2016-01-08, 12:48
Medlem
Vad är det nu NB har sagt att han gjorde den aktuella tiden?
2016-01-08, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Vad är det nu NB har sagt att han gjorde den aktuella tiden?

Varför laddar du inte ner alla handlingar samt FUP och ljudfiler ?
Då slipper du sitta och ställa massa frågor hela tiden.
Här kan Du ladda ner allt:

(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
2016-01-08, 13:07
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Titta på länken: https://youtu.be/a7TLl6sf5nU

Datumet är ju 6/6, dagen innan Lisa försvann.
2016-01-08, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz

Länken du hänvisar till är ifrån datum den:
Publicerades den 29 okt. 2015
2016-01-08, 13:33
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HYDRA2016
Länken du hänvisar till är ifrån datum den:

Jag hänvisar inte till någon länk
2016-01-08, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Jag hänvisar inte till någon länk

Såg kanske fel;

Titta på länken: https://youtu.be/a7TLl6sf5nU

Senast redigerad av HYDRA2016 2016-01-08 kl. 13:37.
2016-01-08, 13:55
Medlem
PlanBoksBoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Gustav Jönsson medger ju nästan att han åkte från godset till Gum strax efter att de kommit dit och innan Formel 1 loppet startade. Gustav anlände på godset ca kl 19:00.

FUP 202
Förhör med Jönsson, Gustav; 2015-08-27

Niklas Lindström: -Efter att ni kommit till Arne och Choni, åkte ni till Gum något för att hämta något?

Gustav är mycket osäker på det. Han kan i dag inte säga om de gjorde det eller inte. Det kan
varit så att han och Viktoria åkte och hämtade något eller om de bytte om. Gustav var klädd i
kostym, då han hade varit i Årnäs. Det kan varit så att de åkte till Gum och bytte om till något
bekvämare. Samtidigt kommer Gustav på att familjen Trozelli var på besök. Han tror därför
inte att han åkte hem för att byta om.
Om de åkte till Gum så var det strax efter att de kommit, men innan Formel 1 loppet startade.

Ja precis. Det var ju därför jag skrev mitt inlägg.😊 Och jag tycker fortfarande att minnesluckan som GJ o VJ har just efter dom talat med HJ i allén är förvånansvärt stor. Med tanke på att man måste funderat på vad man själv gjorde när Lisa försvann.

Ja jag vi pratar kanske t.o.m om just när Lisa tragiskt nog blir mördad.
2016-01-08, 14:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Av vad som framgått så har Nero framstått som trevlig, hjälpsam och bra på alla sätt och vis. Han har lurat alla!
Citat:
Av Irinas vittnesmål i tingsrätten och i övrigt genom att läsa förhören med henne, borde advokaten komma till en kvalificerad bedömning om att Irina inte har något att tillföra processen som skulle kunna imponera på ett hovrättsråd!
Citat:
Kvinnor och barn är ofta offer. Man är ett offer när det visar sig att en son eller make är kriminell, för det påverkar livet mer än vad omgivningen förstår.
Känner du inga kvinnor som gått på rejäla minor? Män som vet hur de ska lura kvinnor, och som sen orsakar ett veritabelt helvete för de kvinnor och barn som drabbas av dessa män? Jag personligen känner till flera fall där kvinnors liv förstörts av män som tidigare framstått som goda samhällsmedborgare och dessutom trevliga! Men inget så extremt som mördar-Nero. Så det finns olika grader i helvetet.
Ja, det finns givetvis flertal bakomliggande aspekter likaväl som de nuvarande. Även om anhöriga är offer för omständigheterna så ställs detta givetvis inte emot det offer som mördats:
Det finns olika grader i helvetet även i denna fråga.

Hon är troligen grundlurad under flera år om han levt dubbelliv. Duperad och manipulerad. Utöver detta en beroendeställning ekonomiskt som hon nämner i förhör TR. Förälskad i handen som slår och smeker, en inte frisk kärlek.
Irina verkar splittrad: Har du dödat och gömt fickan? Jag tror på min man! Jag vägrar vittna. Jag vill minsann vittna. Är hon ambivalent är hon ett lätt byte. Igen.

Familjen är intressant i sig för den återspeglar olika reaktioner: Brodern verkar ta avstånd, hustrun verkar stå nånstans i mitten och vackla (troligen svag sen tidigare, lättpåverkad i kombination med skam) och mamman kör med brandtal till in sons försvar.

Långström har koll på detta med anhöriga till sexualbrottslingar via sin forskning. Om förhören ska analyseras kan han analysera IB.. Hela HovR kan sväva ut åt alla de håll, why not.
2016-01-08, 14:09
Medlem
CatTheHunters avatar
Bilderna sidan 1773 i FUP säger allt, MOBIL, BLOND, TÄCKA FÖR MUN OCH NÄSA.

VARFÖR FINNS DE DÄR? KANSKE FANTASIER DET MED ELLER LIKA LITE SOM ATT NB AAALLLLDDRIIIG TRÄFFAT LISA , MEN SOM DETTA VIDRIGA PORR FICK LH SÄTTA SITT LIV TILL FÖR PÅ LIKNANDE SÄTT OCH VÄRRE.

ÄR JU INTE KLOKT HUR MAN KAN TRO ATT NÅN KONSPIRERAT MOT DÅREN!!!!!!!!!!

Var det iordninggjort i elskåpet också för mord tro???????

Vad IB anbelangar så lusläste jag i lugn och ro och hon verkar ju inte veta hur hon har det, det var ett rörande fram och tillbaka, alltifrån tvätt till NB:s humör. Och broder säger motsatt.

JAJA GOTT FOLK DET VAR VÄL NU PÅ MÅNDAG CIRKUSEN BÖRJAR! OJOJOJ

LYCKA TILL NI SOM TROR ATT HAN KAN VARA OSKYLDIG, DET, LÄR DRÖJA INNAN JAG GÅR PÅ SÅNT TRAMS, ÄR VÄL INTE HELT FÖDD I FARSTUN HELLER, SÅ KAN HAN HA RÄTTEN TILL ATT ÖVERKLAGA BÄST HAN VILL.

HA, OCH TÄNK OM HAN MOT ALL FÖRMODAN SKULLE VARA OSKYLDIG, ÄN VÄRRE DÅ, DÅ FINNS DET JU INTE BARA EN DÅRE SOM DEN HÄR UTAN TVÅ SOM TYCKER ATT SÅNT HÄR ÄR OK I SEX! HJÄLP

2016-01-08, 14:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag tror inte att ALLA ljuger men jag tvivlar starkt på att NB mördade Lisa och om det är så, ja då är det ju helt 100% säkert att det är några personer kopplat till det här fallet som ljuger.
Vad grundar du detta antagande på?
Vad får dig att ta parti för NB, vad får dig att tro att han är oskyldig, vad får dig att komma med högst märkliga förklaringar om plantering (flertal med rena sakfelen).
2016-01-08, 14:15
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter
Bilderna sidan 1773 i FUP säger allt, MOBIL, BLOND, TÄCKA FÖR MUN OCH NÄSA.

VARFÖR FINNS DE DÄR? KANSKE FANTASIER DET MED ELLER LIKA LITE SOM ATT NB AAALLLLDDRIIIG TRÄFFAT LISA , MEN SOM DETTA VIDRIGA PORR FICK LH SÄTTA SITT LIV TILL FÖR PÅ LIKNANDE SÄTT OCH VÄRRE.

ÄR JU INTE KLOKT HUR MAN KAN TRO ATT NÅN KONSPIRERAT MOT DÅREN!!!!!!!!!!

Var det iordninggjort i elskåpet också för mord tro???????

Vad IB anbelangar så lusläste jag i lugn och ro och hon verkar ju inte veta hur hon har det, det var ett rörande fram och tillbaka, alltifrån tvätt till NB:s humör. Och broder säger motsatt.

JAJA GOTT FOLK DET VAR VÄL NU PÅ MÅNDAG CIRKUSEN BÖRJAR! OJOJOJ

LYCKA TILL NI SOM TROR ATT HAN KAN VARA OSKYLDIG, DET, LÄR DRÖJA INNAN JAG GÅR PÅ SÅNT TRAMS, ÄR VÄL INTE HELT FÖDD I FARSTUN HELLER, SÅ KAN HAN HA RÄTTEN TILL ATT ÖVERKLAGA BÄST HAN VILL.

HA, OCH TÄNK OM HAN MOT ALL FÖRMODAN SKULLE VARA OSKYLDIG, ÄN VÄRRE DÅ, DÅ FINNS DET JU INTE BARA EN DÅRE SOM DEN HÄR UTAN TVÅ SOM TYCKER ATT SÅNT HÄR ÄR OK I SEX! HJÄLP

Bilderna tillhör AB, se sid 940.
2016-01-08, 14:17
Medlem
PlanBoksBoks avatar
[quote=Flamsan|55945192]Vad säger att det i så fall inte är IB som sett honom och sedan berättat det för sin man ?????,

Ja visst KAN det vara så att det är IB som berättat för NB om detta för sin man. Men det KAN även vara så som NB hävdar. Vad som om vi talar nfc språk blir en +3a är att NB dels kan tala om att GJ hade en ljusblå skorta med vit kant ((ej bekräftat) PLUSS att han kan säga att det inte var GJ som körde själv, utan han satt i passargerarsätet. Med tanke på att det var VJ som övningskörde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in