2016-01-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Från den 15/1 är han den MFF:are som tog ett cupguld senast.

wiland med elfsborg? till och med sana med IFK kanske?
2016-01-08, 14:06
Medlem
Spännande med ett helt okänt namn.

Journalister som för en timme sedan inte hade en susning skriver nu artiklar där man avslöjar hur rekryteringsprocessen gått till och vilka som varit aktuella, trovärdigt.
2016-01-08, 14:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale

Journalister som för en timme sedan inte hade en susning skriver nu artiklar där man avslöjar hur rekryteringsprocessen gått till och vilka som varit aktuella, trovärdigt.

MFF-journalisterna är bortfintade gång efter gång, men låtsas hela tiden som att de sitter på kontakter och källor. Det är faktiskt rätt komiskt.
2016-01-08, 14:25
Medlem
Tebeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
MFF-journalisterna är bortfintade gång efter gång, men låtsas hela tiden som att de sitter på kontakter och källor. Det är faktiskt rätt komiskt.
Jag tror ni har missuppfattat medias roll. Det är deras uppgift att förmedla aktuell information till oss. I detta fall har de av uppenbarliga anledningar inte suttit på denna informationen fram tills idag.

Eller menar ni att ni inte är intresserade av att veta hur rekryteringsprocessen gått till?
2016-01-08, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebea
Jag tror ni har missuppfattat medias roll. Det är deras uppgift att förmedla aktuell information till oss. I detta fall har de av uppenbarliga anledningar inte suttit på denna informationen fram tills idag.

Eller menar ni att ni inte är intresserade av att veta hur rekryteringsprocessen gått till?
Jag tänker att vi kanske har ett par Michael Qureshis i journalistkåren även här i Sverige. Kanske inte lika grovt men det skarvas nog en hel del i jakten på "avslöjanden" och klick.
2016-01-08, 14:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Klart jag är intresserad, men ska jag tro på det journalisterna skriver nu? Jag gör inte det med tanke på hur fel de har haft det senaste året.
2016-01-08, 14:40
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Verkar ha varit väldigt uppskattad i Ålborg, en dansk forumtråd:

http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=16164&p=463949&sid=aab256f3cdc ec242dc4c912bd605b33d#p463949

Härliga reaktioner. Jag vet visserligen inte mer än någon annan, men efter att ha läst runt lite så ställer jag mig ändå försiktigt positiv till Kuhn. Verkar dessutom vara en skön typ.
2016-01-08, 14:46
Medlem
Tebeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Klart jag är intresserad, men ska jag tro på det journalisterna skriver nu? Jag gör inte det med tanke på hur fel de har haft det senaste året.
Nej, jag råder dig att alltid ta vad journalister skriver med en nypa salt.

De skapar ju sådana rykten för vår skull förstår ni väl. Utan alla dessa rykten hade majoriteten av supportrarna klättrat på väggarna under silly. Jag vill inte ens tänka på vad som hade hänt utan denna dos av lugnande av abstinensen.

Ni måste erkänna att galna silly rykten hjälp er ta igenom vår mörka vinter många gånger genom åren?
För egen del vet jag inte om jag överlevt vår kyliga vinter utan detta. Beckham till AIK? Zlatan till MFF?
Man vet om att det inte kan stämma. Men ändåfår man en smula livsglädje tillbaka.

Ja, jag vill gå så långt att påstå att våra sportjournalister räddar många liv under vinterhalvåret!
2016-01-08, 14:48
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Nej, jag råder dig att alltid ta vad journalister skriver med en nypa salt.

De skapar ju sådana rykten för vår skull förstår ni väl. Utan alla dessa rykten hade majoriteten av supportrarna klättrat på väggarna under silly. Jag vill inte ens tänka på vad som hade hänt utan denna dos av lugnande av abstinensen.

Ni måste erkänna att galna silly rykten hjälp er ta igenom vår mörka vinter många gånger genom åren?
För egen del vet jag inte om jag överlevt vår kyliga vinter utan detta. Beckham till AIK? Zlatan till MFF?
Man vet om att det inte kan stämma. Men ändåfår man en smula livsglädje tillbaka.

Ja, jag vill gå så långt att påstå att våra sportjournalister räddar många liv under vinterhalvåret!

Jag hade klarat mig rätt bra utan ryktena och silly season-hysterin. Det finns rätt mycket som håller mig levande under vinterhalvåret. Jag har andra idrottsintressen än fotbollen så mig går det ingen nöd på.
2016-01-08, 16:20
Medlem
Gustav Svensson såld till Kina för 5 miljoner
2016-01-08, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Gustav Svensson såld till Kina för 5 miljoner
NEJ!

Vad håller man på med? Gurra är värd så mycket mer, det är ändå allsvenskans bästa mittfältare vi talar om. Nu blev jag bitter, jävla fittstart på helgfan. Tråkigt att man gör sig av med IFK:s bästa spelare, nu får man hoppas att Rogne är tillbaka snart. Även om vi har x-antal mittfältare i truppen så är det ingen av dessa som är i närheten så bra som Gurra, framförallt defensivt.
Senast redigerad av Axell 2016-01-08 kl. 16:41.
2016-01-08, 16:32
Medlem
elpirros avatar
Jahopp, reapris! Kom o köp, mycket billig! Fan pinsamt pris. 5 mille?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in