2016-01-06, 21:44
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
För att du är respektlös, ljuger m.m.
Men det är väl manligt?
Manligt att slåss och våldta också?
Skitsnack med andra ord. Du ljög, och trodde du skulle komma undan med det. Allt du har kvar är att skylla på mig, som om allt egentligen var mitt fel. Jag tror jag börjar förstå dina ex.
2016-01-06, 21:45
Medlem
BizarreReverends avatar
Det är macho att slåss,våldta och erövra. Negrer och Arab män tränar på varandra konstant. Alla Svenska kvinnor ska känna sig glada & stolta när Abdullah trycker på i 2an.

Han har ju erfarenheten...
2016-01-06, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Lilla vän. Jag ligger här på onkologen och väntar på min spruta kl. 22.00. Hur mycket tycker du att du kan skrämma mig?

Inte en enda svenska kvinna kommer gå runt i niqab med självmordstankar (utom babianen, såklart) de närmaste åren i Sverige. Däremot tycker jag att även den sista svenska tjej/kvinna kommer att bli medveten om vilka pinsamma loser ni är, om ni inte snarast ta er i kragen. Att gnälla behövs ibland. Att gnälla utan att förändra något är meningslöst.

den sista svenska kvinnan kommer att skrika efter hjälp medans hon blir brutalt våldtagen av en sekt från fjärran land. jag blickar framåt istället, de flesta ser en framtid i ett annat samhälle där man inte är omringad av mentalt instabila människor.
2016-01-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter
den sista svenska kvinnan kommer att skrika efter hjälp medans hon blir brutalt våldtagen av en sekt från fjärran land. jag blickar framåt istället, de flesta ser en framtid i ett annat samhälle där man inte är omringad av mentalt instabila människor.

Är du latent gay eller vilken samhälle ser du fram emot då när den sista svenska kvinnan kommer att skrika efter hjälp?
2016-01-06, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du sitter i en tråd och ett forum som fullkomligen svämmar över av värsta sortens rasism, du har folk som springer runt och försöker eld upp andra och du undrar vad folk demonstrerar emot?

Och är inte kvinnor som står för invandringen, är Sverige som nation och demokrati. Är inte ideologin feminism som styrt så vi har flyktingkris och krig i världen är helt andra ideologier, och är heller inte feminism ensam som står för att Sverige valt att hjälpa till.

Mja, så mycket är uppenbart, det är ju flashback.
Jag anser dock inte att rasismen här är institutionaliserad på samma sätt jag tror du gör och att rasism går åt alla möjliga håll. Vilka är det som tänder eld på vilka?
Yes, vad demonstrerar folk mot?

Att det inte är kvinnor enbart står för invandringen har du rätt i, men jag skulle ändå hävda att det främst är kvinnor som vill fortsätta på den linjen vi är inslagna på nu trots att den aldrig kommer att fungera ur ett integrationsperspektiv.

Ja, feminism är inte anledningen till varför världen ser ut som den gör men det behöver knappast betyda att feminism är lösningen.
2016-01-06, 22:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Skitsnack med andra ord. Du ljög, och trodde du skulle komma undan med det. Allt du har kvar är att skylla på mig, som om allt egentligen var mitt fel. Jag tror jag börjar förstå dina ex.
Jag har inte ljugit...
Nej jag har inte sagt att det är ditt fel men det beror på "manlighet" att det ses som manligt och tufft att våldta, tafsa, ljuga och skuldbelägga kvinnor och andra minoriteter, och de står ni själva för inte att kvinnor gillar det
2016-01-06, 22:20
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Jag har inte ljugit...
Nej jag har inte sagt att det är ditt fel men det beror på "manlighet" att det ses som manligt och tufft att våldta, tafsa, ljuga och skuldbelägga kvinnor och andra minoriteter, och de står ni själva för inte att kvinnor gillar det
Du förväxlar mig med någon annan, vi har inte diskuterat manlighet. Du vet precis vilken fråga jag har ställt.
2016-01-06, 22:23
Medlem
Rodriguez89-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
1. Du har en västerländsk, bitvis fördomsfullt präglad, press som drar upp dessa historier med unga vita flickor som blir våldtagna, prostituerade och bla bla stort medialt.
Vad är det som säger att samma sak inte även händer pakistanska tjejer men att dessa inte syns eller intresseras för lika mycket som "vita flickor" ? Vitt vet du är jävligt mycket finare i vissa ögon än brunt.

Här har du en artikel om hur pakistanska tjejer behandlas i England av sina män

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2534906/Beaten-abused-raped-brides-lured-wretched-lives-Britain.html

Sen kan jag igen påpeka för dig din vita fläck .

Varför är du inte ett barr intresserad av, kritisk eller förvånad över pakistanska mäns fäbless för att bli våldtäktsmän, hallickar och "sexuella zoombies" i England, eller deras hemland för den delen?

För att förenkla detta och göra det till ett strikt filsofiskt probem så har du 2 fotbollslag på en plan, där det ena laget kör oschysst, speciellt 2 spelare som kutar runt och beter sig som apor mot det andra laget.

Min och feminismens lösning: samla ihop detta oschyssta lag tala förnuft med dem, lär dem vad respekt och människovärde är för något från barnsben och spärra in de 2 spelarna.
Din lösning: spärra in lag 1. Tillåt dem inte spela fotboll.

Vilken lösning verkar mest rationell och värdigt?

Jag skulle säga att västerländsk press generellt är positivt inställd till mångkultur.

Händelser där icke-vita utsätts i vita samhällen brukar inte sopas under mattan. Du har exempelvis medias rapportering om amerikanska polisens behandling av svarta. Engelsk press brukar rapportera om islamofobiska attacker så att de struntar i icke-vita offer stämmer ej.

Hade vita män utsatt pakistanska unga tjejer för detta hade det inte blivit tyst utan snarare ett stort ståhej då pakistanier har en hederskultur. Får döttrarna inte ha pojkvän så hade man ju inte bara snällt tittat på om de tvångsprostitueras. Tvärtom så var det ju när det var vita offer som det sopades under mattan under ett decennium eftersom de saknar hederskultur.

Varför förekommer inte dessa fall i Saudiarabien? Pakistanska invandrare som tar saudiska unga tjejer?

Och tyska män ofredar massa arabiska kvinnor men tysk press tystar detta?
2016-01-06, 22:27
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Okej du är verkligen bra att på att skylla ifrån dig Vad menar du egentligen?
Menar inte att vara dryg, men nu verkar det som att du blandat ihop olika personer du svarat snabbt, eller på vem och hur skyller jag ifrån mig?
2016-01-06, 22:28
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Du förväxlar mig med någon annan, vi har inte diskuterat manlighet. Du vet precis vilken fråga jag har ställt.
Men nu är ämnet folk som våldtar (trots att det inte var våldtäkter), inte din fråga
2016-01-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Mja, så mycket är uppenbart, det är ju flashback.
Jag anser dock inte att rasismen här är institutionaliserad på samma sätt jag tror du gör och att rasism går åt alla möjliga håll. Vilka är det som tänder eld på vilka?
Yes, vad demonstrerar folk mot?

Att det inte är kvinnor enbart står för invandringen har du rätt i, men jag skulle ändå hävda att det främst är kvinnor som vill fortsätta på den linjen vi är inslagna på nu trots att den aldrig kommer att fungera ur ett integrationsperspektiv.

Ja, feminism är inte anledningen till varför världen ser ut som den gör men det behöver knappast betyda att feminism är lösningen.

Och den "manliga" linjen med att alla länder spärrar sina gränser och tänker på sitt, hur tror du den skulle "fungera" rent värdsligt ?
2016-01-06, 22:33
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Intressant att Pakistan är på tapeten. Landet där 70% av alla äktenskap sker mellan kusiner.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1394119/Its-time-confront-taboo-First-cousin-marriages-Muslim-communities-putting-hundreds-children-risk.htm l

Generation på generation av inavel under tusentals år..

"This week, leading geneticist Professor Steve Jones, of University College London, warned that ‘inbreeding’ in Islamic communities was threatening the health of generations of children."

"Sadly, the facts speak for themselves. British Pakistanis, half of whom marry a first cousin (a figure that is universally agreed), are 13 times more likely to produce children with genetic disorders than the general population, according to Government-sponsored research."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in