2016-01-21, 02:19
Bannlyst
Jag är en såndär smutsig serb blatte enligt OP och kan säga att jag definitivt är emot den idiotiska politik som Sverige bedriver idag. Bara kolla på resultaten av den här skiten och man kan nog ganska snabbt inse att det inte går att trycka in analfabeter i en civiliserad värld och förvänta sig att de beter sig som man bör göra. Förstår även inte agget OP har emot serber, kom igen nu du kan inte bjuda in alla jugge grupper och sen ha favoriter, det är som en invit till tjafs.

Sitter fan och är orolig om nätterna om någon av mina systrar eller någon nära tjejkompis är ute sent..
Citera
2016-01-21, 14:58
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poltava
Jag är svensk men har fått chansen att arbeta med många ifrån balkan och andra folkgrupper också för den delen.
En rasse som jobbar med utlänningar. Du måste hata ditt liv?

Förövrigt gillar jag inte araber. Är Bosnier (muslim). Mitt ogillande har inget med religion att göra, likaså idoterna IS. Det är hur dom är som personer och inte regionen som driver. Det är bara en ursäkt.
Citera
2016-01-21, 15:08
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso

Förövrigt gillar jag inte araber. Är Bosnier (muslim). Mitt ogillande har inget med religion att göra, likaså idoterna IS. Det är hur dom är som personer och inte regionen som driver. Det är bara en ursäkt.

Islam delar upp människor i vi och dom och skapar grogrund för osämja mot övriga samhällsmedborgare. Muslimer blir enligt undersökningar sämre människor ju mer religiösa de blir eftersom de då mer och mer imiterar ökenrövaren Muhammeds liv och gärningar.

Bosnier är Européer som fick välja mellan Muhammed eller döden. Det som skiljer Islam och kristendomen är framförallt tron på att Jesus har förmågan att förlåta dina synder. Kristendomen ger syndernas förlåtelse gratis till den som tror. Antikrist-Muhammed förnekade Jesus därför att han ville tvinga människor att slakta och döda för honom och förtjäna sin plats i himlen.

Muhammeds gud är således i själva verket djävulen.
Citera
2016-01-21, 21:10
Medlem
Citat:

Inte längre, men ni samlas ju i stora drivor kring alla skitjobben som alla studenter måste ta förr eller senare, ni blir kvar, vi studenter sticker efter ett år/jobbar deltid.
Bra att du skrev att du var bosnier, för du kan aldrig bli svensk om du är muslim.
Sen måste man ju vara vit också då, egentligen inget otrevligt eller rasistiskt, bara ett konstaterande.
Citera
2016-01-23, 23:48
Medlem
Citat:

Hade du gillat araberna om de hade bettet sig bra då, eller är det deras utseende du stör dig på?
Citera
2016-01-24, 01:51
Medlem
greeneyes avatar
Personligen så tål jag inte att se araber och negrer längre. Jag håller mig borta från samhällets centrum då det är överfyllt med analfabeter och parasiter. Varenda neger har iphone 6 och canada goose jacka som jag vart med och betalat för.
Afganer... De stör mig mer än negrerna och araberna, små apliknande överkåta fjollor som rör sig i grupp. Bögiga är dom också, nää fyy fan det kokar inombords. Också alltid iphone 6 på display och fina märkeskläder.

När vi kom under Bosnienkriget så fick vi inte i närheten den servicen och ekonomiska möjligheterna som de har. Man fick handla kläder på loppmarknaden, så ska det fan vara idag med!! Man ska kämpa, man ska ha målet att etablera sig och ge sina nära och kära allt de vill ha!

Är själv jugge, Bosniak. Känner många bosnier, kroater, serber och albaner, alla jag vet om är hårt arbetande och stolta svenskar. Sjuka är att de ofta är stoltare svenskar än svensken själv.
Senast redigerad av greeneye 2016-01-24 kl. 01:57.
Citera
2016-01-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
Personligen så tål jag inte att se araber och negrer längre. Jag håller mig borta från samhällets centrum då det är överfyllt med analfabeter och parasiter. Varenda neger har iphone 6 och canada goose jacka som jag vart med och betalat för.
Afganer... De stör mig mer än negrerna och araberna, små apliknande överkåta fjollor som rör sig i grupp. Bögiga är dom också, nää fyy fan det kokar inombords. Också alltid iphone 6 på display och fina märkeskläder.

När vi kom under Bosnienkriget så fick vi inte i närheten den servicen och ekonomiska möjligheterna som de har. Man fick handla kläder på loppmarknaden, så ska det fan vara idag med!! Man ska kämpa, man ska ha målet att etablera sig och ge sina nära och kära allt de vill ha!

Är själv jugge, Bosniak. Känner många bosnier, kroater, serber och albaner, alla jag vet om är hårt arbetande och stolta svenskar. Sjuka är att de ofta är stoltare svenskar än svensken själv.

Om du fick, skulle du då massakrera varenda icke-vit som finns i världen?

Är kanske konstigt att jag ställer den frågan, men jag undrar, med tanke på vad du skrev om dessa folkslag.
Citera
2016-01-24, 23:22
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poltava
Inte längre, men ni samlas ju i stora drivor kring alla skitjobben som alla studenter måste ta förr eller senare, ni blir kvar, vi studenter sticker efter ett år/jobbar deltid.
Bra att du skrev att du var bosnier, för du kan aldrig bli svensk om du är muslim.
Sen måste man ju vara vit också då, egentligen inget otrevligt eller rasistiskt, bara ett konstaterande.
Varför ska man sträva efter att bli svensk? Räcker väl att bara anamma det svenska levnadssättet och ha en sysselsättning som upptar en stor del av ens vardag. Finns inget mer patetiskt att vara en adopterad neger från Sri Lanka med ett svenskt för - och efternamn som tror sig vara en större rasforskare än självaste Adolf, något i mig säger att du är det.
Vi bosniaker är vita, ta en titt på Google om du inte är färgblind det vill säga. Adoptivbarn brukar ha svårt att skilja på folks hudfärg, det finns bara ljusbrun och mörkbrun i deras färgseende, men jag förstår dig inte lätt att vara accepterad trots en vit uppväxt i västvärlden.
Citera
2016-01-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Varför ska man sträva efter att bli svensk? Räcker väl att bara anamma det svenska levnadssättet och ha en sysselsättning som upptar en stor del av ens vardag. Finns inget mer patetiskt att vara en adopterad neger från Sri Lanka med ett svenskt för - och efternamn som tror sig vara en större rasforskare än självaste Adolf, något i mig säger att du är det.
Vi bosniaker är vita, ta en titt på Google om du inte är färgblind det vill säga. Adoptivbarn brukar ha svårt att skilja på folks hudfärg, det finns bara ljusbrun och mörkbrun i deras färgseende, men jag förstår dig inte lätt att vara accepterad trots en vit uppväxt i västvärlden.

Jag har inga problem med adoptivbarn, och förstår inte varför någon har det överhuvudtaget.
Citera
2016-01-24, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Skall du säga. Turkarna har inget annat än folkmord i sin historia och du är turk från Bosnien. Kusturica är hatad av er "bosnier" och ni brände ner hans hus i Bosnien just för att han sa sanningen och pekade på sin släkt, ni var en gång serber som under turkarna blev muslimer och turkifierade, er ledare Alija Izetbegovic sa att Bosnien är del av Turkiet. Jasenko Selimovic det är en typisk turk från Bosnien.
Senast redigerad av Persetan 2016-01-24 kl. 23:50.
Citera
2016-01-24, 23:51
Medlem
HipToBeSquares avatar
Majoriteten av de som kommer från Jugoslavien har aldrig flyttat hem fast det har blivit fred. Det ironiska nu är att de måste fly Sverige pga massinvandringen kommer att urarta.
Citera
2016-01-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Majoriteten av de som kommer från Jugoslavien har aldrig flyttat hem fast det har blivit fred. Det ironiska nu är att de måste fly Sverige pga massinvandringen kommer att urarta.
Kroatien är trots all finansiell och annan hjälp full av korruption och bottenekonomi, "bosnier" är likaså trots all möjlig hjälp från väst full av korruption och bottenekonomi, Kosovo som väst har hjälpt ockuperas och styras av albaner som till största delen är muslimer har trots all möjlig hjälp från väst skapat misär som dom vill fly ifrån helst till väst som ni då inte vill ta emot. Helt djävla otroligt vad väst är värsta hycklarna och nu gnäller om muslimer, väst har varit dom största sponsorerna till muslimerna på Balkan osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in