Citat:
Ursprungligen postat av
HYDRA2016
Enligt min teori som är följande:
När han dödat Lisa och hängt upp henne, och därefter fick han panik och skar ner henne och lade henne på typ diskbänken som visas i FUP, och där snören och Lisas hår hittades.
Så tror jag med tanke på den korta tiden, att han lindat in henne i plast/plastsäckar.
Hon blödde inte mycket, men för att dölja DNA i bilen valde han någon form av plast.
Sedan smidigt lyft in henne i bilen och kört som en galning till byssjan som han tyckte var bra.
Han kan alla stora och små genvägar till byssjan och slänger sedan jacka och resten på rishögen.
Hans tanke var vad jag (misstänker) att elda upp henne på rishögen. Eller gräva ner henne där det
låg döda djurkadaver.
Men det är vad jag tycker verkar mest logiskt.
Det är bara NB som vet.
Hoppas någon behandlar honom på samma sätt en vacker dag.
Men som sagt, det är vad jag misstänker efter allt läsande och lyssnande av ljudband.
Jo men en sån låda är tidsbesparande och jag tror också att det är ett långsiktigt planerat mord som skulle vara tänkt att utföras, panik njae, allt väl förberett. Elda upp henne, intressant tanke, why not? En annan sak jag frågat mig är varför kläderna var ut och in på när NFC mottog dom. Är det de på obduktion som tagit av LH alla kläder som hon hade på sig? Får inte det här att stämma. Har NB bara dragit ner kläderna till vaderna på henne så borde de inte vara vrängda eller? Hennes jacka var ju det samma visa med också, ärmarna med avigsidan ut.
Ett av mina uttryck jag brukar använda:"what goes aroud, comes around"....... är det inte i fängelset de som sitter av kommer åt honom så lär han inte vara tryggare vare sig i Sverige eller Litauen, han är nog ganska rökt efter vad man hört historier om förut fast med andra fall.