då jag använder alla mina inbetalda poäng.
Om du blir medlem på ett gym men inte går dit så kan man även säga här att du förlorar pengar, det är precis samma sak.
Som jag skrev i förra inlägget är detta valfritt,det är väl ingen som hotat dig att gå med?
Nu kommer jag inte kommentera detta mer då vi tycker så olika.
Men om du förklarar hur jag lägger upp skärmdumpen så lovar jag att lägga upp den men det är det sista jag gör här nu.
Som sista grej rekommenderar jag dig att gå på en presentation så får du se vad du får och hur det går till.
Denna reseklubb är givetvis inte för alla.
1) Medlem i World Venture = Klappmongo
2) Tydligen har du svårt med sökfunktionen här på Flashback.
(FB) Lägga upp bild anonymt
http://imageshack.us/
tinypic.com
3+4) Nej , jag säger inte emot mig.
World Ventures förbokar exempelvis 50 rum ett givet datum , vilket medför att hotellet kan ta ut högre priser samma datum för återstående rum.
Hurvida du kan förlänga o.s.v. är totalt oväsentligt i sammanhanget eftersom du är HELT LÅST på den 11:e Nov i ditt exempel. (Du har en båtresa och en show du "MÅSTE" gå på och vifta med dina fjantiga blåa flaggor)
Jag kan ta vilket datum jag vill , när jag vill , hur jag vill.
Er sökmotor är töntig och är endast Rovias egna sökmotor.
Jag har tidigare i tråden förklarat att om man blir GRATIS!!! (OBS!! GRATIS!!!) medlem på Rovia.com så får man EXAKT SAMMA förmåner vad gäller prisgaranti och använder samma sökmotor och får samma flygpriser och hotellpriser som Klappmongot som är med i World Ventures.
5) Poängen är något du redan betalat för i medlemsavgiften och dessa kan du inte räkna med i det pris bu betalar för resan.
6) Jag har sett tillräckligt många videos från dessa väckelsemöten , och alla klappmongon som inte förstår att dom blir borttrollade till långtbortistan.
Varför skall jag INTE vara medlem i World Ventures Bluff / Dreamtrips Bluff
1) Resorna är INTE billigare , däremot dyrare än charter eller att man bokar direkt med hotellet själv.
2) Resorna är låsta inom datumintervall och jag kan inte åka på min kryssning när JAG vill utan endast när Dreamtrips tycker det.
3) Ja det ingår prisförsäkringar o.s.v. - men vill du ha det så kan du boka direkt via rovia.com och vara gratis medlem hos dom utan att betala en spänn i månadsavgift till World Venture Bluff och deras klappmongon.