Citat:
Ursprungligen postat av
Linsanity
Har inte trollat för fem öre, allt jag har skrivit är sant. Varsågod, försvara en kille som i grupp har gett sig på en mycket klenare individ, en helt onödig handling att örfila den andra pojken.
Han hade möjlighet att gå till lärare, höra av sig till rektorn men nej, han örfilade den andra killen i ansiktet och jagade honom.
Med tanke på tidigare händelser jag sett utav Arminas så är jag inte förvånad. En kille som gav sig på fysiskt underlägsna individer.
Tror personligen du e ett jättetroll, men hoppas även det samma. "Han hade möjlighet att gå till lärare, höra av sig till rektorn men nej, han örfilade den andra killen i ansiktet och jagade honom."
Ska vi köra på han hade bl.a. Bl.a. Bl.a. Men valde å köra kniven i ryggen på en försvarslös grabb liggandes på magen på en bänk?
Om du inte inser att det är nåt fel med vad du argumenterar för så hör av dig till närmaste psyke. "Varsågod å försvara försvara en person som i grupp gett sig på klenare typer" +dödligligt våld. En förövare är en förövare så kul å se vem du försvarar...