Citat:
Ursprungligen postat av
Darwin
Ja, eftersom Trump gör sig till bitter fiende med allt och alla, förutom hans svans av fanboys som sukar efter att luka på hans fisar, så är han usel på diplomati. (Alla som han gör förbannade kommer att finnas kvar när han (gud förbjude) blir president, och han kommer att behöva leva med dem).
Han har skrivit en bok om förhandlingar, precis som Stalin skrev flera böcker om politisk teori...
Men visst, hela det amerikanska politiska systemet är sjukt och ruttet in till märgen, så att en nolla som Trump kunnat komma så lång säger mer om amerika än om Trumpen.
Du svarar som du har förstånd till, fullständigt substanslöst. Trump har under hela sitt liv levt på att kunna förhandla och han har varit exceptionellt lyckad inom området. Han är allt annat än en nolla och framförallt skulle en nolla aldrig kunna bli USA:s president utan massivt stöd från etablissemanget. Vilket Trump kommer bli.
All fakta på bordet talar mot dig, fullständigt, och det jag främst undrar är när du ska tröttna på att ha konsekvent fel. I övrigt står mitt tidigare inlägg till dig fast, och jag förväntar mig inte att du kommer kunna ens rubba det fundament jag bygger min argumentation på samtidigt som ditt fallit sönder som ett korthus.