Citat:
Det framkommer att Niklas Lindström hotar henne genom att dra in hennes son såväl som annan släkt. Vissa människor mår väldigt dåligt av att vara inlåsta och kränkta. IB tillhör en utav dem. Det utnyttjade Niklas Lindström & co till max. IB led av sömnbrist - det är också en tortyrmetod.
Jag har skrivit om behandlingen av IB tidigare.
Du får friska upp minnet.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
Dessutom bör en oberoende kommission utröna hur hon behandlades i häktet.
Jag har skrivit om behandlingen av IB tidigare.
Du får friska upp minnet.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
Dessutom bör en oberoende kommission utröna hur hon behandlades i häktet.
Jag vet inte vad du håller på med. Sömnbrist? Tortyrmetoder? Var får du allt ifrån?
Irina satt häktad för att hon var misstänkt för att ha hjälpt sin man som hade mördat en ung flicka, och de misstankarna var det polisen utredde. Till slut släpptes Irina i brist på bevis, just för att hon samarbetade och berättade det de ville veta.
Om folk begår brott får det konsekvenser för familjen. Särskilt för barn när mammorna sitter i fängelse dömda för brott. Det var väl bra att Irina fick veta hur illa det blir för sonen om hon inte ser till att få bort misstankarna mot henne genom att samarbeta med polisen och svara på frågor.
Vill du verkligen ha folk ute i samhället som lustmördar andra människor, eller vad är det som plågar dig?
Egentligen borde du om du är kvinna, vara gift med Nero, eller om du är man, ha ingått partnerskap med honom. För du passar in på den profilen av fruar till brottslingar, som psykologer och kriminologer forskar på. Min åsikt att det är sjukare att dras till bus, än att vara bus.