Citat:
Ursprungligen postat av
stefanstrm
Så det finns stalker då borde det finnas Gang stalkning eller?
Hur tänker du då? Stalkers drivs vanligtvis av emotionella motiv, vad skulle få massvis av random människor att helt plötsligt bli besatta av någon de aldrig träffat och fortsätta stalka dem i årtionden utan att någonsin avslöja sin intention?
Citat:
Varför för att det är mer accepterat att en sjuk individ stalkar en före detta! Och det är mycket lättare att fälla en enskild individ.
Ändå lyckas TI's aldrig sätta fast ens en enda påstådd stalker.. Har det ens någonsin hänt?? Någonstans i världen? Någon enda gång?
Citat:
Vi som är offer kan nog enas om att det inte är så lätt att sätta ditt dem.
De som övervakar en har ju rå koll på när man spelar in eller filmar. Det finns heller inga orginasioner för oss som hjälper.
Jag har försökt att spela in men har inte fått dem på band.
Vad tror du det kan bero på?
Citat:
Jag skanade lägenheten med en buggskaner och hörde grannarna skrika "fan" när jag skärde av lincen.
Grävde inte i väggen men det skulle jag gjort.
Alldeles nyss skrev du att du inte hade hittat några kameror, men nu har du alltså gjort det? Sparde du linsen?
Citat:
Va tänk om det är bara högtaler i öronen på offret?
Och rösterna inte tas upp på band.
Ja då går det att detektera radiovågorna, eller gå till farbror doktorn och plocka ut "högtalarna" som jag skrev...
Citat:
I mitt fall är det inte röster det är fel att säga röster det är mer grannar som kommenterar vad jag gör. Och det är inte grannarna i närmsta lägenheterna. Jag vet inte vart dem är?
Då går det bra att spela in dem med en bandspelare / mobiltelefon eller liknande. Om de pratar så högt så du kan höra dem så går det garanterat att fånga med mikrofon.