Citat:
Ursprungligen postat av
OPfishbowl
Du lever ju på att lägga dig sådant som inte ens är relevant uppenbarligen så det var stora ord för någon som aldrig svarar på någonting speciellt när jag nu dessutom förklarade allt. Förklara varför några få km dit eller hit mellan länder är viktigt för solens och månens omloppsbana om du nu vill ha ytterligare förklaring. Annars hamnar du på ignore för du verkar extremt ohederlig.
Ok bra att du erkänner så en miss från er sida på 2100000 km2 är inte relevant men solens och månens omloppsbana är relevant för några hundra kilometer avstånd mellan kontinenter. Testa att i alla fall försöka använda lite logik.
Att ni gör anspråk på en ny karta som - enligt er - bättre överensstämmer med verkligheten är för tråden mycket relevant, och nu har du i två dagar undvikit den oerhört simpla frågan om dess skala.
(Eller snarare, hur verkligheten ska kunna förklaras och anpassas till kartan, eftersom FN-flaggan är något av ett trumfkort bland Plattjordare.)
En fråga som jag inte ens skrev, utan upprepade den åt en person eftersom du valde att attackera personen istället för att besvara den enkla frågan.
Och nu ser vi att du väljer att även attackera mig och undvika frågan istället för att besvara den.
Mycket pinsamt och genomskinligt. Men jag tänker förstås fortsätta fråga.