2016-01-06, 18:49
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du tycker det alltså är en sund reaktion att gå ut och demonstrera till våldtäktsmännens favör? Vi har ju sett det här i Sverige också. Det säger mer om dig än om mig. Sedan är feministerna på mig för att jag köper sex. Jag inväntar åtminstone ett samtycke och betalar för mig. Ska man strunta i det?

Många västerländska kvinnor måste seriöst ha något allvarligt fel i huvudet. Man kanske skulle konvertera?
Du köper sex, men skyller västerlandets förfall på andra. Så drar du dumma, förhastade slutsatser också. Jag gissade nog rätt att du är en gubbe med litet för högt tryck mot din hjärna.

TS är uppenbarligen också ofrisk, eller en antivit provokatör som är ute efter just sådana olyckliga figurer som du och Baron von Beta. I vilket fall finns det ingen anledning att hetsa upp sig.
2016-01-06, 18:51
Medlem
Varför skulle det vara individuella mäns uppgift att skydda kvinnor menar du?
Struttar du runt på stan som man och tänker att du är någon slags "beskyddare" för alla kvinnor du ser? Och att alla kvinnor typ ingår i "ditt" lilla stall?

Är samhällets uppgift att skydda ALLA. Vi har utbildat folk för detta om du nu inte känner till den lilla detaljen, kallas polis, insatsstrykor och militär bl.a.
Senast redigerad av Merapi 2016-01-06 kl. 18:53.
2016-01-06, 18:52
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Hur du vänder och tolkar ordens betydelse har mindre betydelse för mig, frågan jag ställer mig är vad syftet med ert beteende i längden är, egentligen. Vad vill ni åstadkomma, och vad är det ni försvarar?
Bra fråga. Jag har inget definitivt svar.

Tjeckiens förre president Vaclav Klaus menar att målet är att bryta sönder europeiska länder:
http://www.welt.de/debatte/kommentare/article146615320/Merkel-erweist-Europa-einen-Baerendienst.html

'Varför är det så? Jag skulle vilja citera min kollega Jiri Weigl som anser att syftet med "Välkomnarpolitiken" faktiskt är att permanent förstöra sammanhållningen i Europas nuvarande samhällen.
På ruinerna kan politikerna bygga sitt "Nya Europa", naturligtvis utan oss som är tillfreds med det bestående Europa. Utav migranterna skall man göra "de första medborgarna i den europeiska drömnationen" enligt Weigl.

Dessa har inga band till enskilda europeiska stater, så de kan så mycket lättare identifiera sig med ett nytt multikulturellt Europa'
Senast redigerad av Finisterre 2016-01-06 kl. 19:03.
2016-01-06, 18:52
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jaa, ingen hade ju ens våldtagit, bara tafsat lite på "ERA" kvinnor

Förstår du inte att det inom Islam inte finns några kvinnor som inte "tillhör" män på ett eller annat sätt? Är detta nytt för dig?

Detta synsätt är det som ligger till grund när de förnedrar de tyska männen genom att attackera det som enligt dem är de tyska männens kvinnor.
2016-01-06, 18:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Vilka bilder? Dessa demonstrationer som du dillar om som startas varje måndag i Tyskland är PEGIDA demonstrationer. Googla!

Det är som om någon i Nazityskland skulle ha påstått att varje måndag träffas folk för att demonstrera för judarnas rättigheter.

Du har 0 koll på någonting, men du påstår mycket. Dessa unga kvinnor som inte verkar ha en pojkvän vet jag inte var du har sett dem, men jag vet att det finns just nu 110 polisanmälningar för sexuella trakasserier enbart i Köln.

1) I en av länkarna fanns de bilder på kvinnor som hade blivit utsatta de hade den där "20 årig tjej som inte har en pojkvän" aka spinster looken. Det gör det uppenbart varför de gick dit det fanns babbar från början.

2) I det här fallet demonsterade kvinnor för babbarnas rättigheter.

3) Att de har anmält betyder inte att de inte gillade det. Att anmäla är en rolig bonus som ger dem uppmärksamhet och sympati.
2016-01-06, 18:55
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Förstår du inte att det inom Islam inte finns några kvinnor som inte "tillhör" män på ett eller annat sätt? Är detta nytt för dig?

Detta synsätt är det som ligger till grund när de förnedrar de tyska männen genom att attackera det som enligt dem är de tyska männens kvinnor.
Ja verkligen, synd om männen när deras kvinnor blir tafsade
2016-01-06, 18:59
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Du får gärna kalla mig för idiot, naiv, gammal eller orealistisk nu, men svara gärna på 2 personliga frågor jag har till alla er som startar alla dessa trådar här, hur många kvinnor känner ni personligen som väljer alla dessa araber, neger....ect. och är alla dessa kvinnor verkligen de som ni vill ha som partner? Jag tror fortfarande inte att hela Europas kvinnor är äckliga feminister (utan att ni ens förstår innebörden, men ja...) som enbart är ute efter någon exotisk kuk som är del av någon som precis hamnat på ett flyktingboende? Och i samma andetag berättar ni att alla svenska tjejer är enbart ute efter status, pengar och utseende. För alla som inte är fullständigt borta i huve är dessa påståenden svårt att få ihop, eller hur?
Jag känner flertalet tjejer som uttryckligen har sagt att de vill bli knullade av snygga araber med stora läppar. Alla är inte likadana, men det är en tydlig tendens. Ser många på sociala medier dessutom. Svenska feminister beskyller alla män för vissa mäns tendenser, gör man detsamma om kvinnor blir det ett jävla liv.
2016-01-06, 18:59
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja verkligen, synd om männen när deras kvinnor blir tafsade

De är de som är målet för attacken, oavsett vad du tycker om saken.
2016-01-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) I en av länkarna fanns de bilder på kvinnor som hade blivit utsatta de hade den där "20 årig tjej som inte har en pojkvän" aka spinster looken. Det gör det uppenbart varför de gick dit det fanns babbar från början.

2) I det här fallet demonsterade kvinnor för babbarnas rättigheter.

3) Att de har anmält betyder inte att de inte gillade det. Att anmäla är en rolig bonus som ger dem uppmärksamhet och sympati.

Återigen källa på det.

Ger de en rolig bonus, uppmärksamhet och sympati att anmäla dessa flyktingar? Alla dessa feminist horor som blivit sexuellt trakasserat i Köln? Vad skulle någon feminist hora i Tyskland få ut av anmäla de då? Du har inte lite otur när du försöker tänka, vad?
2016-01-06, 19:06
Medlem
Rodriguez89-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Varför skulle det vara individuella mäns uppgift att skydda kvinnor menar du?
Struttar du runt på stan som man och tänker att du är någon slags "beskyddare" för alla kvinnor du ser? Och att alla kvinnor typ ingår i "ditt" lilla stall?

Är samhällets uppgift att skydda ALLA. Vi har utbildat folk för detta om du nu inte känner till den lilla detaljen, kallas polis, insatsstrykor och militär bl.a.

Polis och militär och insatsstyrka kan givetvis inte förhindra sexuellt ofredande eller ens våldtäkter.
2016-01-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag känner flertalet tjejer som uttryckligen har sagt att de vill bli knullade av snygga araber med stora läppar. Alla är inte likadana, men det är en tydlig tendens. Ser många på sociala medier dessutom. Svenska feminister beskyller alla män för vissa mäns tendenser, gör man detsamma om kvinnor blir det ett jävla liv.

Undrar vad du har för umgänge resp. vad känner du för kvinnor? Vad vet du om feminism, om du nu ens använder det som skällsord?
Knulla din guling och var glad för att livet leker, istället för att döma andra.
2016-01-06, 19:09
Medlem
Ahh denna härliga mångkultur!

Var anmäler jag mig till feministiska fackeltåg mot rasism? Var hittar jag artiklarna som tar avstånd från rasism? Det kliar i händerna att få dela dessa, och försvara de stackars negrerna och champagneflyktingarna som kommit till ett uppdukat smörgåsbord med läckra tjejer som de inte får ta för sig av hur de vill.

Vi måste ju hjälpa de stackars kamelknullarna så att de kommer på rätt bana i livet. Det är synd om dem.

Om någon har ett nummer till nysvenskar med arabiskt ursprung så lämna det gärna till mig. Jag tar gärna hand om en 30-40 stycken, de kan bo hemma hos mig så kan jag passa upp på dem
Senast redigerad av vjvs 2016-01-06 kl. 19:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in