2016-01-05, 19:10
Medlem
Grievers avatar
Nån gång de senaste två timmarna har det försvunnit en stor mängd inlägg/trådar från Flashback. Flertalet av mina och andras inlägg är spårlöst försvunna. Det gäller inlägg från det senaste dygnet ungefär.

Vad har hänt? Nåt haveri och det behövdes återställas från en backup? Har inte märkt nån nedtid iaf.
Citera
2016-01-05, 19:15
Medlem
Schweppes99s avatar
märkte också detta. Jäkla skit!!
Citera
2016-01-05, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Nån gång de senaste två timmarna har det försvunnit en stor mängd inlägg/trådar från Flashback. Flertalet av mina och andras inlägg är spårlöst försvunna. Det gäller inlägg från det senaste dygnet ungefär.

Vad har hänt? Nåt haveri och det behövdes återställas från en backup? Har inte märkt nån nedtid iaf.

Om du tittar på "Mina Inlägg " och upptäcker saker du skrivit har försvunnit kan de röra sig om att tråden placerats i papperskorgen.

Om de inte är så kanske de blivit raderade av moderator för att de varit trams.
Kan man utesluta allt de så vet jag inte riktigt.
Citera
2016-01-05, 19:42
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:

Inget har försvunnit, men sökindexet tycks inte må speciellt bra. Jag meddelar tekniker.
Citera
2016-01-05, 20:13
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Inget har försvunnit, men sökindexet tycks inte må speciellt bra. Jag meddelar tekniker.
Men när jag går in i den faktiska tråden (exempelvis) så finns inte inläggen där heller. Hela den senaste sidan är försvunnen.
Citera
2016-01-05, 20:25
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Men när jag går in i den faktiska tråden (exempelvis) så finns inte inläggen där heller. Hela den senaste sidan är försvunnen.

Vilken tråd menar du?
Citera
2016-01-05, 20:40
Medlem
Om några inlägg tas bort hamnar ju de första inläggen på den tidigare sista sidan (t ex sidan 10) på sidan 9. Då verkar det ju som att sidan 10 har försvunnit.
Citera
2016-01-06, 19:17
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Ge några exempel.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem