Citat:
Ursprungligen postat av
Superlistig
Angående härvan med sexuella trakasserierna. Från att i princip ingen annan än jag på mitt jobb antyder brister i migrationspolitiken, har jag nu haft helt öppna diskussioner med två olika lunchsällskap om dessa trakasserier och hur fel migrationspolitiken har gått.
Dessutom har jag överhört samma diskussion hos två andra sällskap. Flera nämner öppet att de tror SD kommer att rusa till 25-30% vid nästa val. Nu är väl SD egentligen redan där, men jag tror dessa personer menar med OU-inkompetensfaktor.
Huvudpoängen är att det är en dramatisk förändring efter nyår. Folk skickar till och med nyheter idag länkar till varandra. Jag tror detta märks direkt i OU och inte lite heller, skämsfaktorn kanske till och med minskat. Säkert vet vi ju först med en OU som till stor del baseras på perioden efter runt 7 januari.
På mobilen.
Kanonbra verklighetsrapport där, tummen upp för denna opinionsspaning!
Håll i hatten och mössan och spänn hängslena för nu verkar det då tillslut, efter alla dessa ÅR, som att beståndsdelarna i PKs bärande väggar håller på att svika för gott. Tidsandan som vi känner den är påväg att byta skepnad, vi står mitt mellan två politiska kontinentalplattor varav den tidigare så starka förljugna plattan sjunker ner under den andra vitala massiva växande plattan.
Inte alla, men ansenliga delar av PK-media tävlar nu i att vara så snabba som möjligt att ompositionera sig inför den nya tiden, ingen vill vara sist ut och verka i otakt. Den svenska folkrörelsetiden är nu påtaglig, den känns i luften överallt.
Det har aldrig varit så lätt att vara SDare som idag, stå upp för Sverige och var stolta, så som man gör i alla våra grannländer.
Jag gillar det jag ser och frågan är om SD ens kommit halvvägs, det finns så väldigt många potentiella SD-röstare där ute, vi snackar drivor. 80%+ av de man talar med håller ju med om SDs verklighetsbeskrivning.
Smärtpunkten har passerats och nu kör vi med öppna spjäll och nercabbat!
Mot ljusare tider!