2016-01-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonz1
Haha vem gjorde?

https://www.youtube.com/watch?v=K8loCVbTruA
Citera
2016-01-07, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbrukarkuk
https://www.youtube.com/watch?v=K8loCVbTruA

Om du tittar så är det inte J***e som lagt ut det på Youtube tuben utan en som heter heter T**d*r men du kanske behöver skaffa dig glasögon. Och du jag var på platsen och såg allt så vad jag såg så hade C****st*n en vapen med och dom stod och väntade på GM. Jag bor i närheten av brottsplatsen och såg allt. Vet också att bröderna är drogfria.
Citera
2016-01-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Om du tittar så är det inte J***e som lagt ut det på Youtube tuben utan en som heter heter T**d*r men du kanske behöver skaffa dig glasögon. Och du jag var på platsen och såg allt så vad jag såg så hade C****st*n en vapen med och dom stod och väntade på GM. Jag bor i närheten av brottsplatsen och såg allt. Vet också att bröderna är drogfria.

Är du dum på riktigt eller? Ser du någonstans där jag påstår att han lagt ut detta?
Och att säga att dessa är drogfria och sen titta på klippet . Jag vet också att du inte bor så att du kunnat se till brottsplatsen då dem som bor i det området inte skulle kunna namnsätta det här smutsiga patrasket som dom är och förmodligen du också.
Citera
2016-01-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbrukarkuk
Är du dum på riktigt eller? Ser du någonstans där jag påstår att han lagt ut detta?
Och att säga att dessa är drogfria och sen titta på klippet . Jag vet också att du inte bor så att du kunnat se till brottsplatsen då dem som bor i det området inte skulle kunna namnsätta det här smutsiga patrasket som dom är och förmodligen du också.

Ja det största patrasket är du för du kan faan inte veta var jag bor och vem jag känner. Jag vet en hel del men det verkar bara som att du går på rykten.
Citera
2016-01-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ja det största patrasket är du för du kan faan inte veta var jag bor och vem jag känner. Jag vet en hel del men det verkar bara som att du går på rykten.

Dem som bor i villorna runt om där det hände samrör sig inte med sådant bottenskrap, eller ens har en aning om vilka dessa är. Därför kan jag dra den slutsatsen om dig.
Citera
2016-01-07, 12:14
Medlem
slickeballs avatar
Citat:

Tycker mig se ett starkt känslomässigt engagemang i den här frågan från din sida. Du har uttryckt en del nya och intressanta uppgifter kring händelserna vid brottet. Får man anta att du har delat med dig utav detta till utredarna?

Tror du att bröderna kommer att bli friade vid rättegång och kunna hävda nödvärn och att det är kärleksparet som är skyldiga och därmed kommer att fällas?

Fortsätt gärna att dela med dig av information men försök att vara lite mer nyanserad, det skulle vara tråkigt om du blir bannad p g a känslostormar.

Tycker att det är ett intressant fall då jag tidigare har varit bosatt i Västervik och ser fram emot förundesökningsprotokollet, främst för att kunna skilja lögnerna från sanningen. Om den nu kommer fram.
Citera
2016-01-07, 12:50
Medlem
Vimmerbyblaskan skriver att 23-åringen - E*f* - attackerade två personer. Förberedelse till mord...

http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/69661/1/49/
Citera
2016-01-07, 13:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenSTAR
Vimmerbyblaskan skriver att 23-åringen - E*f* - attackerade två personer. Förberedelse till mord...

http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/69661/1/49/
Nej, han attackerade inte två personer. Det ena fallet handlar "bara" om förberedelse. Alltså har ingen attack hunnit ske än.
Citera
2016-01-07, 13:56
Medlem
[quote=OsimBa|55934164]
Citat:

Så vad gjorde bröderna där med en liten kniiiiv i fickan skulle de försvara sina blodsbröder och syskon I*a och D*e kanske ? du verkar veta en hel del som inte har nämnts här, kanske du vill dela det med oss andra ?

Var på en fest i Västervik på juldag.. På festen var en tjej som tydligen umgåtts mycket med I*a tidigare. Hon berättade att hon mött I*a & D*a påväg till festen & att D*a varit totalt sönderslagen. När hon fråga va som hänt hade paret sagt att han blivit misshandlad av några & att dom som gjort det "inte skulle få det lätt ikväll". Paret var som tjejen tolka det påväg till några vänner (b*odin) för att få uppbackning.

Tjejen kom till festen typ 8, hade mött paret precis innan, så redan då hade dom ju planer på att ge igen. Därför uppenbart att i*a & d*a är de som varit roten till allt, & att b*odinbröderna inte hade något otalt med de som blev misshandlade. Hoppas i*a och d*å får riktigt hårda straff för detta!
Citera
2016-01-07, 14:09
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:

Spelar väl ingen roll vem som lagt ut det. Man ser på klippet vad den blonde idioten pysslar med.
Var han drogfri sa du?
Citera
2016-01-07, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Spelar väl ingen roll vem som lagt ut det. Man ser på klippet vad den blonde idioten pysslar med.
Var han drogfri sa du?

Ja finns papper på det har sett det från föräldrarna från honoms behandlingshem. Vet nog mer än du anar hahaha
Citera
2016-01-07, 14:39
Medlem
[quote=snuttan985|55936249]
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa

Var på en fest i Västervik på juldag.. På festen var en tjej som tydligen umgåtts mycket med I*a tidigare. Hon berättade att hon mött I*a & D*a påväg till festen & att D*a varit totalt sönderslagen. När hon fråga va som hänt hade paret sagt att han blivit misshandlad av några & att dom som gjort det "inte skulle få det lätt ikväll". Paret var som tjejen tolka det påväg till några vänner (b*odin) för att få uppbackning.

Tjejen kom till festen typ 8, hade mött paret precis innan, så redan då hade dom ju planer på att ge igen. Därför uppenbart att i*a & d*a är de som varit roten till allt, & att b*odinbröderna inte hade något otalt med de som blev misshandlade. Hoppas i*a och d*å får riktigt hårda straff för detta!

Fin logik. En av de som slog D*a sönder och samman var ju Sebast*an vars bror blev dödad i uppgörelsen. Du tycker inte att han kanske startade hela den kedja av händelser som ledde fram till uppgörelsen och att hans bror dog? De slog och sparkade D*a medvetslös och fortsatte att misshandla honom efter att han slagit i backen och slutade endast då vittnen påkallade deras uppmärksamhet. Om det funnits någon rättvisa så hade det var i Sebast*an som blivit dödad och inte hans bror.

Enligt media och Polis så har det varit intensiv kontakt på sociala medier mellan de två sidorna och de har bestämt träff. Bara för att ena sidan fick en person dödad så innebär det inte att den sidan är utan skuld. Alla inblandade är på samma nivå, patrask som borde ta sig i kragen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in