2016-01-06, 18:30
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag skrev inte antal. Läs de som det står istället.

Ja de är för jag säger emot era korkade saker... Antagligen blev det en massa rasister som tog tillfället med den här händelsen och sa att alla araber våldtar och liknande saker, och de tyckte kvinnor som protesterade var rasism, eftersom de allra flesta invandrarna inte våldtagit någon

Anser du att "mäns våld mot kvinnor™" är något vi bör tala om?
2016-01-06, 18:32
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Så som du har formulerat det så inkluderar det alla män.

Citat:
Ja de är för jag säger emot era korkade saker... Antagligen blev det en massa rasister som tog tillfället med den här händelsen och sa att alla araber våldtar och liknande saker, och de tyckte kvinnor som protesterade var rasism, eftersom de allra flesta invandrarna inte våldtagit någon

Så ditt argument är alltså fortfarande "de flesta invandrare har inte våldtagit"? Lite svårt att avgöra från dina konstiga formuleringar om du är full eller invandrare eller vad det nu är, men just det argumentet gick vi igenom för länge sedan i tråden. Om du har ytterligare saker att tillägga till det kan du ju lämna ordentliga argument på inkomna motargument istället för att fortsätta slå på den döda hästen.

Det är ju ingen vettig debatt om du säger samma sak hela tiden och sedan börjar tjuta när ingen lyssnar på dig för att alla andra redan gått vidare.
2016-01-06, 18:36
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Så som du har formulerat det så inkluderar det alla män.

Så ditt argument är alltså fortfarande "de flesta invandrare har inte våldtagit"? Lite svårt att avgöra från dina konstiga formuleringar om du är full eller invandrare eller vad det nu är, men just det argumentet gick vi igenom för länge sedan i tråden. Om du har ytterligare saker att tillägga till det kan du ju lämna ordentliga argument på inkomna motargument istället för att fortsätta slå på den döda hästen.

Det är ju ingen vettig debatt om du säger samma sak hela tiden och sedan börjar tjuta när ingen lyssnar på dig för att alla andra redan gått vidare.
Men det är ju okej att hata alla invandrare då kan ju jag hata alla män också? Vad klagar du för?
Ah era argument är att försöka såra/kränka mig så att jag ska vara tyst, inget mera?
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-01-06 kl. 18:38.
2016-01-06, 18:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Var någonstans? Källa på det, tack. Kan också vara på tyska. I motsatsen till dig kan jag översätta källan.

Titta på bilderna och på kvinnorna som intervjuas som representativa för den grupp som demonstrerar. Det är unga kvinnor som inte verkar ha en pojkvän.
2016-01-06, 18:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Men det är ju okej att hata alla invandrare då kan ju jag hata alla män också? Vad klagar du för?

Detta är ingen personlig dagbok eller blogg. Du får hata vilka du vill, men har det inte relevans för diskussionen kan det hållas utanför. Tror du på fullaste allvar att någon bryr sig om att du sitter i din etta och hatar män i din ensamhet? Nej, just det. Kom in i matchen eller avvik.
2016-01-06, 18:39
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:

Det är nog bäst att du släpper flaskan och går och gör något annat istället. Eller går en grundkurs i läsförståelse. Du vet nog själv bäst vilket som är tillämpbart för just dig.
2016-01-06, 18:40
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Hhahahahaha. Varför skulle jag förklara något bättre till en otrevlig liten skit som du?

Jag kan däremot förklara för DIG. Du som är "antirasist." Ni vurmar för dessa invandrare och förkastar alla rasistiska svennebananer, men den som umgåts eller bott i närheten av araber vet att dom är det mest intoleranta och som är öppet rasistiska. Oftast mot somalier.
2016-01-06, 18:42
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Detta är ingen personlig dagbok eller blogg. Du får hata vilka du vill, men har det inte relevans för diskussionen kan det hållas utanför. Tror du på fullaste allvar att någon bryr sig om att du sitter i din etta och hatar män i din ensamhet? Nej, just det. Kom in i matchen eller avvik.
Varför frågar du om det då?
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Det är nog bäst att du släpper flaskan och går och gör något annat istället. Eller går en grundkurs i läsförståelse. Du vet nog själv bäst vilket som är tillämpbart för just dig.

Citat:

2016-01-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
För det första så kunde jag inte bry mig mindre om vad du gör.

För det andra, svenska kvinnor får dras till utlänningar, det är den slyniga tanken om att bli dominerad som jag inte gillar. Då menar jag såna som väljer afrikaner eller araber just för att de är snygga, tuffa och dominanta, vilket ofta är en stor anledning till varför de väljer just de killarna. Inte mycket kärlek där inte. Att de väljer utlänningar i sig bryr jag mig inte om, det är var jag har gjort, men jag har inga slampiga tankar bakom mitt val.

För det tredje, jag har inte beskyllt dig för att dras till araber. Mer svenska tjejer generellt. Du lät dock som en sådan i det första inlägget av dig som jag överhuvudtaget citerade.

För det fjärde så var jag inte seriös när jag påstod att du skall behandla mig med vördnad.

För att sammanfatta det hela: Jag bryr mig inte om många svenska tjejers val av män, att bli ihop med negrer och araber är helt okej. Jag blir däremot äcklad av deras anledning att välja just de männen. Jag bryr mig inte om de får ta konsekvenserna.

Du får gärna kalla mig för idiot, naiv, gammal eller orealistisk nu, men svara gärna på 2 personliga frågor jag har till alla er som startar alla dessa trådar här, hur många kvinnor känner ni personligen som väljer alla dessa araber, neger....ect. och är alla dessa kvinnor verkligen de som ni vill ha som partner? Jag tror fortfarande inte att hela Europas kvinnor är äckliga feminister (utan att ni ens förstår innebörden, men ja...) som enbart är ute efter någon exotisk kuk som är del av någon som precis hamnat på ett flyktingboende? Och i samma andetag berättar ni att alla svenska tjejer är enbart ute efter status, pengar och utseende. För alla som inte är fullständigt borta i huve är dessa påståenden svårt att få ihop, eller hur?
2016-01-06, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan

Är det inte dags att män skiljer på riktiga kvinnor och avskrädet kallat feminister och andra sinnessjuka liberaler/kommunister till kvinnor? Eller är alla kvinnor så här blåsta?

Ni här inne sitter ju dagarna i ända och hyllar dom där välutbildade präktiga akademiker liberal tjejerna (och killarna) som alltid är så duktiga och var dom än dyker upp ska ta ställning för mångfald och mot främlingsfientlighet, vilket utgör det stora stödet för att cirkusen ska kunna fortgå.

Sen går ni etablessemangets ärenden genom att pissa på och förminska den grupp av ofta vanliga hyggliga tjejer (människor) som skulle ha kunnat gjort sin röst hörd. Hur fan ska dom kunna komma till tals när dom klassas som mindre vetande lågutbildat wt-slödder/ lantisar. Tom Thomas Nordegren sitter i sveriges radio och kallar folk för white trash utan att nån bryr sig.

Släpp det där med förvirrade vänster/fi småflickor i 18års åldern, lyft fram och stötta vanliga hyggliga tjejer som mött mångkulturen och vet vad dom pratar om och framförallt rikta in er på att i fråga sätta dom där akademikerna i övre medelklassen som tjänar 68.000:- i månaden och sitter i sina sollentunavillor och genom sitt jävla hycklande utgör hela grundpelaren till att dom lägre svenska samhällsklasserna snart är utraderade.

Det är dom som i grupp har det stora inflytandet och kan påverka. Det är dom som fått det bäst dom senaste åren, i stället för att visa lite tacksamhet och själva ta ansvar suger dom i sig det dom kan från samhället och drar igen dörren.

Det enda dom ger till baka till övriga befolkningen är ett föraktfullt ögonkast eller en nervärderande kommentar till dom några pinnhål ner.

Det var tacken för att arbetarrörelsen gick ihop och såg till att dom och deras föräldrar fick rätt till utbildning, att folk tränade dom ideelt i ungdomsidrott, att folk i samhället engagerade sig så dom fick en trygg och bra uppväxt osv.

Dom roffade åt sig det som gick och när det nu är deras egen tur att engagera sig och se till att dagens svenska ungdommar får samma chans ser dom åt ett annat håll, medans deras ungar sitter i källarn och kallar vanligt hyggligt folk för white trash på flashback.

Och här sitter ni och tror att det är invandrarnas eller vänsterns fel att våra äldre får en torr potatis och en sönderstekt fläskbit till middag när det i 99 fall av 100 är en sån där hycklande liberal akademiker som är ansvarig för ålderdomshemmet och genom sin tysta passivitet bara ser på när gamlingarna hon har ansvar för förvandlas till skinn och ben.

Så fort jag ser en sån där övre medelklass hycklar liberal akademiker vill jag SPY. Dom är farligare för det här landet än alla påstådda nazister och hela vänstern tillsammans.

God fortsättning på nya året.

Mvh Conny
2016-01-06, 18:48
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjoll
Jag kan däremot förklara för DIG. Du som är "antirasist." Ni vurmar för dessa invandrare och förkastar alla rasistiska svennebananer, men den som umgåts eller bott i närheten av araber vet att dom är det mest intoleranta och som är öppet rasistiska. Oftast mot somalier.
Jaa, ingen hade ju ens våldtagit, bara tafsat lite på "ERA" kvinnor
2016-01-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Titta på bilderna och på kvinnorna som intervjuas som representativa för den grupp som demonstrerar. Det är unga kvinnor som inte verkar ha en pojkvän.

Vilka bilder? Dessa demonstrationer som du dillar om som startas varje måndag i Tyskland är PEGIDA demonstrationer. Googla!

Det är som om någon i Nazityskland skulle ha påstått att varje måndag träffas folk för att demonstrera för judarnas rättigheter.

Du har 0 koll på någonting, men du påstår mycket. Dessa unga kvinnor som inte verkar ha en pojkvän vet jag inte var du har sett dem, men jag vet att det finns just nu 110 polisanmälningar för sexuella trakasserier enbart i Köln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in