-Var går din gräns till hur gamla män du skulle kunna tänka dig ha ett förhållande med? Om vi förutsätter hur du tänkte när du var 20-30 år.
Ålder är lite lustigt. Efter 25-30 spelar det helt enkelt inte så stor roll längre. Man är helt enkelt två relativt självständiga vuxna.
15-30 - Kunde jag tänka mig en man 8-10 år äldre (har inte haft något större utbyte av jämnåriga helt enkelt. Det gäller så väl älskare som vänner, men det är ju hur just JAG är/har varit)
Att det nu blev en 12 år äldre gör liksom inte någon skillnad när man väl blivit 25-30 själv
Men jag hade en "affär" med en 50 plus snubbe när jag var 24. Det var kul ett litet tag men det var hela tiden "inte passande". Bli uppvaktad, wined and dined, en parentes som aldrig hade funkat i längden.
Men det var vad det var. Lite gubbsjuka från min ex universitets lektor och ett väldigt givande intellektuellt utbyte från min sida. Han hjälpte mig enormt med mina studier bland annat. Jag blev en stenhård straight A student på en väldigt krävande kurs.
Inte för att han gjorde det åt mig men för att han lärde mig att tänka på ett akademiskt effektivt sätt och det behövde jag just då.
Jag ångrar det inte, men handen på hjärtat...det var jävligt svårt att se sexighet...t o m huden blir annorlunda med ålder...
Det är bara ETT faktum som en 20 åring kommer att märka på dig också.
Är det OK för dig vasadueller?
Ser han yngre ut än sin egentliga ålder?
Han är irriterande barnslig till sättet men nog ser man hans ålder...har faktiskt inte tänkt så mycket på det *LOL*
Kärlek är som bekant blind