2015-05-31, 16:52
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storakuken
Ännu är inte sista idioten född.

Hjärntvättade folk som blivit materialister så som bankirerna vill. Skuldslavar som
Ska simma i djupaste avlopp.

Sant,själv såg jag en klocka idag och blev grymt sugen på att köpa den. Har råd alla gånger
men lät det vara några timmar och kom på att vad fan ska jag me den till..
2015-08-18, 19:35
Medlem
Fler länkar folk kan va lite öppna om? Har kollat tidigare trådar och finns endel ställen som fortfarande fungerar (och nej, jag skiter inte i fakturorna utan är skuldfri men har anmärkning kvar. Men är ute efter där man kan köpa exempelvis studentlitteratur då de är en förjävligt summa att punga ut direkt och ett måste att inhandlas)
Semesters avatar

Moderatormeddelande

Postat av Semester 2015-12-18, 22:04
Moderator
Ni får gärna tipsa varandra om olika sidor som uppfyller de krav ni ställt i tråden, däremot tillåter vi inte inlägg som uppmanar till byteshandel med dessa sidor. Flashback är först och främst ett diskussionsforum, inlägg som er eller mindre liknar annonser är inte diskussionsinlägg och stör dessutom diskussion som pågår i trådar. Således kommer alla inlägg i tråden som ber om att byta uppgifter och liknande över PM i denna tråd att raderas.
/Mod
2016-01-08, 12:16
Medlem
Ni får gärna skicka ett pm som har något att byta med. Har några för kläder och saker för hemmet.
2016-01-08, 20:48
Medlem
har nog beställt prylar för 50k idag samt iphone6s gick bra tog doc en vecka för posten

hursomhelst så verkar det vara enklare att köpa tonvis med saker i norge än sverige!

Pma gärna något vettigt men jag använder detta endast i norge
2016-01-10, 20:45
Medlem
Finns det ngn som har lust att dela med sig av ngt? Har varit väck ett tag men är aktiv igen

Har lite klädessidor, sport, dart, hundtillbehör, lite elekronik typ stereo bärbar dator

Systemet fungerar som innan jag försvann, och som de flesta e vana vid här (byteshandel tyvärr:/) Vill själv ha ngt nytt med
2016-01-12, 16:28
Medlem
Oskhimself verkar va en tomte.. pm 2xlänk utan återkoppling.
2016-01-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyktert-tillstand
Oskhimself verkar va en tomte.. pm 2xlänk utan återkoppling.

Ja... Han har inte en enda sida, han horar bara sidor från andra.
2016-01-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZidOne
Ja... Han har inte en enda sida, han horar bara sidor från andra.

Bör stängas ner..

Admin?
2016-01-13, 19:14
Medlem
NashvilleTNs avatar
Har snus/tobaksidor, elektrionik (mobil & dator) b.la, samt en sida med märkerskläder.
Delar gärna med mig om jag får nått tillbaka.
2016-01-13, 23:30
Medlem
Antar att det är lönlöst att be om ngt gratis men har nada att byta med, allt står redan med nånstans...dock är jag i stort behov av mobil då min mår väldigt dåligt...och visst kunde jag köpa en sketsamsung med 4 färger och enbart text meddelanden för 179:-....Men hur roligt är det...
Kläder gör inget om någon råkar skicka en länk till heller...det är en såndär bra å ha grej ffa nu på vintern...
Lyckas jag hitta ngt är jag villig att dela med mig till den som frågar :-)
Om någon behöver leksaker åt det ekologiska hållet så har jag en sida dock .
2016-01-14, 00:52
Medlem
Känner lite likadant som ovan, har verkligen nada och skulle uppskatta någon länk med typ telefon/elektronik (datorkomponenter/laptop) etc..

hittar jag något delar jag givetvis tillbaka men i nuläget är det som sagt tomt..

kram på er!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in