Citat:
Ursprungligen postat av
CatTheHunter
Déveli!
Hoppas att du som är en logiskt tänkande människa kan svara mig.
Finns det någon datum tidsbestämd på avföringen NB lämnade i ladan? Han påstår ju att han gjort det långt tidigare än 7/6.
Det är inte sällan som en mördare måste skita efter ett mord har jag läst och det fanns ju faktiskt en toarulle inne i slakthuset (DNA?)
Kanske, bara kanske, att han inte kunde gå på toaletten efter han mördat LH för NB var rädd att någon skulle komma och traska rakt in och få se liket av LH? Därav valet till att skita i ladan....... HA KOLL!
Om jag inte minns fel så påstod han i förhör att det var tidigare i samma vecka, torsdag eller fredagen, FUP 1462. Teknikerna kan givetvis se om det är en färsk skit eller om den har torkat..
Citat:
Ursprungligen postat av
vallero
Det finns massor av saker som inte undersöktes av helt förklarliga skäl. Vad skulle dessa kläder ha för betydelse? Om du menar någon slags DNA-överföring så är det befängt. Det förklarar inte de 10 blodspåren. Det förklarar inte spåren i ladan, eller NBs brist på alibi, vittnesuppgifter etc., etc.
Tack!, så är det ju med massor av gods ställen etc som skulle kunna testas, men får inget bevisvärde i fallet... varken åt ena eller tredje hållet.
Tex fimpen/ar vid kopplingsstationen, kanske oxå kexchokladpappret, men där hade man iallfall kunnat få ett starkt indicium..