Onkel Hitler kom tillbaka, allt är förlåtet
Jag försöker verkligen att se detta framför mig men det är väldigt svårt, svårt att föreställa sig över ett tusen araber och negrer samlas som gräshoppor där tyska Mädchen, så unga som 14-15 år, får löpa gatlopp genom hundratals stinkande mörkemän. Fyfan vilken jävla mardröm.
Sen gillar jag hur den slynan till borgmästare i Köln, hon som blev knivhuggen i halsen för ett par månader sedan men som jag sedermera glömt namnet på, säger att kvinnor får "hålla sig på armslångt avstånd". Så kallad victim blaming alltså. Vad hände med "lär män att inte våldta"? Det håller man ju förvisso på med i Norge, lite kurser för att lära lösket att man inte kan förgripa sig på en tjej utan manlig eskort.
Vart är alla feminister? De borde gå skogstokiga över detta. Men klart, det är svårt när två ideologier, feminism och vurmande för MENA och islam, krockar i deras huvud. Märktes tydligt i Strängnäs för ett par veckor sedan, de vet inte hur de ska reagera.
Detta ska bli ett mycket intressant diskussionsunderlag i fikarummet idag, garanterat