Citat:
Ursprungligen postat av
Cimaron
Men han klarar ju inte det? I landslaget kan han briljera mot Lichtenstein och andra blåbärsnationer, men eftersom resten av laget är skit så kommer han aldrig någonvart i landslaget. Vilket han däremot har gjort i sina klubblag eftersom där har funnits ett bra lag bakom.
Men vad är flashback fyllt med för skribenter?
Han har presterat nära på non stop i landslaget under några år nu och inte bara mot Liechtenstein och dylikt men du ifrågasätter fortfarande hans prestationer! Det räcker inte med att va tidernas bäste målskytt med överlägsen marginal.
Citat:
Wow. Han har förstört EM genom att skjuta dit Sverige. Vilken prestation. Nu blir det en sådan turnering där man sitter och hoppas lite försynt någonstans i ena lilltån att vi kanske kan gå vidare från gruppspelet, och sen är hela turneringen förstörd efter två matcher. Härligt. Underbart!
Ja fy fan.. Jag kan tänka mig hur ett par grabbar från England diskuterar:
"Nä Steve jag hänger inte med till Frankrike i sommar"
"Varför då?"
"Sverige är med."
När senast hade du tron att vi ska gå längre än åttondels/kvartsfinal i ett mästerskap? Sverige har aldrig varit mer än ett bra lag och därav är det en prestation att gå vidare från gruppen, nuförtiden är det mer eller mindre en prestation att med ö.h.t så varför inte uppskatta att vi är med och ska spela om det? Du säger ju själv att turneringen är förstörd efter två matcher? Hade det varit bättre om vi inte var med från första början? Vi är med tack vare Zlatan som du påstår aldrig presterar..