Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtens-fislukt
Jag hade glömt den fantastiskt fina presentationen. SD blev största parti i december.
Får SD fem pe från vardera block är man dessutom största block!
Sedan förra batteriet OU har följande hänt.
Sexövergrepp på kvinnor en masse över hela Europa och i åtskilliga svenska städer utförda av "flyktingar".
Nu börjar det bli tydligt att MSM och polisen mörkar "för att inte SD ska gynnas". Att polisen gör det är hårresande. MSM försöker slå i från sig.
Dagen efter detta bombnedslag knivmördas en europeisk högstadieelev under skoltid av en sk asylflykting. Enligt de mest trovärdiga uppgifterna skyddade BO bland annat svenska flickor från trakasserier från GM. GM och dennes pappa talar om att heder skulle upprättas. Skolpersonal och lokalpolitiker förefaller inte ha gjort någonting trots anmäld oro över flyktingsituationen på skolan.
Händelsen i Östra Göinge förstärker bilden av att svenska flickor trakasseras av invandrare. Bilden av invandrare som våldsamma och hedersfixerade och med låg impulskontroll förstärks. Bilden av att media mörkar och vinklar förstärks när man inledningsvis försökte göra GM till ett offer och BO till mobbare.
Rapporter från Tyskland visar ett enormt uppsving hos tyska folket, framför allt från kvinnorna, mot invandringen. Nu är kvinnor mer kritiska än männen.
Får detta genomslag i OU så känns dessa fem pe från de båda blocken och segla upp som största block redan 2016 rätt nära.
Anekdot: Jag talade med en kvinna i 60-års åldern. Hon ska sluta sitt jobb och lämnar över arbetsuppgifter till en av sina två kollegor. Den kollegan som inte fick hennes tjänst kommer från forna Jugoslavien, började slänga ur sig invektiv och hat. De har jobbat tillsammans i 15 år och det har aldrig varit några problem. För ca ett halvår sedan försökte jag lyfta ett par av invandringsproblemen med 60-åringen och hon var rätt kall då. Nu satte hon igång själv och hon gled över på det som hänt i Köln och i Kungsträdgården. Hon var rätt irriterad och tyckte vi skulle slänga ut dem. Äckliga, vidriga människor! Borta var all PK jag tyckte mig snappat upp senaste gången.