2016-01-22, 11:11
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Enligt Leif Silbersky i gårdagens Brottscentralen borde straffet bli minst sex månaders fängelse.
Men om zigenaren begär Silbersky som advokat så kommer det sluta med att han får skadestånd istället.

"Minst sex månaders fängelse", vilket befängt uttalande(men det är av mannen som läste Nils Ferlin för rätten när han försvarade Anders Eklund), domstolarna släpper folk som ägnar sig åt väpnade personrån på heltid, det vi ser i videon skulle normalt inte ens räcka till mer än ett förhör på plats.
Citera
2016-01-22, 11:21
Sillbersky och polismannen är inte några opartiska granskare utan betalda av AB för att driva sensationsjournalistik, vilket är ABs huvudsakliga agenda.
Citera
2016-01-22, 11:29
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Jobbar polismannen som intervjuas möjligtvis på/för Aftonbladets kanal Brottscentralen? Kanske dom lyckats motivera polismannen att helt plötsligt bli intresserad av vardagsbrott?
Jag ser det mer som en reklamkupp AB för sin kanal i samarbete med polisen.

Din tes blir ju inte mindre trovärdig när man beaktar att händelsen utspelade sig redan den 5 januari! Varför släpptes videon först nu?
Citera
2016-01-22, 11:55
Medlem
Förefaller vara en EU-migrant och tydligen vill polisen fånga honom.

http://www.expressen.se/nyheter/sa-s...a-stan-mannen/

Citat:
Polisen har nu en plan för hur mannen i Gamla Stan, som sparkade, slog och spottade på en kvinna med barn i tunnelbanan, ska hittas och fångas.
Samtidigt uppmanas allmänheten att agera om de träffar på honom:
– Ring 114 14. Man ska fotografera, tala om var man befinner sig och sedan försöka följa efter i smyg, säger Stefan Tellqvist, förundersökningsledare vid Stockholmspolisen.

Citat:
Som kommunpolis har Stefan Holmén uppdraget att hantera frågor som rör EU-migranter i Stockholm. Nu är han involverad i ärendet i Gamla Stan:
– Jag har ställt frågor till olika personer. De säger att den här personen är känd som en EU-migrant, men vi har inte namnet ännu. Det håller vi på att försöka ta fram.
Citera
2016-01-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Men om zigenaren begär Silbersky som advokat så kommer det sluta med att han får skadestånd istället.

"Minst sex månaders fängelse", vilket befängt uttalande(men det är av mannen som läste Nils Ferlin för rätten när han försvarade Anders Eklund), domstolarna släpper folk som ägnar sig åt väpnade personrån på heltid, det vi ser i videon skulle normalt inte ens räcka till mer än ett förhör på plats.

Ja, men med Silbersky som försvarsadvokat kan det bli 6 månader. Minst. Sveriges sämsta advokat.
Citera
2016-01-22, 12:01
Medlem
Håll utkik på stan om ni ser den här kvinnomisshandlaren. Speciellt gamla stan och förorter han ser ut att röra sig i sådana områden.
Citera
2016-01-22, 12:02
Medlem
barkeepers avatar
Menar polisen på allvar att man skall följa efter en uppenbart farlig man och försöka fota honom?

Det rådet har jag aldrig sett från polisen förut .
Citera
2016-01-22, 12:07
Medlem
RonnieHerels avatar
Jag tycker jävligt illa om båda dessa aktörer, känner inte sympati för någon. Hon för att hon lägger sina jävla vantar i sådant som inte har med henne att göra, och han för att han fysiskt misshandlar och förnedrar en kvinna.
Citera
2016-01-22, 12:13
Medlem
Säkert en Facebook morsa som skriver runt på fejjan att etnicitet inte spelar roll det är ett mans problem, hoppas hon är en sosse/moderat eller fi jalla jalla papper till alla.

Hon fick smaka på mångkultur bokstavligt talat.

Om inte, tycker jag synd om henne.
Citera
2016-01-22, 12:14
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieHerel
Jag tycker jävligt illa om båda dessa aktörer, känner inte sympati för någon. Hon för att hon lägger sina jävla vantar i sådant som inte har med henne att göra, och han för att han fysiskt misshandlar och förnedrar en kvinna.
Vaa?? Är du kass i hela huvudet ? Tjejen är ju tuff som står upp mot parasiten. Du själv har säkert vänt bort blicken .
Citera
2016-01-22, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieHerel

Vilken fjant du är alltså. Gör hon fel för att hon ingriper när en smutsig zigge försöker ficktjuva?
Såna som du är delaktiga i Sveriges förfall
Citera
2016-01-22, 12:19
Medlem
drsthlms avatar
Enkelt sagt, mångkulturen gav lattekulturen en bitchslap och inte ens då fattar dessa kulturälskare att det är detta dom får när dom låter gränserna förbli öppna åt diverse skäggbarn, våldtäktsmän m.m.
Skulle inte förvåna mig om aset åker fast å sen hävdar att han är minderårig och inte bör sättas i fängelse utan på någon anstalt som ska hjälpa honom att anpassa sig.
För alla kan väl klart och tydligt se att han bara är 13 år gammal, eller...???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in