2016-01-12, 22:59
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleAndy
Gm Har Ju Gjort Nåt Dumt!!!!!!

Kolla Videon Arminas Säger: Här är För Du Var Så Dum.

Ok. Så det ger Arminas alibi att örfilas, om mgm har varit dum? Filmen är obehaglig och visar troligen bara toppen på ett isberg.
Citera
2016-01-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Har det framkommit några uppgifter om GMs släkt, mer än fadern som blev intervjuvad?
-det skulle vara intressant att veta faders bakgrund, han har ju uppfostrat sin son för att utan tvekan döda "otrogna".
-vilket folkslag tillhör han i Syrien?
-palestinsk? (Hamas eller Fata anhängare)
-sunnit eller vad fan heter den andra? (sunnit är IS anhängare medan den är andra motsatsen)
-är han bombtillverkare? (köper han mycket konstgödsel? nyligen var det på tapeten att alldeles för mycket konstgödsel försvinner i Skåne. det används till bombtillverkning)
-en bild på honom,som kan vi sände till nån antiterrorenhet!
Citera
2016-01-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Finns brodern också i Sverige?
Intressant. Finns kommentaren översatt?

Vår bror ahmed berättade polisen och swe sial och sjukhuset men ingen såg oss metaboliska läkarutlåtande och vi kommer att nina rapporter och libanon inte vad gör något första min bror och han går till skolan och pappa ansikte påtryckningar från skolan som Skicka min bror till skolan, men min bror. Så får det bli, men min far på grund av skolan vad jag ringde min pappa pappa qn " w bror att gå till skolan men skolan lovade det är recegörelse elev på skolan, men de är vad de gjorde inget eller frqw mellan sökande vi Kommer nina att polisen mer än en månad och text ni nära men vad hände ingenting, vi var ledsna för den pojken som dog mer än min bror men guds vilja, han är min bror för säker på vad han menade så men ser du pojken snorkråka Från min bror mycket pappa fry kom inte packa flytta mot pojken att polisen kommer att ha henne rätt pappa cent och ahmad också, men är väldigt tålmodig och jag kommer att göra så här utan att rådgöra med någon............ Jag är bror-i-chefen.......
Citera
2016-01-12, 23:04
Medlem
Översättning från en underkommentar från GMs broders kommentar

Din bror ville göra normala, hej land behöver en rättigheter genom eftersom det inte finns någon lag, och om jag är någonstans ahmad brukade sätta kniven släpp honom och gick ut från mörkret..... Gud välsigne hjälten ahmad
Citera
2016-01-12, 23:04
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Enligt denna skildring så är 5 personer inblandade.

I rollerna:
GM
GMs kompis. Penisfotograf.
BO
BOs flickvän, spottloskare
BOs flickväns kompis. Penisfotomottagare.

Språkförbistring + felriktad spottloska = mord.

(FB) 15-årig pojke knivskuren till döds i Broby av 14-åring på skola 2016-01-11

Min tolkning av vad enoroligtjej menar att det handlade om. Inte riktigt klart vem som kallar tjejrn för hora där. GM fick alltså en spottloska på sig som var avsedd för GMs kompis.
Citera
2016-01-12, 23:05
Medlem
Haha, ingen trodde mig när jag sa att Arminas är en mobbare. Sa även att han är storväxt och inte alls oväntat att han gav sig på någon som är så mycket mindre.
Citera
2016-01-12, 23:05
Medlem
Länk till filmen tack?
Citera
2016-01-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Om någon är utsatt för hot så skyddas ju denne alldeles oavsett om någon släkting har mördat. Det är väl inget konstigt med det?
I vissa länder kanske de inte gör så; länder där släktingar skuldbeläggs för vad andra släktingar gör.
Att flytta en familj till en MGM till ett säkrare boende kan inte anses vanligt.
Inte ens familjer där någon utsätts för mordförsök brukar relokaliseras utan praxis är att de får personlarm av polisen under en period även fast gärningsmännen fortfarande är på fri fot.
Citera
2016-01-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Länk till filmen tack?

https://www.facebook.com/alkompis/vi...c_location=ufi
Citera
2016-01-12, 23:08
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Haha, ingen trodde mig när jag sa att Arminas är en mobbare. Sa även att han är storväxt och inte alls oväntat att han gav sig på någon som är så mycket mindre.

Filmen visade exakt det som sas i tråden när du började trolla. Arminas gav Ahmed en örfil därför att han misshandlat en flicka som blivit sextrakasserad av honom och hans kompis. Den örfilen som visas på filmen påstod sedan mördarens skamlösa far ledde till att Ahmed fick åka till sjukhuset.

Du har bara trollat i tråden för att du vill bevisa att det går att ljuga på flashback. Du är ett troll inget annat.
Citera
2016-01-12, 23:09
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BingBong011
Översättning från en underkommentar från GMs broders kommentar

Din bror ville göra normala, hej land behöver en rättigheter genom eftersom det inte finns någon lag, och om jag är någonstans ahmad brukade sätta kniven släpp honom och gick ut från mörkret..... Gud välsigne hjälten ahmad

Que?
- men jag förstår att det är en GM-positiv kommentar.....men ger ändå ingen mening...finns verkligen mycket arbete framför oss med att lära dessa människor hur man lever i Sverige....
Citera
2016-01-12, 23:10
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity

Det skiljde väl två år mellan dem också? Ifall du vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in