Citat:
Ursprungligen postat av
develi
.. det hade blivit för uppenbart. Bevare mig väl. 17 år och leker med snören.. nej, där passerade det alla gränser.
Stackars tjej - må du få uppträttelse bland allt trams som sägs om dig!
https://i.ytimg.com/vi/mC-czcP1klI/hqdefault.jpg
Har inte haft möjlighet att ta del av vad som avhandlades under denna första
rättegångsdag förrän alldeles nyss och har några kommentarer att bidra med jag också.
Jag måste säga att jag tycker att det är ganska olustigt minst sagt.
Och då syftar jag givetvis på bland annat det du berör med en Lisa som skulle ha lekt i ladan
för flera år sedan när mamman jobbade i caféet.
Och det här reagerade jag också över:
John Granlund:
- Mest troligt har flickan varit levande en tid, några dagar. Och det kommer framgå av den bevisning jag kommer peka på.
Nej, du, lilla arroganta, verklighetsfrånvända advokat, det är allt annat än mest troligt.
Sedan är det ju så jävla uppenbart att hon hämtat mycket av den skit hon kommer med från
just den här tråden som stinker allt mer. Skulle inte förvåna mig om hon varit här och skrivit
själv också.
Rönnbäck har nu vanan inne att försvara det värsta avskum som tänkas kan.
Hon hade ett mål med en äcklig jävla pedofil där en av de mest sjuka och långsökta
bortförklaringarna jag hört talas om förekom. Det var ett mål där offret i alla fall överlevde
och kunde peka ut förövaren, men det innebar inte för den skull att aset som gav sig
på flickan, erkände utan istället var det alltså en helsjuk förklaring till varför hans jävla DNA
fanns på offrets bröstvårtor.
Det ser inte bättre ut än att bortförklaringar av samma sinnessjuka typ får förekomma i
det här målet också och det inkluderar då alltså förekomsten av Nerijus DNA på bland annat
insidan av Lisas byxlinning.
Men lugn alla sunda och rättänkande aktörer i tråden:
Det spelar ingen roll hur det än kämpas och slits för den här avskyvärde och djupt hatade
Nerijus Bilevicius. Av hans allt mer desperata advokat och hans anhängare i denna tråd.
Utgången är given. Det hjälper föga att ifrågasätta förhörsledares ageranden.
Att lansera förryckta alternativa förklaringsmodeller runt själva mordet är bortkastad möda.
Verkligheten står orubbligt fast. På den rår man inte. Med lögner och skit.
LGWP dök ju upp i Skövde idag och följde förhandlingarna. Och kommenterade
bland annat så här:
"På plats här i rätten är polisprofessorn Leif GW Persson. Han berättade i pausen att han är här för SVT:s "Veckans brott" och att han specifikt ville få sig en titt på Nerijus Bilevicius
- Han ser ganska sliten ut men det blir man om man suttit i häkte sen i somras.
Han ser ett friande som mycket osannolikt.
-
Hur man ska komma runt dna-träffarna på hennes kläder övergår mitt förstånd."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22059699.ab