Fabian Bengtssons enda problem är folk som hatar blonda ariska svenskar. Sluta upp med att vara så kaxiga..Ta reda på vart äcklen som kidnappade honom har tagit vägen istället. De fick ju inte så många år i fängelset.
Fabian Bengtssons enda problem är folk som hatar blonda ariska svenskar. Sluta upp med att vara så kaxiga..Ta reda på vart äcklen som kidnappade honom har tagit vägen istället. De fick ju inte så många år i fängelset.
Enda som var ett äckel av GM var supergolaren Sinisa Nikolic som också är den kille i svensk maffia som pratar om gäng osv lite då och då i de första avsnitten där de döljer hans ansikte och kallar honom nåt annat. Denna informatör har satt dig väldigt många.
Nu har han lämnat in klubban som ordförande för moderbolaget.
Citat:
Konkret – vad gör du om dagarna?
Min roll hittills har egentligen varit att få alla andra i styrelsen att sätta sina roller, annars har jag försökt att vara tyst så mycket jag kan. Jag har även fått mer tid i anspråk och umgås mer med mina barn idag, den tiden försvinner fort.
Citat:
Det har gått drygt tio år sedan du satt kidnappad i 17 dygn. Hur påverkar det dig idag?
Det påverkar mig att frågan kommer upp och det är mest när jag träffar er journalister. Jag försöker vända blad och mycket positivt har hänt sedan dess, men jag kommer aldrig att glömma. Det går inte. Mycket mer går inte att säga, det går ändå aldrig att förklara hur det var eller hur mycket det påverkade mig.
Nu har han lämnat in klubban som ordförande för moderbolaget.
Det gör han med all rätta. Han och hans familj har ju verkligen lyckats med deras bolag, Netonnet, Siba, Resursbank m.fl. att bli de ledande inom hemelektronik i Sverige.
Tror säkert att vi kommer få höra mer om honom som styrelseledamot i flera andra västsvenska bolag i framtiden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!