2016-01-21, 00:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Åklagaren skall arbeta utifrån objektivitetsprincipen.
Det är inte samma sak som att
Åklagaren har arbetat utifrån objektivitetsprincipen.
Ganska stor skillnad. Jämför:
En polischef skall INTE ladda ner barnporr.
Är inte samma sak som.
En polischef har laddat ner barnporr.
Jättebra. Jobba vidare du på dina paranoida konspirationsteorier så utgår jag (och andra ) att ÅK jobbar som han är ålagd och att han inte har subjektivt valt ut NB eller nåt annat.

10 DNA träffar på Lisas kläder inklusive annat vill säga.
2016-01-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
/--/

Vadå för röd plupp?

Troligtvis avses den rödmarkering som anger att man varit aktiv/ skrivit i en tråd.
2016-01-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Mördarmorsan har ylat i media om exakt allt gällande konspirationer från polisen. Frun har ändrat sitt alibi. IR uppger i media att familjen inte har kontakt med AB längre och hon försöker få honom utpekad som mördare.
AB har sagt innan domen i TR (NB dömd till mord på livstid) att har han gjort detta är han inte min bror längre.
Förbannat svårt att räkna ut vad det rör sig om: En total split i familjen.

NB skyddar sin familj, barn och sig själv. Jag har stor förståelse för det.
2016-01-21, 00:06
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasta-Sara
SUV:ens förare skulle också kunna som hastigast ha släppt av en/flera personer vid cafét. Eller/och på kort tid flyttat fordonet till en närbelägen och kanske mer undanskymd plats. Eller andra alternativ? Att inte café-personalen har noterat den kan väl inte per automatik bara stryka den som intressant? Det är väl inte SUV:en i sig som är intressant, utan personen/personerna som disponerade det här här fordonet just då. Och aktiviteten runt den/dessa personer vid denna känsliga tidpunkt ska fanimej inte förbises på det sätt som tycks vara fallet!