Citat:
Ursprungligen postat av
helsan
Ja, man kan verkligen se olika på saken. Jag tycker det är äckligt och konstigt att man inte städar efter sig. Hur som helst så tycker jag det visar att han känt för att göra så och inget annat.
Visst, du kan tycka att det är äckligt och rapa ur dig det sida upp och sida ner, frågan handlar ursprungligen inte om vad du och andra tycker om att spruta sperma på en vägg i en lada, det är inte relevant anser jag.
Frågan är om det är särskilt onormalt att spruta sperma på en vägg i ett sunkigt utrymme som inte används av någon, och om man av det här kan dra slutsatsen att NB är översexuell och lider av ett tvångsbeteende som vissa
påstår.
Jag kan inte se att besudlingarna säger annat än att NB troligtvis har onanerat i utrymmet och haft utlösning, mer än så kan man inte säga.
Vi vet inte om han har haft sällskap när han fick utlösning, kanske kände han att det var en bra, lugnt och avskild plats att ha sex med sig själv eller någon annan.
Tror man att folk inte hittar avskilda ställen att ha sex på så är man naiv anser jag. Vassruggarna i Truve är ett bra och känt exempel, alla har inte sex på toaletten eller i sängen.