2016-01-11, 22:30
Medlem
Henkan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Hur långt måste just det här reportaget vara för att du ska bli nöjd ?
Ja tex händelsen i trollhättan var de ju extra inslag mm, visst inte riktigt samma typ av händelse men endå en 14 som dödar en 15 förkännar mer än 1minuts sändningstid
Citera
Medlem
FreakyFatBoys avatar
Ahmad ahlajli heter han.
Citera
Medlem
Jamen det är ju för jävligt! Ett barn har blivit mördat helt oprovocerat (ja förutom händelsen för 2 veckor sedan). Det borde vara huvudnyheter ikväll!
Citera
2016-01-11, 22:31
Medlem
Så verkar detta verkligen vara ett västerländskt försök att hindra ett österländskt försök till sevanligga sextrakasserier?
Citera
2016-01-11, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakyFatBoy
Ahmad ahlajli heter han.

Och bakgrunden är?
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Tycker att Armanis verkar vara en riktig hjälte som stod upp för bra saker.
Tydligen blev han idag straffad för att han skyddat en tjej för en tid sedan.
Undrar om även Armanis kommer att få medalj precis som han som blev dödad i Trollhättan? Och kommer Löfvén att besöka begravningen?
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Så, utifrån uppgifter i media och sådant som skrivits av skolkamrater på Facebook ska alltså GM och BO tidigare hamnat i bråk på grund av någon tjej. Oklart exakt när det initiala bråket ska ha hänt, men i dag dyker alltså GM upp och hugger BO i bröstet med en kniv medan BO ligger på en bänk och lyssnar på musik. Känns spontant som att GM planerat att hämnas på BO för den tidigare händelsen.

När det gäller vad GM heter så tycks han ha minst 20 - 30 olika namn om man ska tro folk i tråden ...
Citera
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermit
Jag vet ingenting om honom. Men en mycket trovärdig vän berättar på sin facebook om hur hennes barn reagerade (de går på samma skola)
Citerar ett inlägg hon gjort:

Enligt barnen här hemma hete mördaren archmed (stavning)...

"Bråket" började innan jullovet då mördaren slog en tjej i skolan och amiras (den avlidne) gick då i mellan å slog mördaren..
Idag så satt amiras å två tjej kompisar med en bänk.. varav amiras sprungit där ifrån flickorna den ena springer efter amiras som ligger nerstucken på golvet den andra springer efter hjälp.. nör amiras ligger där på golvet står mördaren fortfarande kvar mes knivrn i handen å tjejen utbrister - vad har du gjort?! Mördaren svarar henne då atr hon ska passa sig.. efter det ser hon kniven i handen på han.. dom försöker hjälpa sin vän på bästa vis.. lärare anländer till plats tar kniven ifrån han och skickar in han på lektionen igen.. polis å ambulans tillkallades..

Själv känner jag ju många som går på den skolan.. amiras var även en vän till "censur"...
En riktigt snäll å omtyckt kille var det..

Här ifrån går tankarna till hans familj å alla dom underbara vännerna han hade..

Ber om ursäkt för alla stavfel och särskrivningar som finns här. Det är alltså inte jag som skrivit detta, utan en kopia av det jag har läst.

Tack för den genomgången. Låter som en person där man ska låsa in och kasta bort nyckeln i brist på dödsstraff, hade vi haft dödsstraff så skulle han givetvis avrättas.

Verkar sjukt att de vuxna på den skolan inte relegerat det här svinet för längesedan.
Citera
2016-01-11, 22:33
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ahmad ahlajli heter han.

Har han någon facebook? Äntligen ett namn att gå på i alla fall...
Citera
2016-01-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkan89
Ja tex händelsen i trollhättan var de ju extra inslag mm, visst inte riktigt samma typ av händelse men endå en 14 som dödar en 15 förkännar mer än 1minuts sändningstid

Trollhättan var en annan typ av händelse, med en vuxen GM utan anknytning till skolan. För att inte tala om att det fanns flera offer.
Citera
2016-01-11, 22:34
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ahmad ahlajli heter han.

Och han är från Syrien? När kom denna best till Sverige?
Citera
2016-01-11, 22:34
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermit
Jag vet ingenting om honom. Men en mycket trovärdig vän berättar på sin facebook om hur hennes barn reagerade (de går på samma skola)
Citerar ett inlägg hon gjort:

Enligt barnen här hemma hete mördaren archmed (stavning)...

"Bråket" började innan jullovet då mördaren slog en tjej i skolan och amiras (den avlidne) gick då i mellan å slog mördaren..
Idag så satt amiras å två tjej kompisar med en bänk.. varav amiras sprungit där ifrån flickorna den ena springer efter amiras som ligger nerstucken på golvet den andra springer efter hjälp.. nör amiras ligger där på golvet står mördaren fortfarande kvar mes knivrn i handen å tjejen utbrister - vad har du gjort?! Mördaren svarar henne då atr hon ska passa sig.. efter det ser hon kniven i handen på han.. dom försöker hjälpa sin vän på bästa vis.. lärare anländer till plats tar kniven ifrån han och skickar in han på lektionen igen.. polis å ambulans tillkallades..

Själv känner jag ju många som går på den skolan.. amiras var även en vän till "censur"...
En riktigt snäll å omtyckt kille var det..

Här ifrån går tankarna till hans familj å alla dom underbara vännerna han hade..

Ber om ursäkt för alla stavfel och särskrivningar som finns här. Det är alltså inte jag som skrivit detta, utan en kopia av det jag har läst.
tack för ditt klargörande då har vi ett sketet menapack som mördar en lätt på en svensk skola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in