2016-01-21, 22:36
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. fy fan va äckligt. Och det bekommer dig inte att han skiter i ladan heller med tanke på att det är spannmålsproduktion samt kötthantering i lokalerna?

Det jag inte känner till har jag inte ont av.

Såvitt jag känner till så pågick ingen livsmedelsproduktion i det besudlade rummet, inte heller i spannmålstorken, den var under byggnation.

I övrigt, det finns anledning att anta att golvet i ladan skall gjutas, det är ojämnt, och skall det användas för produktion så fixar man till golvet så att det blir rent, slätt och snyggt, ett ton betong över bajskorven, nej den hade inte stört mig det minsta.

Detta är min övertygelse.
2016-01-21, 22:36
Medlem
Ruggedos avatar
Citat:
Ja, det är onormalt eftersom det inte är på en toalett. Just denna del är förklarad procentuellt av Långström och onani på arbetsplats är klassat som hypersexualitet.

Oj. Här firar upplysningen nya triumfer. All onani som inte sker på toaletten är onormal? Skall även sex med partner bedrivas där för att inte klassas som onormal?

Det kan vara bra att teoretisera kring saker men ibland måste man faktiskt underbygga teorin med lite praktik också.

Det är onormalt att INTE onanera. Att hävda att man inte gör det tyder på en undertryckt sexualitet och osund inställning till den egna kroppen.
2016-01-21, 22:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annvonplaten
jag tycker det är konstigt att polisutredningen inte gjort en rekonstruktion av själva mordscenariot och använt en docka på 50 kg. för att se om deras mordscenario verkligen håller. men de verkar inte varit så intresserade av det. Bara antagit att så här har det gått till. Det finns ju en obducent som ifrågasatt att brottsoffret har dött av hängning. Hunden regerade inget inne ladan. Däremot fick hunden ökad aktivitet bakom cafeét längs en kraftledningsgata uppgav hundföraren i TR.
En slags crash test dummy. Ja, jätteviktigt. Somna om nu för det påverkar inte brottsfallet med tanke på DNA.
2016-01-21, 22:38
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Tycker du själv att det är realistiskt resonerat att metervis tejp runt huvudet ska kunna slitas av i ett ryck eller två?
Det är helt idiotiskt tänkt. Sådan tejp sitter dessutom stenhårt och håret kommer att följa med. Hon skulle varit tvungen att slita av sig stora delar av detta, inte många klarar det.
Senast redigerad av KeithRichards 2016-01-21 kl. 22:41.
2016-01-21, 22:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Oj. Här firar upplysningen nya triumfer. All onani som inte sker på toaletten är onormal? Skall även sex med partner bedrivas där för att inte klassas som onormal?
.. Det märks att du pladdrar utan att ha Lyssnat på Långström.
2016-01-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ärligt talat, nej, inget konstigt med att någon sprutar sperma på ytor som jag inte ser eller vidrör, skiter totalt i det om det handlar om ett sunkigt utrymme i en gammal lada som ska renoveras, faktiskt. Jag tror inte att AJ ens bryr sig om den där lampkupan, och ska den användas så kommer den att rengöras.

Ja, man kan verkligen se olika på saken. Jag tycker det är äckligt och konstigt att man inte städar efter sig. Hur som helst så tycker jag det visar att han känt för att göra så och inget annat.
2016-01-21, 22:39
Medlem
Annvonplatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmolly123
HYPERÄCKLIG HYPERSEXUALITET
Inte en enda människa jag har pratat med ser någon uns av normalitet i NB:s onanerande med spermabesudlingar på väggar och här och där i ladan.
Alla, även killar, tycker att det beteendet mer liknar ett djurs beteende, kort sagt han är en gris.
Naturligtvis skall detta beteende klassas som hypersexualitet.
Hur fan kan man tycka annat?!

Hur vet du att han inte haft en kvinna där och haft sex med då? Han kan ju varit tilsammns med sin fru samtidigt som brodern var hemma. Han ville ju inte uppge något om det eftersom han ansåg att det var hans privatsak mer än han berättade att det var länge sedan det hade hänt.
2016-01-21, 22:41
Medlem
Ruggedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Det är helt idiotiskt tänkt. Sådan tejp sitter dessutom stenhårt och håret kommer att följa med. Hon skulle varit tvungen att slita av sig stora delar av sitt hår, inte många klarar det.

Hellre kvävas till döds då menar du?
2016-01-21, 22:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Det jag inte känner till har jag inte ont av.
Nej så kan man ju resonera. Man skulle ju kunna spotta i en pizza utan att det är oetiskt eller hänga ett rådjur i snören han tafflar med som nyrunkad och nysketen. Bara man inget vet så..
2016-01-21, 22:42
Medlem
Ruggedos avatar
Citat:
.. Det märks att du pladdrar utan att ha Lyssnat på Långström.

Långström i all ära men om han anser det onormalt att onanera på andra ställen än på toaletten så är han en jubelidiot.
2016-01-21, 22:43
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Hellre kvävas till döds då menar du?
Det är en omänskligt svår uppgift i alla fall, som många inte skulle klara.
2016-01-21, 22:43
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ärligt talat, nej, inget konstigt med att någon sprutar sperma på ytor som jag inte ser eller vidrör, skiter totalt i det om det handlar om ett sunkigt utrymme i en gammal lada som ska renoveras, faktiskt. Jag tror inte att AJ ens bryr sig om den där lampkupan, och ska den användas så kommer den att rengöras.

Uppfattar du Nerjus som renlig också? Alla tycker vi olika, själv uppfattar jag Nerijus som en riktigt grisig Litauisk gästarbetare. Duschade tydligen väldigt sällan, och gör alla sina behov i ladan lite överallt, t.o.m på en lampskärm. Man får helt enkelt vara glad att folk inte kan anlita denna hantverkare under många år framöver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in