2016-01-12, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Och Saivet kan bli en succé han också men det känns som en farlig väg att gå att försöka värva sig upp i tabellen så som Newcastle gör, expressavancering i form av att använda ett kapital som kanske inte klubben har om man inte klarar sig kvar i PL känns så dumt :/

Newcastle har resurser men de har också en värdelös ägare som har _väldigt_ mycket kapital. Jag hoppas dock på Saivet kan bli något bra. Vi behöver dock fortfarande en ny vänsterback, en ny mittback och en ny defensiv mittfältare som kan förflytta Anita och Colback till bänken

Edit
Börjar gå mer och mer rykte om Shelvey till Newcastle. Vad jag såg av honom i Swansea förra och förrförra säsongen kan det vara en uppgradering mot de centrala mittfältare vi har idag. Kan ju alltid hoppas
Senast redigerad av Buzzed 2016-01-12 kl. 11:14. Anledning: Tillägg av skvaller
Citera
2016-01-12, 12:32
Medlem
cyberkalles avatar
Ingen aning om substansen i ryktet om att Napoli ska vara intresserade utav Leverkusens Christoph Kramer.
http://www.transfermarkt.de/bericht-neapel-mit-16-mio-offerte-fur-leverkusens-kramer/view/news/222799
Citera
2016-01-12, 13:08
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzed
Newcastle har resurser men de har också en värdelös ägare som har _väldigt_ mycket kapital. Jag hoppas dock på Saivet kan bli något bra. Vi behöver dock fortfarande en ny vänsterback, en ny mittback och en ny defensiv mittfältare som kan förflytta Anita och Colback till bänken

Edit
Börjar gå mer och mer rykte om Shelvey till Newcastle. Vad jag såg av honom i Swansea förra och förrförra säsongen kan det vara en uppgradering mot de centrala mittfältare vi har idag. Kan ju alltid hoppas

Iofs, nu gör jag kanske en skjelberg och tänker på fel år men på papperet så ser väl inte Tiote-Colback så pjåkigt ut?

Men shelvey är bra, riktigt bra.
Citera
2016-01-12, 13:33
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Mohamed Elneny helt klar för Arsenal, presenteras inom några dagar.
Citera
2016-01-12, 14:10
Medlem
bagarn29s avatar
Lord Bendtner och Jonjo Shelvey ryktas till Newcastle.

BBC
Citera
2016-01-12, 14:17
Medlem
snillet_1s avatar
Steven Caulker lånas in för resten av säsongen för Liverpools del.
Citera
2016-01-12, 17:07
Medlem
snillet_1s avatar
Vidic och Inter har gemensamt kommit överens om att bryta kontraktet.

Immobile vänder tillbaka till Torino enligt det senaste.
Senast redigerad av snillet_1 2016-01-12 kl. 17:55.
Citera
2016-01-12, 18:15
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vidic och Inter har gemensamt kommit överens om att bryta kontraktet.
Det var som sjutton! Vad an detta och var tror ni Vidic kommer söka sig nu?
Citera
2016-01-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Iofs, nu gör jag kanske en skjelberg och tänker på fel år men på papperet så ser väl inte Tiote-Colback så pjåkigt ut?

Men shelvey är bra, riktigt bra.

Tiote har varit en del skadad och kass form så Anita och Colback har gått före. Det är först nu när Anita är skadad/förpassad till bänken som Tiote och Colback fått lira ihop. Det har sett klart bättre ut än innan men tråkigt nog så känns båda två som säkerhetsrisker. Saknar Tiote som han var för två år sen

Nu är Shelvey klar! Fantastiskt!
Citera
2016-01-12, 22:30
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Det var som sjutton! Vad an detta och var tror ni Vidic kommer söka sig nu?

Han har ingen plats att fylla i Inter längre, han är inte bra längre och Murillo-Miranda fungerar utmärkt. Är väl också en stor lön att bli av med för Inters del.

---

Luiz Adriano tycks hamna i Kina. Konstigt att han inte fått mer förtroende, bäst kemi med Bacca av anfallarna det jag sett.
Citera
2016-01-13, 12:17
Medlem
C0ws avatar
Leroy Sane till Barcelona i sommar enligt l'equpe.
Citera
2016-01-13, 12:32
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Leroy Sane till Barcelona i sommar enligt l'equpe.
Sjukt mycket pengar för en så ung pojk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in